Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , dzisiaj podczas jazdy dostrzeglem ze gdy wlanczam na luz slychac jakies dziwne odgłosy z dyfra , zajechalem na kanał , podnioslem na lewarku i slychac jedno wielkie klekotanie a podczas jazdy nie wiem jak to okresli takie trrrrrrrr ale jedynie gdy wlacze na luz lub gdy jest bieg i wcisne sprzegło , co to moglo pujsc w tym dyfrze , mechanizm ruznicowy ? czy juz dyfer szmelc i trzeba na inny zmienic ??
Opublikowano
Wygląda na to że się posypał mechanizm różnicowy , ciekawe czy sprawdzałeś stan oleju i czy w ogóle on tam jest?? Nie są drogie używane, no chyba że będziesz chciał kupić szpere, wydatek większy ale i większa radość z jazdy... :D
Opublikowano
Suchy może być bo nie ma może co z niego wyciekać... Ale takie rzeczy się zdarzają , to jest mechanizm który działa non stop pod dużymi obciążeniami, więc wcześniej czy później musi taka rzecz się przydarzyć...
Opublikowano
ja mam problem w e46 slysze stuki czy to jade czy to w zakret y czy tez na rondzie krece sie i slysze tylko tutututututututututututut na prostej jest ciszej ale zkrety lipa rondo calkiem strasznie uciazliwe sie zrobilo , mialem spokoj do czasu jak zmienilem kola na zimowe , zawieszenie wymienilem wszytsko wszytsko z tylu a stuki jak byly tak sa , przy wrzucaniu biegow tak samo , czesci gum tuleji itp uzylem lemforder meyle HD i febi wiec zadna lipa ;/ stuki sie nasilily , dzisiaj wymienilem olej w moscie castrol 75w90 , bo stary byl juz naprawde zmarnowany ;/ , torszke przestal halasowas pod wzgledem wycia ... no ale przymierzam sie do wymiany na dniach dyfra , mam nadzieje ze cos pomoze i ze pol osi nie bede musial zmieniac
Opublikowano
wymienie na dniach to zajrze do starego zobacze co sie stalo , poczatki byly wlasnie stukanie przy puszczaniu sprzegla z biegiem wymienialem wszytsko co sie dalo az tu nagle zaczelo stukac , w czasie jazdy i na zakretach nasilacy stukot , to w dodatku wrzucajac bieg 1 i ruszajac gwaltownie to tez jebniecie z tylu , tak jak pisalem , mam nadzieje ze polosie nie sa do wymiany , majac w rekach i krecac nimi niby w miare dobre , no ale na 100 nie wiadomo ;/
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
Opublikowano
No ja postanowiłem wymienic na inny urzywany i jest teraz ok no ale rozebrałem ten stary i sie okazalo ze ten trzpien co jest na srodku w mechnizmie ruznicowym pękł na poł i dlatego klekotał , tyle ze jedno mnie teraz boli bo okazalo sie ze ten stary mial szpere 25% a ten co zalozyle nie ma i juz nie ta jazda bokiem , wtedy moglem rozbic kółeczka w miejscu a teraz juz nie bardzo no i wogole przedtem jak z wysokich obrotow i strzal z sprzegla fajnie dupke stawialo bokiem .
Opublikowano
mi tak w wywrotce robilo jak byl krzyżak uwalony..a wcale tego nie bylo widac na pierwszy zut oka..sprawdzcie dokladnie te krzyzaki glownie przy moscie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.