Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów :)

 

Mam pewien problem. Podczas postoju czasami czuć w kabinie zapach spalonego oleju. Spojrzałem na silnik mam mikro wyciek z 2 elektrozaworów ,które wchodzą do głowicy ale to doslownie zapocenie kwestia wymiany 2 oringów. Chodz zauwazylem ze przewód na dole silnika jest wilgotny. Po stronie kolektora z pod pokrywy suchutko nic nie leci.

I teraz pytanie skad ten zapach?? Auto nie kopci na niebiesko. Czy moze delikatnie poleciec na pasek a on rozchlapie gdzies dalej?? Może ktoś miał podobne przypadki i pomoze:)

 

 

Pozdrawiam

Tomek

Opublikowano

Nie wiem jakim cudem olej ze wspomagania miałby kapać na kolektor wydechowy żeby było czuć spalony olej ?

Prawdopodobnie masz nieszczelność pompy vacuum, stamtąd ładnie olej wypływa i kapie na kolektor wydechowy, dlatego czuć spalony olej.

Opublikowano

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/318i-N42/LHD/N/2002/june/browse/engine/cylinder_head_attached_parts/

 

Numer 2, z tyłu silnika, trzeba zdemontować obudowę filtra nawiewu, osłonę nad cewkami i dopiero można jakoś próbować się do niej dostać.

Opis demontażu jest w TIS-ie, niestety TIS-a online już chyba nie ma, pozostaje tylko gdzieś poszukać na necie, sciągnąć i zainstalować.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
. Edytowane przez kkx5
Opublikowano
Dziekuje za odpowiedz:) postaram sie to zdiagnozowac w sobote i dam znac z jakim skutkiem:) kupie w aso na wszelki wypadek uszczelke tej pompy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
musialbys upewnic sie gdzie jest przeciek, tzn: czy na uszczelce pompa-blok silnika albo pokrywka samej pompy.dojscie bardzo ciezkie.sprawdz malym lusterkiem gdzie jest wyciec aby (tak jak ja) nie robic tego dwa razy...
Opublikowano
Dziekuje za odpowiedz:) postaram sie to zdiagnozowac w sobote i dam znac z jakim skutkiem:) kupie w aso na wszelki wypadek uszczelke tej pompy.

 

Dzwoniłeś, że takie coś mają? Mi powiedzieli, że nie ma nic takiego i zaproponowali nową pompe za jakąś niestworzoną sumę $

Przedtem wymieniałem o'ring przed pompa, ale nic to nie dało bo ciekło z samej popmy. Oddalem do mojego mechanika, sam uszczelnił vacum i jest spokój. :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.