Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Proszę o pomoc moje auto stoi już 1 miesiąc.

 

Problem jest taki.

Zepsuł mi się pilot i nikt nie może go naprawić.Po wejściu do samochodu włącza się i nic nie mogę zrobić. Kontrolki się nie świecą....Proszę o pomoc,błagam. :(

 

Z góry dzięki.

Opublikowano
Alarm masz seryjny czy dokładany? ja mam fabryczny i pod machą mam takie małe kwadratowe pudełeczko z wejściem na mały kluczyk, tam wyłączam syrenę. Co do kierunków, ewentualnie ogólnie całości to pomyślałeś o wyciągnięciu przekaźnika odpowiedzialnego za alarm? pod kanapą z tego co dobrze pamiętam jest ale nie pamiętam który więc musisz poszukać. Może troche druciarskie ale na chwile pomoże a do tego czasu wymyślisz coś z pilotem. Chyba, że od razu odcina Ci pompę paliwa to troche lipa

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Prawdopodobnie mam alarm dokładamy bo w książce nic o nim nie pisze ..Na panelu od pilota pisze "PREDATOR" Wyciągałem to i wszystko przestało świecić .. kontrolki nie świeciły oddcinało dopływ paliwa prawdopodobnie :( co robić
Opublikowano
masz immobilizer? to raczej on odcina paliwo. Nie rozumię tylko tego jak to nikt nie może go naprawic? wydaje mi się że to kwestia nowego pilota i zaprogramowania tylko

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano

Nie mam.Są ludzie którzy naprawią ale trzeba im je przywieść np. do serwisu a ja nie będę płacił za lawetę :( :mad2:

 

 

 

 

Proszę pomóżcie ;(

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie rycz tylko znajdz centralke od alarmu.Musi tam być przekaznik i trzeba go spiąć na krótko.Przeważnie siedzi za głośnikiem obok nóg kierowcy.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Ten przekaźnik to co w nim tak coś tyka jak jest alarm ? I mam odłączyć te wszystkie kable chyba 8 ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego naprowadziłem Cię wystarczająco radz sobie albo oddaj auto do warsztatu.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Do przekaźnika który odcina paliwo idą dwa czarne grubsze kable niż wszystkie inne , na pewno je poznasz , odłącz przekaźnik i zrób na tych kablach mostek , wtedy pompa normalnie po zapłonie powinna działać i nie powinna już odcinać paliwa .
Opublikowano
Najlepiej to wywalić tego predatora, bo to syf, ale roboty trochę jest, bo kable na pół auta z tego idą...

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
U mnie nie był przylutowany , szukaj tak jak Ci pisałem czarnej kostki do której idą dwa czarne przewody , odepnij je i zrób na nich mostek , ten przekaźnik odpowiada za odcinanie pompy paliwa ,
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ta kostka to co to jest?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to przekaznik?Daj fote,co na nim jest narysowane i ile dochodzi tam kabli?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Auto zapaliło :) dałem te 2 kable do tych 12 i zaczęły świecić kontrolki przekręciłem kluczyk i zapaliło .... ale niestety kierunki mrugały i nie moglem zgasic samochodu :( co zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.