Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie ma tragedii

No to już sam nie wiem co jest z tym silnikiem.

Zamówiłem jeszcze na jutro preparat czyszczący wtryskiwacze Liquid Moly zobacze czy coś pomoże.

Opublikowano

A filtr paliwa kiedy był wymieniany ?

Ciekawe czy pompa progowa daje dobre ciśnienie ?

Opublikowano

Filtr paliwa wymieniałem zaraz po zakupie z wszystkimi innymi filtrami.

Ale gdyby to była pompa progowa to auto chyba nie miałoby mocy?

A moja bmka naprawde fajnie sie zwija jak na 115KM.

Czy z tego odczytu inpy wynika że wtryski mam ok?

Bo silnik twardo chodzi na wolnych obrotach i głośno troche.

Opublikowano

Gaśnie obojętnie od stanu paliwa. Najczęściej gaśnie jak auto zwalnia i staje w miejscu, musze się wtedy ratować, tzn. włączam neutral i lekko przygazowuję i auto nie gaśnie.

Na wolnych obrotach auto chodzi tylko przerywa i szarpie. Tylko czasami gaśnie na wolnych obrotach.

Może któryś z kolegów miałby czas wejśc do mnie przez Team Viewera i posprawdzać więcej?

Byłem dzisiaj w Gorzowie i chciałem zajechać do mechanika od beemek, ale jak poczytałem ze wyprostował jednego kolege z forum na 2,5tys odpuściłem sobie.

Opublikowano

Porob screeny w inpie tak zeby bylo widac mase powietrza i cisnienie na szynie CR.

Szczegolnie w momentach przygasania. Pomozemy Ci tutaj jak dasz screeny.

Opublikowano
Gaśnie obojętnie od stanu paliwa. Najczęściej gaśnie jak auto zwalnia i staje w miejscu, musze się wtedy ratować, tzn. włączam neutral i lekko przygazowuję i auto nie gaśnie.

Na wolnych obrotach auto chodzi tylko przerywa i szarpie. Tylko czasami gaśnie na wolnych obrotach.

Może któryś z kolegów miałby czas wejśc do mnie przez Team Viewera i posprawdzać więcej?

Byłem dzisiaj w Gorzowie i chciałem zajechać do mechanika od beemek, ale jak poczytałem ze wyprostował jednego kolege z forum na 2,5tys odpuściłem sobie.

Zetknął bym przez teamviewer ale co jeśli nie zaplaciesz momentu kiedy przygasa.

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Gaśnie obojętnie od stanu paliwa. Najczęściej gaśnie jak auto zwalnia i staje w miejscu, musze się wtedy ratować, tzn. włączam neutral i lekko przygazowuję i auto nie gaśnie.

Na wolnych obrotach auto chodzi tylko przerywa i szarpie. Tylko czasami gaśnie na wolnych obrotach.

Może któryś z kolegów miałby czas wejśc do mnie przez Team Viewera i posprawdzać więcej?

Byłem dzisiaj w Gorzowie i chciałem zajechać do mechanika od beemek, ale jak poczytałem ze wyprostował jednego kolege z forum na 2,5tys odpuściłem sobie.

Zetknął bym przez teamviewer ale co jeśli nie zaplaciesz momentu kiedy przygasa.

 

Wrzuce bieg i wtedy bedzie przygasać na obciążeniu.

Dodam tylko , że inpa mam po germańsku. Bo jak wrzuciłem pliki zpl to nie miałem mojej wersji silnika w engine.

No i inpa nie pokazuje wszystkiego, wyskakują jakieś błędy na niektórych funkcjach.

Jakbyś miał jutro troche czasu to daj znać o której godzinie, podjade pod dom żeby lapek łapał wifi.

Opublikowano
Gaśnie obojętnie od stanu paliwa. Najczęściej gaśnie jak auto zwalnia i staje w miejscu, musze się wtedy ratować, tzn. włączam neutral i lekko przygazowuję i auto nie gaśnie.

Na wolnych obrotach auto chodzi tylko przerywa i szarpie. Tylko czasami gaśnie na wolnych obrotach.

Może któryś z kolegów miałby czas wejśc do mnie przez Team Viewera i posprawdzać więcej?

Byłem dzisiaj w Gorzowie i chciałem zajechać do mechanika od beemek, ale jak poczytałem ze wyprostował jednego kolege z forum na 2,5tys odpuściłem sobie.

 

Jak samo zwalania czy jak hamujesz ?

Opublikowano

Odpięcie przepływomierza wprowadziło tryb "awaryjny".

Najlepiej byłoby podmienić ją na inną dla pewności.

A pod obciążeniem jaka była mniej więcej wartość oczekiwana i wartość zmierzona ? Pokrywały się te wartości czy były różne ?

Opublikowano
Odpięcie przepływomierza wprowadziło tryb "awaryjny".

Najlepiej byłoby podmienić ją na inną dla pewności.

A pod obciążeniem jaka była mniej więcej wartość oczekiwana i wartość zmierzona ? Pokrywały się te wartości czy były różne ?

Po dopięciu nie sprawdzałem już wartości , bo byłem szczęśliwy ze problem w końcu rozwiązany.

Faktycznie auto jest w trybie awaryjnym i świeci się kontrolka silnika na liczniku, ale chodzi równo i nie gaśnie mi już. :D

Znalazłem na Allegro sam wkład oryginał Pierburg za około 350zł z wysyłką, to chyba dobra cena?

 

P.S.

Dzięki wszystkim ,którzy w jakikolwiek sposób starali się pomóc usunąć usterkę. :)

Opublikowano

Ten wklad to jest stary model przeplywki jak do M47.

Nie kupuj tego.

 

Niestety nie ma samych wkladow w nowym modelu. Lepiej kupic dobra uzywke niz stary typ.

Opublikowano
Ten wklad to jest stary model przeplywki jak do M47.

Nie kupuj tego.

 

Niestety nie ma samych wkladow w nowym modelu. Lepiej kupic dobra uzywke niz stary typ.

 

 

Cholera, już kupiłem.

Ale u mnie jest sam wkład , tylko Bosch.

A w aukcji tego Pierburga jest model mojego silnika.

Kupiłem na tej aukcji:http://allegro.pl/show_item.php?item=2993094620

Czy ta przepływka nie bedzie działać u mnie prawidłowo?

Przepływki raczej nie kupię używanej, bo to loteria.

Mogę jeszcze z rana zadzwonić do firmy i anulować zamówienie. Zrobić tak i kupić Boscha?

Opublikowano

NIe bedzie, bo to stary typ. Jest gdzies o tym temat, tutaj albo na bmw-sport.

Nowy typ ma calkiem inna wkladke. Taka jak ponizej.

 

http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-bwm-e46-320d-po-liftingu-bosh-i3026509459.html

 

Ta, ktora kupiles jest wadliwa i bosch jej juz nie robi. To jest jakis lezak magazynowy. Radze Ci zwrocic do 10 dni bo masz prawo.

 

W ogole zeby wymienic wkladke potrzeba specjalnego torxa o jeden zabek mniej ;).

 

Co do uzywki, napisz do szatyna, ktory Ci tu pomagal. Bedziesz pozytywnie zaskoczony cena i jakoscia.

Nowa ponad 500zl.

Opublikowano
NIe bedzie, bo to stary typ. Jest gdzies o tym temat, tutaj albo na bmw-sport.

Nowy typ ma calkiem inna wkladke. Taka jak ponizej.

 

http://moto.allegro.pl/przeplywomierz-bwm-e46-320d-po-liftingu-bosh-i3026509459.html

 

Ta, ktora kupiles jest wadliwa i bosch jej juz nie robi. To jest jakis lezak magazynowy. Radze Ci zwrocic do 10 dni bo masz prawo.

 

W ogole zeby wymienic wkladke potrzeba specjalnego torxa o jeden zabek mniej ;).

 

Co do uzywki, napisz do szatyna, ktory Ci tu pomagal. Bedziesz pozytywnie zaskoczony cena i jakoscia.

Nowa ponad 500zl.

 

Ok, dzięki za info.

Jeszcze pewnie tej przepływki nie wysłali, bo zamówiłem wczoraj popołudniu.

Napiszę do nich i zwrócę ją.

Torxa mam , wykręcałem swoją.

http://republika.pl/gonek/przeplywka.jpg

Opublikowano
Opublikowano
Eur4 ma nie wykrecalny srodek w przeplywce (cala z obudowa sie wymienia), wiec poznalbys bez problemu.

Na 100% masz EUR3.

Tak, wiem.

Mam euro3 na szczęście i bez filtra DPF :D

Podałem już wszystkie dane dla kolegi szatyna i ma sprawdzić czy będzie taka przepływka.

Ale jakaś pechowa ta moja bmka, dzisiaj wchodzę do garażu, wsiadam do auta patrze a tam szyba pęka od prawej strony z dołu.

Jest już jakieś 10cm i pewnie poleci dalej.

Będzie znowu koszt, bo mam z czujnikami zmierzchu i deszcze w lusterku szybe. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.