Skocz do zawartości

Problem z bmw


misiaczek5236

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.w innym moim temacie nikt nieodp wiec zakladam nowy,poistanowilem zrobic swoja bmke. temad dotyczy silnika i nadal tak jest prawdopodobnie jest albo uszczelka pod glowica albo glowica.a teraz pytan mam pare bo dowiedzialem sie co nie co.

 

jeden gosc powiedzial mi ze pcha wode w chlodnicy poniewaz ma popsuta chlodniczke ale od oleju od skrzyni( automat) mozliwe to ??bo mi sie nie wydaje przeciez to nie ma nic wspolnego z silnikiem.

 

druga sprawa.nie chce chodzic na wolnych obrotach.treba trzymac lekko noge na gazie

 

trzecie pytanie dotyczy korka oleju.dziwna sprawa poniewaz jak odpale silnik i chodzi normalnie.odkrece tylko korek od oleju i odrazu gasnie.czym to jest spowodowane ??

 

cztery.sprawa licznika.stoi auto bez aku.przychodze podlaczam odpalam i bunia gada bez problemu.wyswietlacz pokazuje km wszystko elegancko.ale pokazuje przez chwile tylko;/ dlaczego??

 

5.kto zna jakiegos dobrego mechaniora bmw zeby mi ja zrobil ??jednego znam i bd wybieral sie do niego moze jutro po poludniu ale chcialbym nie tylko do niego pojechac..

namiary bym prosil adres tele

ludziska pomozcie chce ja zrobic dla siebie bo chce miec swoje auto i modzic sobie

 

 

viewtopic.php?f=68&t=120678

Edytowane przez misiaczek5236
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, masz 13 lat czy cierpisz na jakąś chorobę ? Otrząśnij się!

 

 

 

Po odkręceniu korka wlewu oleju silnik zwykle gaśnie lub kuleje.

 

Przyczyn braku wolnych obrotów jest wiele. Trzeba samodzielnie poszukać - sprawdzić szczelność dolotu, wymienić świece, fajki, wyczyścić przepustnicę itd. Trochę własnej inwencji...

 

Wyświetlacz w moim E36 cały czas wyświetla co trzeba. Pewnie Twój jest zepsuty. Najłatwiej będzie podmienić zegary.

 

Znam wielu mechaników w Nowej Soli. Rozumiem, że możesz przebyć każdą odległość do mechanika, skoro nawet nie podałeś gdzie mieszkasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM kolego po pierwsze to nie strzelaj focha :cool2: Ale naprawde troche ciężko czyta sie Twojego posta ,ale postaram sie co nie co podpowiedziec :D

ad 1 jezeli nie ubywa płynu chłodniczego , niema białej mazi pod korkiem wlewu i na bagnecie ,nie dymi na biało to MOZNA wylkuczyc uszczelke pod głowicą

Jezeli węże są twarde ,słabe ogrzewanie ewentualnie wywala płyn korkiem to pożądne odpowietrzenie układu powinno pomóc

ad2 po odkreceni korka wlewu jest różnie ,albo silnik zgasnie ,faluje na obrotach badż trzyma ponad 1000

ad 3 co do licznika to jest uszkodzony albo był cofany

ad 4 wystarczy napisac skąd jestes ,a na pewno ktos poleci Ci dobrego mechanika w okolicy

co do wolnych obrotów to kolega AndrewP4 juz Ci podpowiedział co nalezy sprawdzic

KOZIOL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.