Skocz do zawartości

13matt13

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 coupe
  • Zawód
    Geodeta

Osiągnięcia 13matt13

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wrzucił bym fotkę ale za dużo zachodu, ogólnie usterka okazała się błaha... zamiast 15 zł kosztowała kilkanaście stów. Winny był wężyk przed pompa wysokiego ciśnienia, zero zapoceń czy nawet wyglądu wskazującego na nieszczelność. Pompa była na sprawdzeniu i przy montażu zwróciłem uwagę na końcówkę wężyka który miał od wewnętrznej strony lekko spękana końcówkę więc go skróciłem o 0,5cm... ale po skróceniu dalej był spękany. Ostatecznie go zdemontowałem do najbliższego króćca i z ciekawości wzdłuż rozciąłem. Z zewnątrz miękki ładny z oryginalnymi opisami wężyk a w środku popękany jak wyschnięte jezioro a do tego twardy (chyba długotrwałe działanie paliwa na gumę plus temperatura). Po wymianie wężyka na "nowy" pali normalnie.
  2. Chyba znalazłem usterkę, potwierdzę po testach... ale co mam rozumieć pod pojęciem wydatku na szynie i pompie CR po długim postoju? Testy przelewowe wyszły wzorowe, jak pisałem nawet wymieniłem wtryski, pompa po servisie, uszczelnieniu. Wartości ciśnienia porównane z sprawnym autem i nie ma różnic.
  3. Witam. Po m-cu walki proszę Was o poradę, może ktoś miał problem tego typu co ja bo prześledziłem sporo wątków na różnych forach i podpowiedziach wujka Google i niema rozwiązania. Auto ma problem z rozruchem po kilku godzinnym postoju (czasami po 4h a czasami po 8h) np po nocy lub po całym dniu. Objawia się to efektem jak zapowietrzenia układu, czasami zapala dosyć ładnie a zdarza się często że pali jak by łapał i trzeba długo nim kręcić, po czym chodzi 3s jak by nie na wszystkie wtryskiwacze lub zapala jak by nie wszystkie dawały dawkę paliwa. Na starych wtryskach parametry pracy poprawne. Z elementów wymienionych to zakupione wtryski z działającego auta (stare były każdy z innej parafii chociaż wcześniej działały poprawnie). Nowe jako jeden komplet z działającego auta (wszystkie z jednakowymi nr) zostały oddane do sprawdzenia - są dobre, korekty już po zamontowaniu poprawne. Sprawdzono kompresję - poprawna. Od samego początku brak błędów podczas diagnostyki komputerem. Podmieniono pompę w baku z pływakami pomimo poprawnego ciśnienia ponad 4bar (ze względu na podejrzenie cofania się paliwa). Podmieniono czujnik ciśnienia i regulator ciśnienia na szynie wysokiego ciśnienia oraz regulator ciśnienia w pompie CR (w porównaniu do innego auta "nasz" egzemplarz miał trochę wyższe ciśnienie na szynie). Przejrzano przewody zasilania i powrotu w komorze silnika, brak wycieków i zapoceń. Wymieniono filtr paliwa i podgrzewacz paliwa z powodu dostawania się paliwa do wtyczki podgrzewacza i braku jego sprawności. Wyciągnąłem pompę wysokiego ciśnienia i wysłałem do sprawdzenia, żadnych uwag co do pompy. Nie dało to żadnych zmian w odpalaniu. Na próbę założyłem zaworek jednokierunkowy przed filtrem paliwa - brak poprawy. Zauważyłem że pod pompowanie na zapłonie pompą paliwa w baku poprawia jakość odpalenia - mniej kręci. Czy przyczyną gorszego odpalania może być błąd komputera sterującego? Np wywaliło mu dawkę startową do uruchomienia silnika? Sterownik grzania świec (teraz jest lato i tak) zrobiony u Rogera z Nysy, świece sprawne. Efekt jest taki że jak długo pokręci i od razu np go zgaszę to kolejne odpalenia są normalne, auto ma moc i nie ma żadnych objawów usterki. Wiem że ewidentnie gdzieś może uciekać paliwo ale poszukiwania nic nie dały, myślałem czy np powrót paliwa nie zapowietrza układu (na noc po przyjeździe zakładałem klamry zaciskające zasilanie i powrót na wężach przy silniku a i tak nic to nie dało, czy może odpowietrzenie baku mogło by powodować wytwarzanie podciśnienia? Czy są gdzieś w całym tym układzie jakieś zaworki zwrotne?
  4. Mam takie amory już prawie 5 lat na aucie - bez odbojów, ja mam w wersji dualtube czy jakoś tak i niby te amorki nie mają być z odbojami bo odbój "jakby" jest zastąpiony właśnie tym dodatkowym tłokiem wewnątrz.
  5. Moduł jest sprawny skoro wszystko po za kluczykiem działa, ostatnio kumpel tez nie mógł dojść do ładu z kluczykiem, rozebrał pół auta a ja od niechcenia zakodowałem mu kluczyk choć twierdził że próbował wcześniej - kluczyk miał tak wymiętolone przyciski że trudno było 3 razy przycisk pod rząd wcisnąć. W 2gim miał padniętą baterie.
  6. Witam, czy mnie też poratujesz? BP3836P6818599
  7. Mam to samo, dodatkowo wywalił bezpiecznik, wymieniłem go ale dalej nic - szukam licznika bo nawet test zegarów nic nie robi.
  8. Witam, mam problem z kodem do radia... w sumie jego brakiem, musiałem odpiąć w aucie akumulator a okazało się że nie mam kodu do radia które było w aucie od zakupu. Czy otrzymam pomoc w wygenerowaniu kodu? Radio to BECKER: Typ: TRAFFIC PRO Model No.: BE 4769 Serial No.: 35011208 12 Volt EC:105 BMW 65.90-0 153 186 czy te dane starczą?
  9. 13matt13

    fotel e36

    Nic nikt z nimi nie musiał robić, ten materiał ma to do siebie że łatwo się wycierają nitki, miałem to samo ze swoimi, kupiłem z anglika 2gie i po roku używania już nitki się strzępią i raczej jest to wina "wieku" materiału. Na pewno tych twoich nie opłaca się ratować, kup 2gie, zwłaszcza że zwykłe stołki są tanie.
  10. 13matt13

    Problem z bmw

    Tak opisałeś swój problem... że głowa boli od czytania, nie rozumiem o co chodzi ;P
  11. Ja mam e36 m50 w coupe, brat jeździł fordem i w końcu się zauroczył bmw :) Pisałem że dla mnie bo i tak w rodzinie auto jest ;) adalbert, nie wiem o co pijesz z tym swoim postem, jeśli o to, że kupiłem e46 za 10 tysi to możesz się zdziwić w jakim jest stanie i twoje wyobrażenia mogą znacząco odbiegać od stanu faktycznego, cena nie świadczy o stanie auta.
  12. Jeśli szukasz bmw to unikaj osób nimi handlujących, autohandli itp. chyba ze masz jakiegoś pewnego gościa, po ostatnich poszukiwaniach pewne jest że auta od prywatnych osób są tańsze i w lepszym stanie. Co do e46 zwracaj uwagę na przednie błotniki, auta o bogatym życiorysie mają skorodowane ich brzegi, korozja progów przy nakładce, sprawdź czy wózek nie jest wyrwany z nadwozia (znam takich co w w 2.0d powyrywali), sam sprawdzałem najeżdżając na przepust nad rowem, latarka i powinieneś zobaczyć...
  13. Proponowałem 9, powiedział że wiecej warte i za tyle nie sprzeda, w sumie i dobrze, bo kupiłem e46 z brackim za 10 z górką w znacznie lepszym stanie też w 2.8 i fajnym (działającym) wyposażeniu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.