Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dokładnie chodzi mi o pompę znajdującą się w prawej grodzi baku z jej demontażem nie ma problemu lecz chce dowiedzieć się w jaki sposób sprawdzić jej sprawność, czy porostu jest w 100% wszystko OK? Kolejne pytanie brzmi, mogę ja wyczyści, przepłukać w razie gdy okaże się zapchana? jeśli tak, to jak mam się do tego zabrać?
Opublikowano
Jest kolego pompka w baku na pewno ponieważ sam ja wyciągałem (zolta ok 30cm z sitkiem i pływakiem) ale jak mówisz jest tez droga (przelotowa) zaraz przed filtrem paliwa. To tak w ramach wymiany informacji lecz w dalszym ciągu czekam na odpowiedzi.
Opublikowano
Jest kolego pompka w baku na pewno ponieważ sam ja wyciągałem (zolta ok 30cm z sitkiem i pływakiem) ale jak mówisz jest tez droga (przelotowa) zaraz przed filtrem paliwa. To tak w ramach wymiany informacji lecz w dalszym ciągu czekam na odpowiedzi.

ta pompa jak się nie mylę służy do pompowania paliwa między komorami ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
hmmm ciekawe :think: ostatnio miałem problem, ze fura zgasła w czasie jazdy i koniec, jakby paliwa nie dostawał wiec odłączyło się filtr paliwa zapaliło stacyjkę do kręcenia i nie było ciśnienia wiec odłączyłem mala pompkę przy filtrze i dalej nie było ciśnienia wiec dalej do pompki w baku i tam na sitku była kasza, zostało to przeczyszczone i odpalił lecz problem się powtórzył wiec znowu nura do pompki w baku ale sitko było czyste i teraz już nie pali.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.