Skocz do zawartości

320d m47 ubywa płynu po wymianie termostatu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

mam trochę dziwny problem, wymieniłem termostat główny ponieważ stary świrował, no i teraz coś mnie dręczy, otóż ubywa mi płynu chłodzącego, co wcześniej nie występowało, przeglądałem wszystkie miejsca gdzie ten płyn mógł uciekać, i sucho..., może go ubywać bo słabo odpowietrzyłem i się po trochu odpowietrza w układzie? czy może wlewam za dużo i się spiętrza i wylewa przez korek? chociaż w tym wypadku bym zauważył, głowicę odrzucam bo przed wymianą było wszystko w porządku..

Opublikowano
u mnie to samo po wymianie termostatu głównego. Minimalnie bo minimalnie ale jednak ubywa płynu. Robię dużo kilometrów i np po miesiącu jest ten pływak o te 0,5 cm niżej. Nie mam teraz warunków niestety żeby się w to bawić (złamana ręka). Ja umyję wszystko dokładnie i będę patrzył czy się ślady jakieś nie pojawiają. Jakbyś trafił gdzie ubywa daj znać.
Opublikowano

U mnie wrecz odwrotnie... przed wymiana termostatu bardzo duzu mi ubywalo plynu. Praktycznie co miesiac zapalala mi sie kontrolka o niskim stanie plynu. Teraz jest wszystko ok.

Moze przy termostacie egr macie jakis wyciek? U mnie tez sie robilo tam wilgotno na wezu. Moze ktorys waz nieszczelny

Opublikowano

swego czasu miałem podobny problem i też nie było widać gdzie ucieka.Okazało się że oring w gnieździe górnym przewodu nr 11

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2106&hg=11&fg=35

łączącego termostat egr był delikatnie uszkodzony.Ten oring nie jest wyszczególniony na obrazku i w aso go nie dostaniemy ale bez problemu można dopasować.

Opublikowano
zobacze z tym egr, patrzyłem na zimnym silniku było wporządku, może jak się zagrzeje coś tam się dzieje...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
miałem ten sam problem tylko że ja wykręcałem też termostat egr i mi ciekło po miedzy chłodniczką egr a termostatem... po wymianie termostatu głównego poszła mi chłodnica egr objawy takie jak przy uszczelce pod głowicą.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
mi oprócz walniętej turbiny pociekła chłodniczka egr :cry2: będzie wydatek :mad2: zdjęłem górną metalową rurkę co idzie od chłodniczki a tam wszystko mokre w środku... chyba to napewno dziurawa chłodniczka nie? czy jest jeszcze jakaś możliwość aby płyn chłodniczy się dostawał do środka? (gdzie powinny być tylko spaliny)? I jaki mniej więcej koszt chłodniczki??? Wiem, że jest na allegoro ale chcę wiedzieć po ile normalnie chodzą żeby nie przepłacić bo i tak wydatki konkretne się szykują... :cry2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.