Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No dzięki sprawdze węże ale raczej jest ok bo bym miał plamy na śniegu od wycieku płynu więc myśle że uszczelka a temperature silnika trzyma mała 70 stopni gdzies okolo
Opublikowano
a z dymieniem jak jest? niedogrzewanie to może być również wina termostatu. sprawdź też czy po odpaleniu samochodu nie robi się wysokie ciśnienie w układzie chłodzącym...
Opublikowano
sprawdz na bagnecie czy nie ma bialych nitek w oleju jak są to raczej uszczelka i czy nie dymi MOCNO na biało. I jedz do ogarnietego mechanika niech zrobi probe chemiczna wtedy bedzie wiadomo na 100 %
Opublikowano
No tylko to troche dziwne teraz normalnie jezdzi bez czujnika wałka rozrządu szarpie wolno wchodzi na obroty ale jedzie... a Gdy podłącze spowrotem ten czujnik to auto odpala i gaśnie tak jak by łapało lewe powietrze jak by go dusiło a jak odłącze to znowu chodzi prawie normalnie co moge nią jeżdzić :(
Opublikowano
Witam dziś zauważyłem Ubytek płynu chłodniczego i i pod korkiem oleju znajduje się biała maż..

 

 

Czy to może być uszczelka pod głowicą ??? i to moze być powodem że auto odpala i gaśnie??? po strzale gazu

Po strzale sprawdź szczelność dolotu i przepływkę bo mogło uszkodzić to i wiele więcej.Czujnik wałka rozrządu do wymiany.Jeżeli robisz krótkie trasy to maź pod korkiem to normalny objaw zimą tak samo jak para z rury.Jak stoisz w korku to zobacz ilu ludzi jeździło by z uwaloną uszczelką co drugi kopci na biało...Zrób dłuży odcinek trasy i zobacz czy na bagnecie nie ma płynu.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.