Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam ogromny problem . Posiadam e46 z silnikiem 2.0 136km 2000r .

Problem polega na tym, ze gdy tylko auto dostanie -temp wariuje , to znaczy skacze na obrotach , staje po trasie , nie odpala .. cuda nie widy . Postawilem do mechanika , podpia pod kompa i nie pokazalo zadnych nie prawidlowosci , ze sprawdzenia wtrysku glownego tez niec nie wyszlo . Zajrzal do EGR i byl strasznie zakopcony wiec go wyczyscilem ale to tez nie to. Kidy po raz ktorys mi stanela zajrzalem do filtra paliwa i okazlalo sie ze pompka nie pompuje tam paliwa dalem ja do czyszczenia , jakis czas bylo dobrze lecz problem pojawil sie wraz z mrozem ponowanie. Wyjelem pompke samodzielnie i z moich obserwacji wyniklo ze nie daje rady ciagnac ropy przez sitko ( filterek) wiec je przedziurawilem i teraz ropa dochodzi do filtra lecz silnik kuleje na obrotach i gasnie...kiedy daje gazu wchodzi na 4-5 tys obrotow i spada jakby nie dostawal paliwa .

Nie znam sie na tym ale mysle ze jakos naswietlilem ta sytuacje .

 

Z gory dzieki za pomoc

 

 

viewtopic.php?f=69&t=117886

Opublikowano

Samochod mam od niedawna , gosc klna sie ze wymianil wszytsko ale i tak dzis kolega ma mi przywiesc i wymienie .

Czy to moze byc pompa wtryskowa ?

Dodam jeszcze ze do tej pory jedzilem na paliwie " od sasiada" wczesniem mialem audi b4 i lykala to bez problemu

Opublikowano
jeszcze jedno pytanko , czy pompka w zbiorniku powinna chodzic caly czas ? i czy odglosy jakie wydaje cos znacza , np ze sie konczy ?
Opublikowano
To pierwsze co robisz to tankujesz na orlenie czy innym shelu i sprawdzasz czy problem się powtarza. Czy sąsiad ma przypadkiem zimowe paliwo? (to pytanie retoryczne). Powiem ci że pompa wtryskowa którą masz jest bardzo wrażliwa na jakość paliwa więc uważałbym z ropą od sąsiada i wymianą filtra paliwa bo jak ci ta pompa padnie to naprawdę duże koszty.
Opublikowano
Spuscielem to paliwo ( mowil ze zimowe "zagraniczne " ) zostalo moze z 5-7l tyle aby dojechac do cpn zatankowalem na orelenie do pelna przejechalem moze z 50km i stanela mi pod brama , wtedy zajrzalem wlasnie do filta i okazalo sie ze nie dochodzi paliwo tam
Opublikowano
moze pompka w baku się już konczy i nie pompuje paliwa do filtra. chyba ze ona tylko pompuje podczas rozruchu w co watpie.
Opublikowano
Ona pompuje paliwo przez jakieś 2 min od przekrecenia kluczyka w poz 2 aby napełnić zbiorniczek filtra paliwa , później glowna pompa zaciąga paliwo sama ... Wymień ten filtr bo to podstawa i nie lej już tego ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
u mnie na niesprawnej pompie w baku auto zachowywało się zupełnie normalnie jeśli było powyżej 1/4 baku. A cieszyłem się na początku jeszcze że auto na fulla zatankowane kupiłem :mrgreen:
Opublikowano
A ja własnie mialem problem z opalaniem. Jak juz opalil to bylo dobrze ale odpalic go graniczylo z cudem. Pompka działała tylko robiła za małe ciśnienie i dlatego byly problemy z opaleniem. Po wymianie pali od strzała
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.