Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WItam. Moje e46 mam od niedawna, borykam się z kilkoma problemami. Jednym z nich są nie działające sterownia i podgrzewali lusterek wstecznych. Po odkręcaniu boczka drzwi okazało się, że lusterko jest w ogóle nie podłączone, a do przełącznika dochodzi tylko jedna kostka, brakuje więc kostki i kabli ale to nie problem.

Problemem jest ogarnięcie podłączenia. W lusterku mam 4 kablem, podłączałem je na krótko do akumulatora i działała regulacja góra-dół, oraz lewo-prawo. Potrzebuje jakiś wskazówek jak podłączyć je do regulatora. Lusterka to jakieś tajwańskie repliki lusterek od m3 e46, tyle o nich wiem. Proszę o pomoc i wyrozumiałość.

Opublikowano
A wiec kolego skoro kostki nie pasują i wiesz które kable są od regulacji góra dół które na boki to połowa sukcesu. następnie sprawdź kostkę w drzwiach, jeśli to drzwi kierowcy poradzisz sobie sam, jak pasażera to zdał by się pomocnik, więc bierzesz podstawowy miernik warsztatowy ostawiasz na regulacje tego lusterka i sprawdzasz kiedy dochodzi napięcie na które kable wiesz gdzie maja być podłączone gorą dół a gdzie na boki potem to kwestia biegunów.
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
Z tym na pewno dam radę ;) chodzi mi tylko o rozpiskę kabli w przełączniku, a tego co widziałem to jest tam 5 pinów. na dwóch skrajnych jest napięcie cały czasy, ale to chyba od pogrzewania są, a te pozostałe 3 od regulacji ??
Opublikowano
wątpię żeby napięcie do podgrzewania szło non stop akumulator padł by w momencie, rozbierałem kiedyś takie lusterko termostatu tam nie było przynajmniej w modelu z 98r a wiec na masie powinieneś mieć przerwę sprawdź jeden + i jeden z 3 kabli gdzie pojawia sie około 12v oczywiście podczas próby regulacji potem z 2 i zapewne jeden + i 2 masy masz do regulacji a 2+ i 3 mase masz do podgrzewania
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
No tak, ale z tego co czytałem to w e46 jest takie coś, że poniżej + 5 stopni lusterka podgrzewane są automatycznie. Próbowałem wczoraj tak jak mówisz, i zalazłem tylko na dwóch skrajnych napięcie po włączeniu zapłonu, uznałem właśnie że to podgrzewanie. Na pozostałych trzech nie było napięcie w żadnej konfiguracji. Spróbuje jeszcze jutro tak jak mówisz i zobaczę co wyjdzie. Przeczuwam jeszcze możliwość uszkodzonego regulatora, bo dżojstik lata na wszystkie strony z niewielkim oporem. Dzięki za pomoc mistrzu ;)
Opublikowano
ewentualnie zrób zdjęcie jak nie znajdziesz co i jak może porównam z moim i napisze Ci co i jak :)
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano
Właśnie nic nie działa. Poprzednie właściciel wymienił lusterka, kable wepchnął pod boczek i tak zostało. Jak coś jutro fotki cyknę foty.
Opublikowano
dżojstik tez łatwo sprawdzić wyjmij go i sprawdź na przejście jutro posprawdzam i lusterko i dżojstik podeśle ci piny jakie i gdzie dżojstik kupisz w razie czego za 20-40 zł
Loading... ██████████████] 99%
Opublikowano

O taki właśnie opis pinów mi chodzi ;) z góry dzięki :)

Mam już nagrany regulator i klamkę(bo ktoś za dużo siły miał) za 80 zł. Czekam na wiadomość jutro.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.