Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jak w temacie. Wczoraj znalazłem trzy dziury w podłodze i nie są one tak bardzo spore.. Czytałem na internecie że wata szklana plus żywica to dobre i solidne rozwiązanie. Jednak wczoraj dzwoniłem do kuzyna i mówił żebym na całej szerokości "stukał" czy nie ma echa w podłodze, no i niestety jest.. Co radzicie?

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
Jak dla mnie echo w podłodze niewiele mówi o stanie korozji no ale może się nie znam:) ja to bym pomęczył te dziury i zobaczył ile jest tam rdzy, co da się wyciąć to wyciąć. Ewentualnie jak faktycznie ogniska korozji są niewielkie to wyczyścić, podkład albo jakaś farba antykorozyjna i baranek a samą dziure załatać jak najbardziej żywicą

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Opublikowano
Kurde też mi się tak wydawało bo to echo jest na całym obszarze podwozia. Ale wychodziłoby że w moim drugim aucie jest to samo bo wczoraj specjalnie sprawdzałem. Dzięki kolego za odpowiedź.. Uspokoiłeś mnie przynajmniej z tym :) Pozdrawiam Cie serdecznie

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
Czytałem na internecie że wata szklana plus żywica to dobre i solidne rozwiązanie.

 

Pomysł dobry :cool2: I tak jak Carvie89 już pisał zrobić konserwację podwozia i na trochę powinno styknąć.

Opublikowano
Watą (matą) szklaną to można lódki naprawiać ,ale nie samochody bo to prowizorka . Jak masz dziury w podłodze a chcesz naprawić to po taniości to dorób łatki z blachy ,oczyść rdze i podjedz gzieś gdzie mają migomat aby tylko je przyspawali. Dasz na piwo a będzi zrobione z sensem
Opublikowano
Watą (matą) szklaną to można lódki naprawiać ,ale nie samochody bo to prowizorka . Jak masz dziury w podłodze a chcesz naprawić to po taniości to dorób łatki z blachy ,oczyść rdze i podjedz gzieś gdzie mają migomat aby tylko je przyspawali. Dasz na piwo a będzi zrobione z sensem

 

Kolego właśnie byłem u znajomego i mówił że po spawach wychodzi jeszcze gorzej i rdzewieje bardziej ;/ też o tym myślałem bo to żaden problem ale boję się ataku rdzy x10 ;/

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
a czy twój kolega słyszał o zabezpieczeniu spawów farbą antykorozyjną

No chyba logiczne że trzeba.. to włókno szklane też należałoby przecież na końcu zabezpieczyć farbą antykorozyjną plus na to jakąś nawierzchniową.. Po prostu mówił, że spaw będzie "puszczał" . No ale dzięki za radę :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

co znaczy że spaw będzie "puszczał" a czy kolega słyszał o gumach uszczelniających

 

twój kolega chyba słyszy że dzwonia ale nie wie gdzie

 

za przeproszeniem włóknem szklanym to można model samolotu posklejac a nie podłoge łatać

 

auto do blacharza

- łata z blachy

-farba antykorozyjna

-guma uszczelniająca ( nie baranek)

i będzie git :cool2:

Opublikowano
co znaczy że spaw będzie "puszczał" a czy kolega słyszał o gumach uszczelniających

 

twój kolega chyba słyszy że dzwonia ale nie wie gdzie

 

za przeproszeniem włóknem szklanym to można model samolotu posklejac a nie podłoge łatać

 

auto do blacharza

- łata z blachy

-farba antykorozyjna

-guma uszczelniająca ( nie baranek)

i będzie git :cool2:

No dobra, zdam się na Twoje doświadczenie. Zdobędę potrzebne materiały i wynikami pochwalę się wkrótce. Dziękuję za radę :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano

Haha spaw będzie puszczał dobre!!

Zacznijmy od tego że ogólnie rdza pierwsza zaczyna brac spawy ale jak są do dupy zabezpieczone!

1 wycinasz stara blache

2 wspawujesz spasowany kawałek tylko najlepiej by była była blacha tej samej grubości co oryginał ponieważ nie powinno się spawać razem blach samochodowych różnych grubości!

3 jak blacha wspawana to świecisz od dołu podłogi po spawach czy nie ma małych dziurek jak nie ma to możesz zeszlifować spawy lub nie jak chcesz ale lepiej zeszlifować tylko z umiarem!

4 odtłuszczasz blachę malujesz farbą antykorozyjna

5 nakładasz twardym pędzlem gume na spawy

6 Baranek

7 GOTOWE :D

Opublikowano

Witka na samym początku zadaj sobie pytanie co chcesz zrobić aby POZBYĆ się korozji i dziur czy tylko WYDAĆ jak najmniej na naprawę.

Jak likwidacja dziur to na początku rozbiórka środka i łatki z blachy na dziury, wszelkie punkty rudej szlif, zabezpieczyć antykorozyjnie, baranek lub masa do konserwacji podwozi, podkład, lakier i po sprawie.

Jeśli nie chcesz wydawać kasy to żywica, podkład, farba w sprayu i po roku ruda wyłazi dalej. W takim przypadku to lepiej oddać auto na złom puki jeszcze waży trochę :mrgreen:

Co do puszczania spawów to jeśli będzie po dwa gluty na łatkę bo szkoda drutu to zgadzam się będzie puszczać ale każdemu kto ma trochę pojęcia nie trzeba tłumaczyć.

Opublikowano
Chodzi o to, że rozebrałem całe auto.. W środku nie ma dziur ale pod spodem (przy progach) są wyczuwalne.. już sam nie wiem o co w tym chodzi ale póki co auto schnie i czeka na koniec tej......zimy ;> Oczywiście auto chcę zrobić jak najlepiej bez wglądu na fundusze. Jak to się mówi " tanie mięso psy jedzą" :D dlatego też dałem temat na forum. Dzięki, pójdzie do spawania :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
Dokładnie... Lepiej zrobić raz i porządnie. Dorwę tylko mniej więcej taką blachę jaka jest w e34 ( podobnej grubości ) i jazda :)

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
podejrzewam że 0.8mm będzie

 

A jakie tworzywo, obojętnie? Bo mogę mieć do dyspozycji chromonikiel jednak nie wiem czy to się nadaje :) ?

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
Jak byś miał jakieś foty to by było może łatwiej. A jak z progami? Blachę ocynkowaną(chromoniklu nie stosowałem czy da rade mig) to daj 1.0mm jak nie 1.5mm. Jak spawałem bagażnik i mocowania amorów w vectrze to dawałem 1,5 tylko ciężko się formuje bez odpowiedniego przygotowania narzędziowego, a takie pyt z innej beki skąd jesteś?
Opublikowano
Taka mała miejscowość między Rzeszowem a Przemyślem - Przeworsk :P

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Opublikowano
A jeszcze co do tych progów, to on rdzewieje jakby od wewnątrz (jedna strona) , nie widać tego na oko ale czuję że blacha już jest chyba przeżarta :D trzeba się tym w lecie zająć ..

http://s20.postimage.org/bvfzkolkd/jay_and_silent_bob.jpg


Na jazdę bokiem jarają się wszyscy, a tak naprawdę ryzykują nieliczni.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.