Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem ze swoja e90. Dzisiaj wpadłem lewym kołem w dziurę (może i to ma znaczenie, a może nie). Po przejechaniu ok 5 km wyskoczył mi błąd Resistant systems faulty. Co mogę z tym zrobić? Czy to bezpiecznik, czy końcówka w napinaczu czy coś innego. Jak nie zapnę pasów brzęczyk piszczy więc jakiś komunikat z wtyczką na pasy jest. Samochód bezwypadkowy więc żadnych oporników itp nie ma.

 

Bardzo prosił bym o pomoc bo strasznie denerwuje mnie zapalona poduszka na wyświetlaczu, navi i kontrolki poduchy i pasów.

 

Z góry bardzo dziękuje

Opublikowano
Miałem to samo jak wjechałem w dziure, okazało się, że jakiś czujnik bezpiczeństwa czy uderzeniowy sie poruszył przez luźny akumulator i stąd błąd. Sprawdź czy masz dobrze skręcony aku potem skasuj bład i tyle:) po temacie:) Drugi raz mi się zdarzyło jak leciałem bokiem po rondzie i mnie majtnęło jak sie prostowałem było to samo.
Opublikowano
Zobaczysz na miejscu, przeczytacie błąd i dopiero będzie wiadomo coś więcej.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano
U mnie jest to caly czas. Nawet jak nikt nie siedzi na fotelach a odpale samochod. Stalo sie tak po wpadnieciu w dziure wiec moze to blad w komputerze lub rozlaczona koncowka.
Opublikowano
@Krzychu24 a Tobie ten błąd i uszkodzenie sterownika też tak wyskoczyło samoistnie? Czy da się wymienić sterownik samemu i czy trzeba go jakoś programować?
  • Członkowie klubu
Opublikowano
podepnij pod choćby inpę i zobacz kod błędu...

Jak 93F9 to sterownik SIM SGM padnięty...

Miałem to samo...

 

Sterownika SIM SGM nie ma w E9x tylko w E6x...

 

W E9x jest MRS.

 

Pozdrawiam :cool2:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Czy da się wymienić sterownik samemu i czy trzeba go jakoś programować?

 

Owszem można go wymienić samemu (jest zamontowany pod podłokietnikiem) ale trzeba go zaprogramować i zakodować do auta...

Podłącz auto pod diagnostykę i będziesz wiedział gdzie jest problem...

 

Pozdrawiam

Opublikowano

A to przepraszam w takim razie bo faktycznie miałem to w E60 i myslalem ze w E90 jest tak samo...

Co do samego bledu to w swojej poprzedniej E90 tez jak kiedys wpadlem w dziure to wyskoczyl ten błąd i wtedy sie okazalo że to jakiś kabelek przy akumulatorze przy tej klemie pirotechnicznej sie poluzowal...

Co do tego z E60 błędu to wyskoczyl mi i próbowałem ze wszystkim klema, maty, kostki pod siedzeniami a w koncu sie okazalo że to ten sterownik... wymienilem na używke i trzeba mu vin wpisac od swojego auta....pomogl mi kolega tomek020 z forum...

Pzdr

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam

 

Odgrzewam kotleta :( Mam podobny problem tzn. zapaliły mi się kontrolki od poduszek i napinaczy zatem skasowałem wieczorkiem (niestety w pośpiechu nawet nie przeczytałem błędów) rano wsiadam do auta jechać do roboty ponownie wywaliło błąd ;( Jeździłem tak z 3 dni ale wczoraj dawałem do wymiany parę elementów zawieszenia i przy okazji kazałem gościowi sprawdzić błędy i według jego oprogramowania jest to błąd właśnie czujnika uderzeniowego. Nie wjechałem w żadną dziurę itp. po prostu wyskoczyło samo z siebie w trakcie spokojnej jazdy. Proszę o pomoc w konkretnej diagnozie co to może być czy to czujnik, moduł czy może jeszcze coś innego ?? Dzisiaj postaram się podpiąć INPA i sprawdzić co ona wypluje ale wstępnie chciałem się już rozeznać.

Obecnie BMW E36 Compact 96r M43B16 -> M50B25 <- w dążeniu do ideału

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.