Skocz do zawartości

Krzychu24

Zarejestrowani
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 525D E60

Osiągnięcia Krzychu24

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Pozwole sobie dorzucić kilka słów: Mianowicie jeżdżąc z dpf-em gdy zalaczy sie wypalanie możemy to w naszych BMW poznać miedzy innym po: -początkowa faza duży siwy dym - buczenie wydechu -automat wrzuca wyższy bieg o około 200obr wyzej niż gdy nie ma wypalania. To są takie objawy zgodzicie sie ze mną zauważalne dla laika i po tym możemy poznać gdy wypala sie filtr. Ciekawią mnie opinie ludzi, którzy nie dość że nie potrafią nie raz zauważyć tego to jeszcze mają najwiecej do powiedzenia w tym temacie. Ja mogę stwierdzić z doświadczenia bo filtr wycialem z rok temu tylko fizycznie i zrobiłem od tego momentu ok 30 000 km i stwierdzam OBJAWY WYPALANIA WYSTEPUJA CO JAKIŚ CZAS !!!!! Chyba , że ktoś mi udowodni że objawy są a wypalania nie ma???? Nie sądzę. .... Więc wg. mnie jesli chce się go wyłączyć na Amen to trzeba i programowo...zresztą to nie tylko moje zdanie a fachowców. ... Pozdrawiam
  2. Do poprzedniego błędu doszedł jeszcze 93f7 Geschaltete Systemspannung U_ASE_S n.i.o. Posprawdzałem już akumulator i nic się nie zmieniło a błędów nawet nie można usunąć. Wcześniej było o tej klemie minusowej ale u mnie chyba to normalny minus poprowadzony do karoserii i jeszcze jakiś kabelek tylko od niej odchodzi.. Te błędy wskazują na jakiś spadek napięcia na przewodach tylko gdzie tego szukać.... :mad2:
  3. Podepnę się pod ten temat. Mianowicie znany już chyba większości użytkownikom błąd poduszek i pasów Restraint system itd.... Kod błędu 93f9 a opis "spannung energiereserve U60 n.i.o." z tłumaczenia wynika "Napięcie zasilania rezerwy". Czyżby akumulator słaby?
  4. No i mam nadzieję sprawa się rozwiązała.. Kupiłem nowy sterownik, wsadziłem i nie ten sam samochód... Mimo że na tamtym Inpa nie widziała błędów to jednak coś z nim było nie tak mimo naprawy... Nowe to nowe.. :)
  5. Panowie wlasnie mialem stluczke i lampa do wymiany ale widzę chyba nie ma jakiejs sensownej alternatywy.... jaka tam wogole siedzi żarówka, chodzi mi o symbol? Auto przedliftowe... Wymiana jest trudna czy idzie to w miarę szybko zrobić? Kupując do tej stluczonej lampy zwykle postojowki to trzeba chyba i do tej drugiej tez żeby jednakowo swiecily?
  6. A miales błędy od świec lub od sterownika? Bo u mnie nie ma teraz a samochód pali tak samo slabo i trzęsie nim jak wtedy gdy były błędy. ...jutro postaram sie spawdzic ten sterownik i dam znać. ....
  7. Wlasnie tak nie jest.... u mnie jest kluczyk i dzis np. rano stał samochod w garażu, przekrecam kluczyk i od razu kontrolka sie pali moze ze 2 sekundy i gasnie....przedwczoraj np. Stal na dworzu przekrecam kluczyk nic, po jakichs 5 s palę auto i w widze kontrolke na chwilę w tym czasie wstrzymal odpalanie i odpala ale zarowno wtedy jak i tym razem dziwnie i telepalo nim ze 3 s.....
  8. Też mi sie wydaje ze problem leży właśnie w układzie świece sterownik.... dziwne właśnie że kontrolka od świec raz mi się zapali a raz nie i nawet to nie jest zależne od temperatury. .... najlepiej bym podmienil wtedy bylaby pewność. ...zobaczymy zorientuje sie czy gdzieś może w intercarsie mi dadzą z możliwością zwrotu to sprawdzę ale wątpię :duh: Jak nie, to spróbuje sprawdzić przepływ prądu między sterownikiem a świecami na krótko. ... Co do wtryskow to sprawdzałem odczyty i faktycznie na jednym jest do 1.7 i na innym do 1.3 ale wydaje mi sie że to nie tu leży wina... jeszcze , że dluzej kręci to może mogloby mieć to znaczenie ale nie telepalo by nim....
  9. Zarówno na tych i na tych będziesz miał komfort taki sam bo wysokość opony będzie prawie taka sama mimo profilu 40 ale masz szerszą oponę. ... Na szerszych będzie trochę wiecej palic... Powinienes zalozyc takie jak masz na slupku na nalepce... Na 8 cali felge 225 szerokość wystarczy i ladnie zakryje rant... Mam u siebie z przodu takie...
  10. Ale wczesniej inpa widziała błędy. ... Teraz tez robilem i to ze trzy dni pod rząd nawet i nie ma ani od świec ani od sterownika.... Z wyjeciem nie będę miał problemu, mam wyprawę już. ..:-) Cena po zniżce w intercarsie beru 280zl ale nie chcę kupować w ciemno.....
  11. Otóż problem pojawił sie w zimę. ... wcześniej wiedzialem że coś jest nie tak z grzaniem świec ale było ciepło to nie było problemu. ..przy dużych mrozach auto ledwo paliło i telepalo nim po odpaleniu wiec diagnoza albo swiece albo sterownik....świece sprawdzone grzeją więc pozostaje sterownik. ...zresztą w inpie wyrzucal błąd od wszystkich świec oraz wspólny od sterownika.... wyciagnalem, znajomy mechanik naprawil i założyłem i inny samochód. ..palił elegancko... ale ze 3dni tylko i znowu to samo....podpialem inpe i znowu te same bledy wiec zawiozlem mu z powrotem i poprawil bo mowil cos nie wiem dokladnie jakis lut od zasilania sterownika sie ulamal i powinno byc dobrze...ale nie jest.... założyłem go i co rano teraz problemy bo jest tak samo ciezko pali i telepie nim a jest okolo 0 stopni na dworzu a co będzie przy -10 ale jest problem w tym że inpa nie widzi zadnego błędu teraz tak jakby bylby sprawny a przyczyna jest od czegos innego.... Moglo byc tak że mogl mechanik cos tam tak zlutowac ze inpa nie widzi błędu mimo ze jest uszkodzony? Najlepiej byloby podmienic i zobaczyc ale nie mam możliwości. .... Czy może przyczyna leży gdzie indziej?
  12. A to przepraszam w takim razie bo faktycznie miałem to w E60 i myslalem ze w E90 jest tak samo... Co do samego bledu to w swojej poprzedniej E90 tez jak kiedys wpadlem w dziure to wyskoczyl ten błąd i wtedy sie okazalo że to jakiś kabelek przy akumulatorze przy tej klemie pirotechnicznej sie poluzowal... Co do tego z E60 błędu to wyskoczyl mi i próbowałem ze wszystkim klema, maty, kostki pod siedzeniami a w koncu sie okazalo że to ten sterownik... wymienilem na używke i trzeba mu vin wpisac od swojego auta....pomogl mi kolega tomek020 z forum... Pzdr
  13. podepnij pod choćby inpę i zobacz kod błędu... Jak 93F9 to sterownik SIM SGM padnięty... Miałem to samo...
  14. może jakaś nieszczelność na powietrzu? ja ostatnio miałem dziurę na wężu z IC do kolektora i samochód jechał dopiero właśnie na wysokich obrotach jako tako... pzdr
  15. Dowiedz się dokładny kod błędu bo może być kilka przyczyn... jak 93f9 to walnięty sterownik AIRBAG GATEWAY, ja tak miałem a walczyłem z tym chyba ze 2 miesiące kostki, mata, napinacz,klema itp itd pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.