Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Znlazlem fotele z alcantary elektryczne i podgrzewane w calkiem niezlej cenie i dobrym stanie. Mam maly problem bo nie wiem jak bedzie z montazem u mnie w aucie. Mam manualne fotele i bez podgrzewania. Duzy problem jest z podlaczeniem wszystkiego w kupe? Co trzeba jesze dokupic? Panel z guzikami do podgrzewania? W panelu mam juz przyciski od start/stop i od PDC. Mozna dolozyc do tego guziki od podgrzewania? Czy trzeba kupic taki panel ktory bedzie mial wszystkie guziki w jednym?
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panel musisz kupić i jeżeli chodzi o podgrzewanie chyba zrobić instaalcję

Co do elektryki to u mnie w jedynce również było "goło " jedynie miałem podgrzewane fotele , założyłem fotele m-pakietowe z pompowanymi boaczkami i wszystko działa po wpięciu wtyczki

Pytanie czy masz full elektrykę czy tylko pompowane boczki ?

Opublikowano

W ogloszeniu pisze tak :)

Fotele przod x2 el. pompowane, podgrzewane, wysuwane ledzwie, kanapa tyl (z rekawem na narty), x4 boczki drzwi. wnetrze w idealnym stanie z niskiego przebiegu.

 

Czyli musialbym zatrudnic jakiegos elektryka :idea:

Opublikowano

Ja montowałem fotele, aczkolwiek od 3 miesięcy jeszcze nie zabrałem się za samo podłączenie. Wiem, że trzeba ogarnąć ten panel, w ASO proponują panel w zestawie z którego możesz sobie zmontować wszystkie przyciski łącznie z roletami itd który kosztuje w okolicach 700-800 zł z tego co pamiętam.

Na pewno trzeba dokupić jeszcze wiązki w okolicach 300 zł za sztukę, a reszta to jakieś głupoty.

Opublikowano

Mi się wydaje że koszt doprowadzenia wiązki, podłączenia tego, wymiany panelu itp. podniesie Ci istotnie koszt calej inwestycji; warto o tym pamiętać. Patrząc na schemat elektrycnzych foteli z realoem wydaje mi się że tam nie ma żadnej mozliwosci regulacji tych foteli poza elektrycznymi silniczkami.

 

To ciężki temat jest, ja do swoich też szukam foteli sportowych ale zawsze coś nie tak - albo kolor nie ten (szukam w jasnej skorze, najchetniej lemon), albo funkcjonalność nie ta (brak ogrzewania / brak dzielonej kanapy; a maty grzejne w moich zwyklych fotelach sa oczywiscie inne niz w sportowych i nie da sie tego przelozyc), albo cena chora (ca. 2000 EUR), albo stan który powoduje ze od razu nalezaloby wydac 2 tys zl na odnowienie tej skory.... :mad2: Zaluje ze nie zwrocilem na to uwagi jak szukalem auta.

Opublikowano
W ogloszeniu pisze tak :)

Fotele przod x2 el. pompowane, podgrzewane, wysuwane ledzwie, kanapa tyl (z rekawem na narty), x4 boczki drzwi. wnetrze w idealnym stanie z niskiego przebiegu.

 

Czyli musialbym zatrudnic jakiegos elektryka :idea:

 

z opisu aukcji wychodzi ze tylko elektrycznie są pompowane, a według tego opisu prawdopodobnie ustawiane sa manualnie,

mysle ze spokojnie pomopowanie i podgrzewanie mozna podlaczyc za jakis czas jak skompletujesz wiazke,

co do pompowania to jest latwe podlaczenie - wystarczy doprowadzic prad,

zeby bylo podgrzewanie musisz miec modul fotela+wiazke+nowy panel z podgrzewanymi fotelami taki panel na allegro to 150-250zl

musisz dobrac taki zeby bylo tez pdc i autostart-stop. oczywiscie kodowanie na koniec

 

pozdrawiam

Opublikowano

Nie da sie ręcznie przesuwać foteli elektrycznych.

Jezeli chodzi o dostanie panelu z pdc i podgrzewaniem i dodatkowo start/stopem to według mnie misja nierealna. Ja szukam od 3 miesiecy na allegro i nic sie nie pojawia.

Opublikowano

Zakup foteli i montaż który można spokojnie wykonać samemu (też nie jest to takie łatwe) to jest według mnie połowa kosztów jakie trzeba wydać. Drugie tyle to zakup wiązek w ASO (wątpię, żeby dało się gdzieś znaleźć takie), panel (tak jak pisałem w aso to 700-800zł, na allegro 300) no i podłączenie z kodowaniem koszt rzędu 350-450zł.

Także tak tanio to nie wychodzi jak by się chciało, chociaż niektórzy lubią grzanie foteli. Ja mam w E46 i nigdy nie używałem, dlatego nie mam ciśnienia żeby je podłączyć, wole się pobawić w inne rzeczy.

Opublikowano

Te tez ale mam na oku teraz z pelna elektryka.

Po wypowiedziach kolegow widze ze jest z tym troche zabawy i nie jest to tani zbieg jak to sie wydaje.

Doszedlem do wniosku ze poszukam grzanych i pompowanych a elektrycznie przesuwane sobie odpuszcze :)

Oswieciliscie mnie troche w temacie Dzieki :)

Opublikowano
Jeżeli chcesz od razu podłączyć pompowanie i ogrzewanie to wydaje mi się, że podłączenie elektrycznej regulacji niewiele tu zmienia i utrudnia (pewnie trzeba kodować). Jak dla mnie największy problem jest ze znalezieniem panelu. Zastanawia mnie jedna rzecz. Skoro w ASO są zestawy w których sam dokładasz przyciski itd to może można je przekładać ? Wie ktoś może ?
Opublikowano
Prędzej odwrotnie ponieważ przy ogrzewaniu foteli nad przyciskiem są trzy diody, które pokazują poziom ogrzewania foteli. To tak teraz zastanawiam się, jak wygląda ten zestaw w ASO, przecież chyba nie ma tam kilkunastu opcji z diodami itd, a sprzedawca powiedział, że jest to komplet. Przy okazji dopytam.
Opublikowano
Każde N47 ma ? W takim razie będzie bardzo ciężko znaleźć panel z przyciskami - PDC, podgrzewanie i Start/stop, bynajmniej ja od 3 czy 4 miesięcy takiego nie widziałem.
Opublikowano
Pasować jeżeli chodzi o wymiary to na moje tak. Ale jak to będzie wszystko działać to nie mam pojęcia. Jest to wersja jaka występowała od 2009/2010. Wcześniej obok PDC i reszty.
Opublikowano

Witam

Cytuję kolegę CRV z jednego z postów

"Jestem właśnie po wymianie foteli na podgrzewane u klienta w E91 2007 rok i powiem Tobie, że trzeba zrobić trzy rzeczy:

1. Zakupić panel z przyciskami ogrzewania

2. Zakupić fotele z podgrzewaniem i sterownikami

3. Pociągnąć okablowanie od siedzeń do kości modułu komfortu i zasilania

4. Zakupić moduł komfortu (Junctionbox), który ma wkodowane ogrzewanie siedzeń lub wprogramować tą funkcję (więcej roboty) i wychodzi na to samo jakbyś kupił moduł - jakby co mam jeszcze taki jeden moduł przewidziany pod grzane siedzenia do E90 z 2007 roku"

Robiłem taka operację u kolegi z forum właściciela firmy CREATIV z Pruszcza Gdańskiego...i bardzo polecam :cool2:

Fachowość, sumienność i pełen profesjonalizm!!!

Dodam tylko, że bardzo ciężko o takich fachowców, którzy są w stanie wykonać taką operację w E90.

Przy okazji pozdrowienia dla kolegi Mateusza i Andrzeja :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.