Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Niedawno zakupiłem BMW e87 118d (rocznik 2004).

Niestety dzisiaj spotkała mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja.

Po włożeniu klucza do stacyjki i naciśnieciu przycisku start/stop samochod umarl. Nie bylo proby rozruchu, po prostu nagle jakby stracil zasialanie. Nie moge nawet wlaczyc lamki w srodku. Samochod na nic nie reaguje. Dodatkowo pedal hamulca jest nie do wcisniecia (jak zapowietrzony) oraz nie moge wyjac kluczyka (karty) ze stacyjki!

 

Myslalem ze moze ktoras klema sie odpiela, ale nawet nie mam sie jak dostac do bagaznika.

 

Prosze o pomoc bo auto zostalo unieruchomione poza moim domem i mam nie maly problem w swieta.

Opublikowano
zloz tylna kanape i wtedy bedziesz mogl bez problemu dostac sie do akumulatora. Moze byl slabo naladowany juz od pewnego czasu i teraz padł. przed wyciagnieciem akumulatora podladuj go prostownikiem (najlepiej zostaw na noc i sprawdz nad ranem) i zobacz co z tego bedzie
Opublikowano

Myślę, że akumulator jednak odpada. Jeżdzę codziennie po 70 km i wczesniej nie bylo zadnych problemow. Poza tym wtedy moze bylby i problem z kreceniem rozrusznika ale chociaz lampke w srodku moglbym zapalic.

 

Prosze o dalsze pomysly.

 

 

Moze jakis bezpiecznik? Jaki moze byc powod kompletnego braku napiecia w aucie?

Opublikowano
Pod maską w okolicach miejsca po akumulatorze jest miejsce do podpięcia kabli rozruchowych. Jeżeli "dostarczenie" prądu nic nie da to może odcięcie pomoże więc w drugim kroku wymontowałbym akumulator (zdjął klemę).
Opublikowano
Wygląda na akumulator tak jak pisali przedmówcy... akumulator też ma swoją żywotność. Ten pedał hamulca jak piszesz zapowietrzony to tak jest, dopóki nie odpalisz auta tak będzie (tu nie jestem pewny czy sam zapłon go by nie odblokował, ale chyba odpalenie silnika dopiero).

.

Opublikowano

Zapowietrzone hamulce objawiają się w ten sposób, że pedał jest miękki i dopiero po kilku naciśnięciach jego skok maleje i staje się on bardziej twardy. W Twoim przypadku wskazany objaw jest wynikiem braku wspomagania. Silnik nie pracuje, nie działa więc też pompa podciśnienia.

 

Złóż oparcie tylnej kanapy; po lewej stronie klapy bagażnika powinieneś ujrzeć prostokątną zaślepkę, do której przytwierdzona jest linka służąca do awaryjnego otwierania bagażnika.

Opublikowano
Elektryk nie jestem, ale zmierz napiecie akumulatora, jak bedzie okolo (13V w gore) to OK. Mase sprawdz, miedzy innymi przy rozruszniku, zobacz bezpieczniki (te wieksze tez). Wiecej pomyslow nie mam, to nie Renault, ze ma zawor odcinajacy :D

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Opublikowano

MAło prawdopodobne ale jednak możliwe jest jeszcze jedno rozwiązanie:

spotkało mnie to rok temu (ale w wersji po lifcie-bo tam ten problem występował, nie wiem jak w autach sprzed FL)-mianowicie po mroźnej nocy auto mi umarło,aku był nowy (rok)-po doładowaniu ciągle paliła się kontrolka serwisu (sprawdź czy tak będzie u Ciebie!). Okazało się,że było spięcie w podgrzewaczu filtra paliwa-to skutkuje tym,że akumulator się rozładowuje. W skrajnych przypadkach może to doprowadzić do samozapłonu auta, nawet jeśli jest ono unieruchomione (jest "na to" akcja serwisowa-zalecam sprawdzić po VINie czy nie dotyczy to Waszego auta drodzy forumowicze).

Dlatego po doładowaniu akumulatora (i uruchomieniu auta), jeśli palić się będzie kontrolka serwisowa to absolutnie autem nie jeździć!!

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.