Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Problem jak w temacie , po zatankowaniu do pełna i przejechaniu kilku kilometrów zorientowałem się że wskazówka poziomu paliwa pokazuje mocno powyżej pełnego zbiornika. Natomiast po wyłączeniu zapłonu nie opada poniżej zera( jak to bywało zazwyczaj), tylko pozostaje w okolicy punktu zapalania się rezerwy (między kreskę "0" a 1/4). Ponieważ nic podobnego nie wyszperałem chciałbym się dowiedziec czy spotkaliście już taką usterkę. Wskazówka wygląda jakby przekręciła się na ośce... Możliwe?

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano

może test zegarów też zobacz. Czy tam się rusza prawidłowo czy troche za bardzo jednak wskazuje. Jak tam też jest źle to zatankuj do pełna i ustaw wskazówke tak żeby pokazywała full.

 

Ja mam sprawną wskazówke i jak zaleje pod korek to wskazówka minimalnie wyłazi poza ostatnią kreskę.

szukam
Opublikowano
Jeżeli nie zdarzy się cud i się samo nie naprawi to po świętach rozbiorę licznik.

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Opublikowano
Wskazówka przywiesiła się i przekręciła, niestety zdarza się. Miałem to u siebie tylko z że z temperaturą, tj. pokazywała 120 zamiast 90 a na zimnym startowała od 40, czyli przestawił się cały zakres pokazywania temperatury. Musiałem rozebrać licznik i ustawić prawidłowo ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.