Skocz do zawartości

316 Compact nie odpala, nie wiem co jeszcze spr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jestem pół rocznym posiadaczem BMW 316 compact bez gazu. Po zakupie wymieniłam olej, płyn chłodniczy. W ten piętek pojawił się pierwszy raz taki problem mianowicie auto odpaliło jednak zgasło, potem nie odpaliło. Żeby akumulatora nie męczyć nie próbowałam więcej, dolałam płynu chłodniczego popatrzyłam na silnik i autko odpaliło za 1 razem. Dodam że w piątek były spore mrozy więc wzięłam to za problem zimowy z ruszaniem.

Jak dojechałam do domu to w sobotę wszytko działało zamontowałam pilota (centralny już był) u elektryka i wróciłam do domu na kołach tego dnia jeszcze wiele razy ją odpalałam i nic nie sugerowało co wydarzy się w niedziele.

W niedziele chcąc wrócić do Zielonej Góry odpaliłam auto i poszłam do domu, kiedy wróciłam z tobołami auto stało nieodpalone, próba ponownego odpalenia nic nie dała, następne rozładowały akumulator, po przeczytaniu paru tematów na forum zaczęłam robić wg zaleceń:

-Naładowałam akumulator

-Próbowałam odpalić, pompka od paliwa się włącza po przekręceniu ogólnie kręci się wszystko.

-Auto za pierwszym razem odpala jednak obroty nie rosną, i nawet na gazie w końcu gaśnie.

-Kolejne próby rozładowują akumulator (czeka mnie zakup nowego ale ten jeszcze ciągnie)

-Więc przeczyściłam klamy jak zalecano dalej i znów naładowałam.

-Kolejna próba odpalenia i przetrzymania na gazie skończyła się małym dymem, więc sprawdziłam wszystkie bezpieczniki. Znów przekręciłam i teraz zaobserwowałam jak wskazówka temp silnika przekręca się na prawo co jest nie możliwe bo silnik zimny.

-Ogólnie termometr w aucie wskazuje -26 stopni a na dworze jest dodatnia.

 

Po tym wszystkim nie wiem czy sprawdzać świece bo w innych tematach nie wyczytałam nic o dymie i temperaturze... Macie jakieś pomysły?

Postaram się dotrzeć do elektryka na komputer jednak przed świętami nikt mi nic nie zrobi:/ więc pole pierw sama pokombinować może akurat coś ożyje.

 

Uprzedzam że posiadam wiedzę o samochodach typowo instrukcyjną w praktyce jak mam coś odkręcić i spr to już problem więc proszę o wyrozumiałość jak czegoś nie zrozumiem.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Powiem tak do świec jest trochę utrudniony dostęp i ten dym nie wiem czy ma związek bo jaki?

Mimo wszystko dziś udało mi się wepchnąć czarnulkę do elektryka na komputer ma dzwonić z wyrokiem, co ciekawe podczas holowania zerwaliśmy zderzak :duh:

ale jak to możliwe? Stwierdziliśmy że to może dlatego ze linka była po prostej, a może audi a3 z przodu miała za dużo mocy? Ale mimo wszystko dziwne jest mocowanie linki w BMW pierw wszystko czyściliśmy 10 min WD40... Jeszcze mnie naprawa zderzaka czeka :mad2:

Opublikowano
Witam,posiadam coupe z 94r bez gazu,nie dawno zrobiłem swapa na 2,8.wszystko bylo ok...wieczorem popadal troche deszcz i samochod stal na dworze.w nocy temp spadla do okolo 0 stopni.rano jak chcialem zapalic to krecil ale nie odpalal.podpialem kable-nic,prostownik-nic,zmienilem aku-nic.stal tak okolo 5dni bo nie mialem czasu nic zrobic.po 5 dniach wkulalem go do garazu i stal cala noc.rano zapalil na dotyk.jezdzilem przez dzien i wazystko bylo ok,palil za kazdym razem.znow zostawilem go na noc na zewnatrz i znow nie odpalil.dalem do garazu po 2godz na dotyk odpalila...robilem tak pare dni wszystko ok ale ojciec chcial korzystac z garazu wiec musialem stac na zewnatrz.przyszla kilkustopniowa odwilz i tez nie odpalil.teraz stoi 3dzien w garazu i nie chce juz w ogole odpalic;/ nie wiem czy to przekaznik pompy paliwa,czy moze ta zielona kostka pompy co jest obok aku,czy moze czujnik polozenia walu czy moze jakas wilgoc gdzies...dodam ze dwa razy na chwile podczas jazdy zapalily mi sie wszystkie kontrolki i po paru sek zgasly.Za kazdym razem jak probuje odpalic to rozrusznik normalnie kreci jakby chcial ale nie moze...az mi pada aku i musze ladowac.BARDZO PROSZE O POMOC!!!
Opublikowano
Koleżanko i kolego myślę,że winnym u Was jest czujnik wału.Najlepiej podpiąć pod komputer bo może się okazać,ze to nie on a cewki w przypadku kolegi lub kable,świece,kopułka w przypadku koleżanki.Najlepiej podpiąć pod komuter bo przyczyn może być wiele.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
przecierz mocowanie na hak jest po prawej stronie a nie na srodku

 

Tak po prawej i w a3 też po prawej ma ten uchwyt z tył, dziwne to zdarzenie wygięło się nawet to oczko, jakoś to niefortunnie zrobiliśmy ruszając 3 razy pociągało i wyciągło :roll:

 

U mnie szaman stwierdził iż właśnie czujnik wału poszedł, wymiana z robocizną 200 zł i auto już pod domkiem stoi na razie zderzaka nie robię bo w jeździe nie przeszkadza a święta są i nie mam czasu rozkręcić i skręcić (prawdopodobnie z zaczepów wypadło tam jakoś od ramy ale z jednej strony i nawet nie wisy po prostu jest troszkę z przodu :| )

 

 

Pozdrawiam i dzięki za rady :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.