Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

 

W mojej E46 mam problem z ogrzewaniem. W zimne dni, gdy stanę w korku zaraz po rozpoczęciu podróży nie działa ogrzewanie. Silnik się nagrzewa, wskazówka temperatury staje w pionie, ale dmucha zimne powietrze (niezależnie czy włączony jest guzik klimatyzacji czy nie).

Dopiero gdy wyjadę z korka i dłuższą chwilę jadę to zaczyna działać ogrzewanie. Wtedy też zapala się kontrolka niskiego poziomu płynu chłodniczego.

Gdy znowu stoję w korku, to kontrolka niskiego stanu płynu gaśnie.

W dodatku dmuchawa chodzi niejednostajnie, tak jakby się zacinała.

 

Czy ktoś się spotkał z takimi objawami?

Opublikowano

Ok.

W książce "sam naprawiam" jest opis odpowietrzania a mianowicie:

"ustawić ogrzewanie wnętrza samochodu na maksymalną wydajność, wyłącznik dmuchawy na niski stopień".

Co to konkretnie oznacza? Domyślam się, że 32 stopnie i dmuchawa na maxa? Ale co to znaczy wyłącznik dmuchawy na niski stopień? A może 32 stopnie i dmuchawa na najniższy stopień?

Może to ktoś wyłożyć jaśniej? :D

Opublikowano
Maksymalna wydajność, to mi się osobiście wydaje, że chodzi o to by to pokrętło od nawiewu było ustawione na maxa na czerwone..
Ar­mia ba­ranów, której prze­wodzi lew, jest sil­niej­sza od ar­mii lwów pro­wadzo­nej przez ba­rana.
Opublikowano

Ok, dzięki, dolanie płynu i odpowietrzenie poskutkowało!

Silnik w pełnym rozgrzaniu ma temperaturę ok. 105 stopni. Czy to normalne? Wydaje mi się trochę dużo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.