Skocz do zawartości

320d brak mocy, dymi, błąd regulacji kąta wtrysku


Orlos166

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jakąś opcja żeby sprawdzić to samemu? Rozumiem że gdy odłącze wtrysk i coś takiego nie wystąpi tzn że jest źle włożona? Jeśli będzie nadal to samo tzn że tłoczęk? Dodam że przy zimnym silniku na biegu jałowym pokazuje kąt 3.5 ten z lewej strony w inpa a z prawej 0 gdy np dodam gazu to są one prawie równe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dymienie na niebiesko to nieodmiennie olej w dolocie. Generalnie nie wiem czy przy padnieciu pompy bedzie walil na niebiesko czy na czarno?

Jak na niebiesko to zaczalbym od odmy i turbiny.

 

W sumie nie zaszkodzi jak TC posluchasz i odlaczysz wtrysk sterujacy na chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam że dymi raczej na biało ze względu na zły kąt początku wtrysku ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój dymi na biało i dziwnie śmierdzą spaliny wcześniej nie dymił wcale co dziwiło wszystkich nawet przy ostrym dodaniu gazu zero czarnej chmury. Miałem już plan że na święta sprawie sobie chipa u kolegi TC ale chyba znów muszę to oddalić. Odpiecie wtrysku sterującego spowoduje tylko fakt że oszukam komputer?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.