Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej. Chłopaki mam duży problem auto pali tylko na dwa gary;/ problem w tym że chciałem odkręcić wisko kręciłem w prawo i zauwazyłem że kręci się razem z wałem, auto było na luzie. dałem sibie spokój i zabrałem sie za wyjęcie elektrozaworu. Ale do rzeczy auto nie odpalało dolałem mu 7 litrów benzyny dalej to samo wkońcu załapało ale pali na dwa gary przy max otwartej przepustnicy sprawdzałem przeowdy i tak mam do wymiany więc założe nowe. Teraz mam pytanie co to za czujnik na przewodzie wn jest zakończony kostką, która wchodzi nad kostke czujnika wału korbowego. Ewentualnie po przekręceniu koła zamachowego czujnik położenia wału korbowego nie daje jakiś błędnych sygnałów, przez co tak kuleje? Jak coś takiego skasować?
Opublikowano

Na czwartym cylindrze tzn na jego kablu znajduje się tzw. impulsator.Niektórzy jeżdżą bez niego ja go mam akurat.

Wisko pracuje razem z pompą wody i załańcza się pod wpływem temperatury zablokuj koło pasowe i odkręcisz go.

Czujnik wału jakby padł nie odpaliłbyś auta.Sprawdź kopułkę,świece,przewódy,filtr paliwa.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
dostaje paliwo tylko na dwa gary pali jutro bd miał czujnik na podmiane bałem sie że po przekręceniu wałem moze miałem zapłon włączony i komputer zgłupiał
Opublikowano
Nie ma takiej opcji.Sprawdź dobrze kable od świec i palec rozdzielacza zapłonu,często się wycierają ,może zbieg okoliczności. Ściągnij świece i wepnij we fajki i zakręć silnikiem. Sprawdź czy na wszystkie świece idzie napięcie
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Wymieniłem świece na NGK i odpalił na strzała;) Jutro dojdą przewody i przepływka:) I jeszcze jedno pytanko, wyjąłem elektrozawór i podpiąłem na krótko otwierał i zamykał a nadal brak regulacji ogrzewania. Prąd dochodzi, co może jeszcze być przyczyną?
Opublikowano
Wszystko wymienione zmieniłem przepływke i znowu mam problem jak wczesniej po dodaniu gazu nie jedzie wcale trzeba delikatniutko gazu dodawać bo inaczej się dławi ;( Na LPG nic się nie dzieje
Opublikowano
Visko jest na sztywno i mi ciągle nie dogrzewa auta

Skoro visko o sztywno to pracuje ono na pełnej mocy,że tak napiszę i może Ci paść pompa od tego.Visko załańcza wentylator stopniowo kiedy silnik osiągnie właściwą temperaturę pracuje na maksa czyli w pełni załącza.A u Ciebie pracuje na maksa już na zimnym sikniku.Mi w m40 pomogła wymiana kopułki i rozdzielacza-palił na 3 gary.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
Pali już OK czekam na Visko puki co odkręciłem wiatrak bo mam taką spokojną dróżkę do pracy że silnik do połowy nie nadąża się nagrzać jak już jestem na miejscu
Opublikowano
napisz proszę jakiej firmy jest visco które zamówiłeś i jak działa. Zastanawiam się czy trzeba wydać 200zł za sachsa/behra czy może starczy jakiś zamiennik za 100.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.