Skocz do zawartości

320 odpala i gasnie


bart6sze36

Rekomendowane odpowiedzi

czesc koledzy. Mam problem ze swoją bunia, robilem przekladke silnika na taki sam. Problem polega na tym za jak zapalam to zaskoczy ale odrazu gasnie. Jaka kolwiek pruba dodania gazu tez konczy sie zgasnieciem czasami nawet cos potrafi strzelic chyba w kolektor ssacy.

 

1 Mam pewne podejzenia co do szczelnosci kolektora. Przy przepustnicy od dołu są 3 rurki. tą pierwszą od sciany grodziowej mam zaslepioną kawalkiem węza i śrubki. Do dwoch pozostalych nie wiem co przykręcic. i to wlasnie jest pytanie ????

 

2 Koło czujników temperatury w glowicy jest jakas rurka która tez nie wiem gdzie podłączyć (????)

 

3 :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z pod Bielska Bialej. Kurde ten czujnik to jest jakis zamiennik boscha. Kosztował 130zł i chyba go oddam, dodam jeszcze ze mam instalacje z boscha silnik na vanosie tylko nastawnik nie jest podłączony w buni przedtem byl silnik bez vanosa. W przyszlosci bede zmieniac instalacje na simensa. i tak mysle czy wałek dolotowy rózni sie zebatką z której czujnik bieze impuls. Tak mialem z kołem nie chciala odpalic i okazało sie ze na kole pasowym jest odstep w innym miejscu i czujniik dostawal zły impuls i wgl nie chciała palic :/ ach tee bmw ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie położenia wału też zdechł + w dodatku wymieniłem położenia wałka, obydwa z bosha - zalecane, nie zadne inne ( jeden to koszt okolo 300-350 zł - wiec ten za 130 to proponuje oddac lub na smietnik) Po wymianie auto chodzi super, pali na dotyk

---------------------------------------------------------------------------------

e39.jpg

---------------------------------------------------------------------------------

http://forum-lines.ru/rez/ab194510.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

beta jak juz pali, jescze nie jezdzilem bo musze chlodnice zamontowac i pas przedni ale zaniedlugo juz koniec :P ten zamiennik czujnika wzróciłem. Włozylem stary i pali normalnie a na tamtym nie chciala palic. Sprzedawca twierdzil ze to z tego modelu. Puki co mam jeszcze problem z podłączeniem podcisnien i reszty węzów tak wiec pytanie do was ;))

 

1 wąż od pokrywy zaworów do czego ma byc podłączony, ja go podłączylem pod ten zawór co idzie do odmy

 

2 węzyk co wychodzi z kolektora koło rurki silniczka krokowego jak narazie jest luzem bo nie wiem gdzie go podłączyc

 

3 i te najciekawsze 3 rurki z dołu przepustnicy. to juz nie mam pojęcia

 

4 W głowicy w zdłuż czujników temperatury jest taka wystająca rurka

 

To by było chyba na tyle. Jak wiecie to piszcie bo kminie nad tym i jest wiele wariantów a nie chche czego spi....LIC :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 -Tak to odma i ma być tak wpięta

 

2 sprawdź czy masz wężyk od regulatora ciśnienia na listwie wtryskowej podpięty.Jeśli wężyk ten ma ok 6mm to powinien być wpięty właśnie ten

 

http://realoem.com/bmw/diagrams/k/t/22.png

 

3 - zrób foto tegohttp://realoem.com/bmw/diagrams/c/b/2.png

 

4- Jeżeli mowa o tej co zaraz pod selonoidem od vanosa to to jest obieg wody ,takie to właśnie rozwiązanie

http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.