Skocz do zawartości

E34 525i dymienie z wydechu


zibiolot

Rekomendowane odpowiedzi

W 3 cylindrach duże rysy, w każdym widoczne wżery rdzawe, wytarty wałek, luzy chyba na tłokach (jeśli dobrze pamiętam), przerdzewiała rurka od smarowania wałka. Póki chodziło to dawało radę (oprócz dymienia), ale składać to z powrotem ze świadomością to inna para kaloszy. Głowica już była w zakładzie, gdzie miała być robiona, ale podjęliśmy z mechanikiem decyzję, że wstawimy inny silnik.

Drugi silnik już w drodze, pierwszy jak odbiorę to może pobawię się i w przyszłości złożę go na "nieseryjnych" gratach, lekko odprężę i takie tam pod turbo mody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Silnik wymieniony wyszło taniej niż się spodziewałem 600 zł za silnik i 400zł przekładka + 150 zł nowy olej, rozrząd i napinacz ze starego przełożony będzie za kilka dni(bo tylko 3 tys. przejechane na nim jest). Silnik na każdym cylindrze ma ciśnienie ponad 12. Chodzi równiutko, spaliny (kilka razy się sztachałem :mrgreen: ) nie gryzą jak wcześniej. To tak na szybko, jak pozabieram wszystkie graty od mechanika to wrzucę kilka fotek, pzdr.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obiecane fotki:

http://imageshack.us/a/img402/4755/gowicazawory.jpg

http://imageshack.us/a/img593/3995/gowicawaek.jpg

http://imageshack.us/a/img46/729/cam00079.jpg

http://imageshack.us/a/img341/2038/cam00081o.jpg

http://imageshack.us/a/img577/156/cam00082.jpg

http://imageshack.us/a/img825/3223/cam00067c.jpg

http://imageshack.us/a/img35/7697/cam00068s.jpg

 

Głowica wstępnie umyta naftą. Według was zostawić awaryjnie, czy do śmieci? Widzicie gdzie woda mogła się dostawać do cylindra, chyba, że mikropękniecia ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jak chcesz sprawdzić głowice to musisz zdemontować zawory.Szukać w okolicy 5-6 cylindra pęknięć w kanałach dolotowych.Pęknięcie wzdłużne od gniazda w dół.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz sprawdzić głowice to musisz zdemontować zawory.Szukać w okolicy 5-6 cylindra pęknięć w kanałach dolotowych.Pęknięcie wzdłużne od gniazda w dół.

 

Jak się zabrać do "demontażu zaworów" w e34? Potrzebuję ściągacz,czy macie "swoje" metody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez ściągacza będzie trudno, tańsze od 100 zł. nie wiem czy opłaca się kupować jak mechanik w warsztacie za 20 zł Ci sciągnie ;) A tak nawiasem ściągnąc możesz sam tylko nie wytykajcie mi druciarstwa :) :twisted: Sposób to kawałek rurki i pół kilowy młotek, jedno mocne uderzenie od góry i wypadają zabezpieczenia i zawór jest wolny. Ja znalazłem wszystkie :D

 

Ale założyć już ręcznie nie założysz, raz próbowałem to wybiłem sobie kciuk :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.