Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W 3 cylindrach duże rysy, w każdym widoczne wżery rdzawe, wytarty wałek, luzy chyba na tłokach (jeśli dobrze pamiętam), przerdzewiała rurka od smarowania wałka. Póki chodziło to dawało radę (oprócz dymienia), ale składać to z powrotem ze świadomością to inna para kaloszy. Głowica już była w zakładzie, gdzie miała być robiona, ale podjęliśmy z mechanikiem decyzję, że wstawimy inny silnik.

Drugi silnik już w drodze, pierwszy jak odbiorę to może pobawię się i w przyszłości złożę go na "nieseryjnych" gratach, lekko odprężę i takie tam pod turbo mody.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Silnik wymieniony wyszło taniej niż się spodziewałem 600 zł za silnik i 400zł przekładka + 150 zł nowy olej, rozrząd i napinacz ze starego przełożony będzie za kilka dni(bo tylko 3 tys. przejechane na nim jest). Silnik na każdym cylindrze ma ciśnienie ponad 12. Chodzi równiutko, spaliny (kilka razy się sztachałem :mrgreen: ) nie gryzą jak wcześniej. To tak na szybko, jak pozabieram wszystkie graty od mechanika to wrzucę kilka fotek, pzdr.
Opublikowano

obiecane fotki:

http://imageshack.us/a/img402/4755/gowicazawory.jpg

http://imageshack.us/a/img593/3995/gowicawaek.jpg

http://imageshack.us/a/img46/729/cam00079.jpg

http://imageshack.us/a/img341/2038/cam00081o.jpg

http://imageshack.us/a/img577/156/cam00082.jpg

http://imageshack.us/a/img825/3223/cam00067c.jpg

http://imageshack.us/a/img35/7697/cam00068s.jpg

 

Głowica wstępnie umyta naftą. Według was zostawić awaryjnie, czy do śmieci? Widzicie gdzie woda mogła się dostawać do cylindra, chyba, że mikropękniecia ma.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak chcesz sprawdzić głowice to musisz zdemontować zawory.Szukać w okolicy 5-6 cylindra pęknięć w kanałach dolotowych.Pęknięcie wzdłużne od gniazda w dół.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Blok i tłoki do wytrawienia i rób stolik! :8)

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
Blok i tłoki do wytrawienia i rób stolik! :8)

 

To jest myśl :D Mam jeden blok po 2.5 tds może by pomyślał nad takim bajerem hehe :D Tylko kto to dźwignie w domu :twisted:

Opublikowano
Jak chcesz sprawdzić głowice to musisz zdemontować zawory.Szukać w okolicy 5-6 cylindra pęknięć w kanałach dolotowych.Pęknięcie wzdłużne od gniazda w dół.

 

Jak się zabrać do "demontażu zaworów" w e34? Potrzebuję ściągacz,czy macie "swoje" metody?

Opublikowano

Bez ściągacza będzie trudno, tańsze od 100 zł. nie wiem czy opłaca się kupować jak mechanik w warsztacie za 20 zł Ci sciągnie ;) A tak nawiasem ściągnąc możesz sam tylko nie wytykajcie mi druciarstwa :) :twisted: Sposób to kawałek rurki i pół kilowy młotek, jedno mocne uderzenie od góry i wypadają zabezpieczenia i zawór jest wolny. Ja znalazłem wszystkie :D

 

Ale założyć już ręcznie nie założysz, raz próbowałem to wybiłem sobie kciuk :twisted:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.