Skocz do zawartości

gt2260v w m47 - jednak da sie


clip

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wnikając, czy coś można, czy nie, to jak dla mnie na IC+turbo+wydech 2.5" to te wyniki raczej d..y nie urywają - moc owszem, ładna, ale moment jakiś mizerny - skóra za wyprawkę, patrząc na różnicę w cenie poczynionych modów w stosunku do samego softu :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie jakaś ochrona sprzęgła przed upaleniem, ale jak dla mnie projekt zbytnio sensu nie ma. Samym softem w zdrowym M47 można zrobić zbliżony wynik, a jak pisałem koszt zabiegu wszystkiego ponad soft zaczyna rosnąć potęgowo :twisted: i nie współmiernie do osiągów, czy wyników na papierze :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

221KM nie, ale po 210KM już widziałem setup'y, więc za 10KM bym się nie palował w rzeźbę z turbiną i wydechem - wychodzę tu czysto z ekonomicznego punktu widzenia :wink:

 

może to nie koniec możliwości tego setupu, tylko jakieś pierwsze podejście... z drugiej strony programy na 210KM do M47N2 to są już z na prawdę dużą ilością koksu i niezbyt bezpieczne moim zdaniem. tutaj może program jest bardziej lajtowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N47 a M47 to nieco różnica jeśli chodzi o dłubanie i softy. Przy okazji spytam - jak Ci seler teraz autko się zbiera - jest duża różnica w porównaniu do serii?

 

różnica jest olbrzymia, w końcu to ponad 40KM więcej, mam zgrany filmik z przyspieszenia do 100km/h na serii i jak się kiedyś ogarnę do zrobię taki sam dla softu, tylko nie mam czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jest to przyklad nie pelnej modyfikacji. Koncowki wtryskow zostaly stare i stad ograniczenie momentu.

Przy wiekszym podlaniu paliwem za autem pewnie jest "stefan batory"

Do pelni szczescia dla powyzszej modyfikacji brakuje zmiany koncowek wtryskow na te z 335d, sprzegla Sachs Performance ewentualnie spiek czy kevlar do obicia na starej tarczy i jak docisk kuleje to nowy docisk Sachsa i nowe strojenie.

To co jest, to zapewne powstalo w ten sposob, ze wlasciciel zrobil sobie wydech i FMIC wczesniej, pozniej posypalo sie turbo wiec od razu wymienil na wieksze i stad wyszlo to co wyszlo, czyli baza pod dokonczenie wkrotce,

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.