Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie wnikając, czy coś można, czy nie, to jak dla mnie na IC+turbo+wydech 2.5" to te wyniki raczej d..y nie urywają - moc owszem, ładna, ale moment jakiś mizerny - skóra za wyprawkę, patrząc na różnicę w cenie poczynionych modów w stosunku do samego softu :roll:
Opublikowano
Witaj w klubie zmodyfikowanych m47/m57 :)
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano

To nie moje, znalazlem w sieci i tyle.

Co do momentu to moze celowy zabieg?

Opublikowano
Prawdopodobnie jakaś ochrona sprzęgła przed upaleniem, ale jak dla mnie projekt zbytnio sensu nie ma. Samym softem w zdrowym M47 można zrobić zbliżony wynik, a jak pisałem koszt zabiegu wszystkiego ponad soft zaczyna rosnąć potęgowo :twisted: i nie współmiernie do osiągów, czy wyników na papierze :roll:
Opublikowano
221KM nie, ale po 210KM już widziałem setup'y, więc za 10KM bym się nie palował w rzeźbę z turbiną i wydechem - wychodzę tu czysto z ekonomicznego punktu widzenia :wink:
Opublikowano
221KM nie, ale po 210KM już widziałem setup'y, więc za 10KM bym się nie palował w rzeźbę z turbiną i wydechem - wychodzę tu czysto z ekonomicznego punktu widzenia :wink:

 

może to nie koniec możliwości tego setupu, tylko jakieś pierwsze podejście... z drugiej strony programy na 210KM do M47N2 to są już z na prawdę dużą ilością koksu i niezbyt bezpieczne moim zdaniem. tutaj może program jest bardziej lajtowy.

Opublikowano
218HP to jakieś 221PS, wynik nieosiągalny samym chipem w M47N2.

 

ale w N47 już tak, ja mam 221/426 od Mirassa, co prawda zmieniałem IC ale to w sumie nic nie dało.

Opublikowano
N47 a M47 to nieco różnica jeśli chodzi o dłubanie i softy. Przy okazji spytam - jak Ci seler teraz autko się zbiera - jest duża różnica w porównaniu do serii?
Opublikowano
N47 a M47 to nieco różnica jeśli chodzi o dłubanie i softy. Przy okazji spytam - jak Ci seler teraz autko się zbiera - jest duża różnica w porównaniu do serii?

 

różnica jest olbrzymia, w końcu to ponad 40KM więcej, mam zgrany filmik z przyspieszenia do 100km/h na serii i jak się kiedyś ogarnę do zrobię taki sam dla softu, tylko nie mam czasu...

Opublikowano

Wg mnie jest to przyklad nie pelnej modyfikacji. Koncowki wtryskow zostaly stare i stad ograniczenie momentu.

Przy wiekszym podlaniu paliwem za autem pewnie jest "stefan batory"

Do pelni szczescia dla powyzszej modyfikacji brakuje zmiany koncowek wtryskow na te z 335d, sprzegla Sachs Performance ewentualnie spiek czy kevlar do obicia na starej tarczy i jak docisk kuleje to nowy docisk Sachsa i nowe strojenie.

To co jest, to zapewne powstalo w ten sposob, ze wlasciciel zrobil sobie wydech i FMIC wczesniej, pozniej posypalo sie turbo wiec od razu wymienil na wieksze i stad wyszlo to co wyszlo, czyli baza pod dokonczenie wkrotce,

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.