Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Odkąd dołączyłem do forumowiczów zacząłem się baczniej przyglądać swojej BMW :)

Problem jest następujący, kupiłem auto w Niemcowni w 2010 r. od 1 właściciela ogólnie auto sprawdzone czy nie bite, jaki przebieg itp wszystko udokumentowane papierami z BMW ALE gdy je kupowałem jakoś tak dziwnie auto nie szlo jak na swoje 150 KM wcześniej miałem takie samo BMW tylko w kombi i w porównaniu do tego to "latało" tak czy owak zdecydowałem się bo zadbane z pełną dokumentacją ze sprawdzonym przebiegiem (168 tys km).

Autem wróciłem do Polski wymieniłem płyny itp ale auto dalej jakoś jeździło tak zamulaście - na trasie też nie bardzo się zbierało - więc pojechałem na hamownię i co się okazało.... 109 KM po włączeniu klimy spada do 104 KM.

 

I teraz moje pytanie po krótkim rozjaśnieniu, co może być przyczyną takiego stanu ?

 

Pozdrawiam

Opublikowano

A od ilu obrotow czujesz moc ,zbiera sie od dolu czy powyzej 3000. Moze turbo nie trybi jak trzeba , moze odma zapchana,moze ...

 

ps. w pierwszej kolejnosci gdy czujemy ze z autem cos nie tak to podlaczamy sie pod kompa ,a nie jedziemy na hamownie :mad2:

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

Opublikowano
Odłącz przepływomierz i zobacz co będzie sie działo. Wyczyść zawór egr albo go odłącz.
Opublikowano

Sprawdz przewod podcisnienia turbosprezarki czy jest w pozadku i czy w ogole podpiety i elektrozawor AGR/EGR

Kolega Dexter87 widze po rysunku ma te same upodobania :BMW i kobitki :cool2:

 

Ulatwie Ci zycie chlopcze bys wiedzial jak to jest :wink:

http://imageshack.us/a/img521/8281/podcisnienie.th.jpg

"Bokiem Mijam Wszystkich " :D Bawarski Motor Warczy i Bardzo Mocno Wymiata

Moja bestia ;) http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=196786

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i popsułeś Tosterowi zabawę w szukanie podciśnienia :mrgreen:
Opublikowano

Pytanie nie jest głupie :) turbo gwizda i to nie wina turbiny to coś innego przynajmniej ja to tak odczuwam jak jadę. Zastanawiałem się czy to nie ten filtr cząstek stałych. Jeszcze jedno dodam jak chcę szybko ruszyć z jedynki to tak jak by miał dziurę i nie wchodził w obroty jest takie jak by zadławienie gdy wciskam gaz i dopiero silnik reaguje ale jeśli dodaję gaz tzw. pulsacyjnie to rusza normalnie.

 

Dodam, że auto jest z 2004 r. z grudnia chyba nawet ostatni dzień grudnia jeśli to coś pomoże.

Opublikowano

U mnie jakoś super mocy nie brakowało ale szału nie było - skupiłem się na turbo ( które ani nie kopciło, ani nie gwizdało ani nie wpierdzielało oleju ), wtryskach i przepływce.

Na pewno są jeszcze inne pierdoły ale u mnie był 1 wtrysk winny i turbo.

Przepływkę wymieniłem przy pierwszej zmianie oleju i tak, razem z filtrem odmy - chociaż polecam od razu na cały separator plastikowy.

 

U mnie rzekomy filtr cząstek to był po prostu 2 katalizator, ale wywaliłem oba i teraz dopiero gwiżdże, na zimnym to jakby odrzutowiec startował :)

 

Inpa, diss i ktoś kto te wartości dobrze odczyta i ewentualnie błędy jak są to do konsultacji z obeznanymi na forum.

Opublikowano

Też dochodzę do wniosku, ze muszę pod kompa podpiąć bo teraz to takie gdybanie ale mimo wszystko pomocne gdybanie :)

Jedynei warsztat muszę dobry znaleźć w Wawie bo jestem w niej nowy i jeszcze nie znam co gdzie i jak :)

Opublikowano
Też dochodzę do wniosku, ze muszę pod kompa podpiąć bo teraz to takie gdybanie ale mimo wszystko pomocne gdybanie :)

Jedynei warsztat muszę dobry znaleźć w Wawie bo jestem w niej nowy i jeszcze nie znam co gdzie i jak :)

skontaktuj się z kims od Nas z Warszawy w sprawie diagnostyki i tyle... kontakt znajdziesz na stronie : www.tc-performance.eu

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam

 

Hmmm ale to dziwne bo znalazłem przed chwilą art na autocentrum i gość właśnie pokazuje jak czyści EGR w Betinie rok 2004 320 d więc jak to jest ?

Opublikowano
Oczywiscie ze mozna czyscic egr'a i jak masz wolną chwile polecam to zrobić. Nie ma tam wielkiej filozofii, zdejmujesz oslone silnika, obejme wchodzącaca do egra i wykrecasz owe ustrojstwo które zdaje sie siedzi na 4 srubach. Pozniej benzyna ekstrakcyjna tak aby nie porysowac wnetrza wyrzucasz z niego caly syf, mozesz sprawdzic czy tłoczek pracuje i do auta. Przy okazji w kolektor zajrzyj i zobacz ile tam jest syfu (tez mozna wyczyscic). Powodzenia :cool2:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.