Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Gdzie mogę znaleźć schemat jak się to rozbiera?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Niestety po miesiącu od wykasowania błędu - pojawił się on znowu (czerwona kierownica z kłódką). Na szczęście tak, jak wcześniej samochód odpala.

Co radzicie w takiej sytuacji?

Zastanawiam się na czyszczeniem tego mechanizmu blokady + wykasowanie błędu.

 

Wyciągnij kolumnę..rozbierz blokadę..przeczyść styki i reset cas i powinno być po kłopocie. Ja tak zrobiłem rok temu i jak narazie odpukać spokój

Gdzie mogę znaleźć schemat jak się to rozbiera?

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=244795&highlight=steering+wheel

Opublikowano

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

Ja kolumnę wyciągnąłem bez podnoszenia koła..tylko wcześniej zsunąłem osłonę gumową na połączeniu i skręciłem kołami lekko w lewo żeby mieć dostęp do śruby przy wieloklinie. Druga sprawa to śrubki nie nacinałem żadnym boschem tylko wbiłem młoteczkiem pina torx-owego który mniej więcej pasował (bez wewnętrznego otworu)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Tu masz dokładnie pokazane:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=483387&highlight=steering+wheel

 

a tu szczegółowo odnośnie samej kierownicy

 

Ja kolumnę wyciągnąłem bez podnoszenia koła..tylko wcześniej zsunąłem osłonę gumową na połączeniu i skręciłem kołami lekko w lewo żeby mieć dostęp do śruby przy wieloklinie. Druga sprawa to śrubki nie nacinałem żadnym boschem tylko wbiłem młoteczkiem pina torx-owego który mniej więcej pasował (bez wewnętrznego otworu)

 

Na allegro można kupić kpl. tych torx-ów za ok 40zł

Opublikowano
Ktoś zna jakiś zakład w Wawie, który zna się na tych rzeczach i mógłby przeprowadzić operację wymontowania i wyczyszczenia tej kolumny?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.