Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem moj polega na tym ze jest tak ze wskaznikiem paliwa gdy zejdzie wskazówka do 1/4 zbiornika auto gasnie tak jak konczy sie paliwo, a wiem ze jest paliwo bo od 1/4 zalalem jakies 35l i bylo pod korek, i zastanawiam sie czy smok gdzies zawisł czy nie przelewa sie z jednej połowy do drugiej, a kolejna sprawa jest taka czy ktos miał podobna sytułacje albo grzebał sie w zbiorniku bo pod kanapą dosyc mała dziura jest zeby dojsc do zbiornika
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Test 6.0 rozwieje wątpliwości ile jest paliwa w obu komorach.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
z chęcia bym przeczytał ten artykuł ale naprawde nie jestem w stanie ze względu ze jak przybliże to jest tak rozmazane ze nie idzie tego odczytac mógłbys to poprawic?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
maniek ale wiesz on tam wczesniej dał dokładny opis jak to zrobic i wogle masz gdzies taki ? bo to chodzi o to zeby sprawdzic komputerem w której komorze ile paliwa jest tak?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, testem 6.0 sprawdzisz ile jest paliwa w komorach, w tym linku, który podałem przed chwilą jest opis jak włączyć testy, nic więcej nie potrzebujesz.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odswieżam temat, czy ktos miał sytułacje ze wskaznik paliwa pokazywał około 1/4 zbiornika paliwa a auto stawało i kończylo sie paliwo gdy paliwo jeszcze było, najprawdo podobniej pompka zawisła ktos rozbierał to?dodam ze robiac testy komputerem pokazalo ze w lewej komorze jest wiecej paliwa niz w prawej mianowicie 20l/12l wiec dosyc spora roznica
Opublikowano
W dieslu jest to typowy objaw padniętej pompy w baku. Nie wiem czy w benzynie jest tak samo ale konstrukcja baku i pompki w baku wydają się podobne. Polecam pompę siemens vdo czyli oryginał, mi pierburg wytrzymał 30 tys km.
Opublikowano

Dolej paliwa - Sciągnij przewód paliwowy przy pompce i przekręć kluczyk zobacz czy pompuje- jeśli nie to - na 99% pompka padła. Pokazuje Ci że masz paliwo bo czujniki zliczają z prawej i lewej komory i dopiero wyświetla się stan paliwa. Pompka ma za zadanie przepompowywać paliwo z jednej komory do drugiej. Jeśli nie działa to w jednaj robi się nadmiar paliwa a w drugiej susza. Sprawdż też przewód przelewowy czy jest w swoim mocowaniu. Jak wyciągniesz pompkę to na dole w zbiorniku jest taki pojemnik spiętrzający i na dole tego pojemnika ma być zamocowany taki plastikowy przewód - ok 15 mm średnicy. Czasem wypada i idzie do góry wtedy też nie przelewa, ale generalnie pewnie pompka padła - tylko wszystko najpierw przetestuj bo szkoda kasy na kupowanie wszystkiego po kolei.

 

Jeśli to pompka to możesz kupiś samą pompkę bez całej obudowy - i to jest najbardziej ekonomiczne rozwiązanie ( jeśli oczywiście również czujnik poziomu masz sprawny - jak go przetestować masz w instrukcji Sam naprawiam ) - tylko kupuj razem z tą rurką harmonijkową bo może się uszkodzić podczas demontażu

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Piotrom, sprawa jest taka ze auto ciagle jezdzi tylko musi byc ponad 1/4zbiornika paliwa zeby jezdzilo, co jeszcze zauwazyłem, ze np jak nie chce odpalic bo skonczy sie waha pomachanie samochodem na boki zrobi to ze odpali, podejzewam ze poprostu nie przelewa z lewej komory do prawej ale nie moge pojac dlaczego, tak przewod jest wsadzony w tą podstawe na dnie baku, wytłumacz mi na jakiej to zasadzie jest wyrównywany poziom paliwa w komorach
Opublikowano

mam benzyne ale miałem podobny przypadek - odrazu jak auto kupiłem

 

zdejmij tylna kanapę i dostań się do obu grodzi (odkręcając coś w podobie do nakrętek od słoika)

 

weź najprostszy miernik i ustaw go na oporność

 

przeprowadź pomiar miernikiem jak się zachowuje czujnik poziomu paliwa w jednej i drugiej grodzi

 

najlepiej ręką weź pływak maxymalnie do góry i powoli schodź nim w dół - zobacz czy na całym zakresie jego pracy reaguje (zmienia oporność - odpowiednio maleje odczyt bądź rośnie)

 

to samo przeprowadź na drugim czujniku - iw ten sposób ustalisz który czujnik masz walnięty

 

ja miałem tej w prawej grodzi - on jest razem z pompką - ale wszystko jest demontowalne - pompkę zdemontowałem z "kosza" wymieniłem sam czujnik wraz z pływakiem

zmontowałem wszystko i teraz idealnie wskazuje

 

a wcześniej przy stanie 1/2 zbiornika (odczyt z licznika) auto stawało bo paliwa już nie było

gg5553463
Opublikowano
a ja tobie tłumacze ze paliwo w baku jest, zostaje okolo 10-12l paliwa na wskazniku jest 1/4 baku czyli sie zgadza, tylko problem polega ze pompka nie wysysa calego paliwa i tu moje pytanie dlaczego ?
Opublikowano
a ja tobie tłumacze ze paliwo w baku jest, zostaje okolo 10-12l paliwa na wskazniku jest 1/4 baku czyli sie zgadza, tylko problem polega ze pompka nie wysysa calego paliwa i tu moje pytanie dlaczego ?

 

WYTARTA MEMBRANA

NIE TRZYMA CIŚNIENIE

PRZEPUSZCZA

ITP

 

trzeba wymienić i po sprawie - nie naprawia się jej

może gdzieś bokiem łapie powietrze a jak jest głębiej zanurzona to działa poprawnie

 

kup jakiś używany oryginał i ciesz się z jazdy

(pompkę masz w prawej grodzi )

gg5553463
Opublikowano
wytarta membrana w pompce?, moje podejzenie tkwi w lewej komoze, Gdyz w prawej mamy pompke ktora pompuje paliwo a do lewej komory trafia przelew a nastepnie z lewej komory paliwo jest przelewane za pomoca rurki do prawej i tak polega caly cykl, watpliwosc moja polega na tym ze przewod ktory znajduje sie w lewej komoze poprostu pływa sobie za wysoko i nie przelewa paliwa w pewnym momecie ale to tylko moje podejzenia :)
Opublikowano
Padła mi ta pompka ostatnio w dieslu i też było tak że paliwo zostawało w lewej komorze. Po wymianie pompki przy 30 litrach w baku wszystko jest w prawej komorze.
Opublikowano

w e46 jest jedna pompka która wyrównuje poziom w grodziach + podaje paliwo do dalszego układu >>> silnika

 

więc rób co chcesz ja obstawiam na pompkę

 

a skoro mówisz że wężyk jest za wysoko to co za problem jest to zdiagnozować - skoro na niego patrzyłeś to czemu go nie poprawiłeś i nie sprawdziłeś jak się zachowuje pompka ?

gg5553463
Opublikowano
nie sprawdzilem dokladnie bo mialem prawie caly bak paliwa a bylo dosyc chlodno na podworku i paliwo w baku bylo tak zimne ze trepiac sie w nim przez 30 sekund nie bylo czucia w palcach:) zbieram informacje robi sie juz cieplej i chce sie tym zajac, mam rozumiec, ze pompka powinna zebrac paliwo do prawej komory gdy bedzie jakies tam 20-30l paliwa w zbiorniku? czy ma byc prawie ze idealnie porowno?oczywiscie minimalnie moze sie roznic:), wymienie chyba tą pompke i sie okaze, ile to kosztuje tak mniej wiecej?
Opublikowano
Bo może pompka ma za małą wydajność, albo przerywa. A działa to tak że z lewej komory pompka pompuje paliwo do filtra, z filtra wraca przewodem powrotnym do prawej komory, a z prawej przewodem przelewowym znowu do lewej. Odkręć filtr paliwa, przekręć kluczyk i zobacz czy się stan podnosi, jeśli nie to pompka nie pompuje ( może pracować ale daje za małe ciśnienie ) ewentualnie gdzieś przewód paliwowy uszkodzony ( od pompki do filtra, lub w samej pompce ten harmonijkowy się uszkodził. Jeśli natomiast pompuje do filtra to znaczy że paliwa nie przelewa, więc albo masz coś z tym przewodem przelewowym o czym pisałem wcześniej, albo coś z wyrównywaniem ciśnienia w komorach. Sprawdż to co napisaqłem i napisz ci się dzieje.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam Mianowicie wszystko działa tak jak trzeba, sam dopkładnie nie wiem co było przyczyną, roebrałem prawą i lewa komore wyjołem pompke obejzałem zamontowałem spowrotem a w lewej komoze delikatnie podgiołem drucik który trzyma tą rurke w sęsie ze usztywnia zeby do dna prawie dotykał i to tyle wszystko działa dzieki za porady:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.