Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Serdecznie Forumowiczów :) Posiadam od niedawna BMW E36. W samochodzie był wymieniony silnik z 1.8TDS na 2.5TD. Samochód nie może się połączyć z komputerem diagnostycznym, bo ktoś kto robił swapa prawdopodobnie nie podłączył dobrze wszystkich wiązek. Mam spore problemy z odpalaniem auta niezależnie czy jest zimne czy ciepłe, obroty lekko falują na luzie, a czasem nawet po wciśnięciu sprzęgła podczas jazdy potrafi sam zgasnąć. Mechanik sugerował,że może to być coś z pompą. Dodam, że nie udało mi się chyba nigdy odpalić go bez dodania gazu.

 

Drugim dziwnym problemem jest trzęsienie się auta podczas hamowania (wyczuwalne od około 40-50km/h)

 

Będę bardzo wdzięczny jeżeli podpowiecie mi co może być przyczyną tych usterek i jak je najszybciej i możliwie najtańszym kosztem usunąć :) Dodam, że mieszkam w Wawie więc możecie polecić mi kogoś kto chciałby się tym zająć.

 

Z Góry wielkie dzięki. :)

Opublikowano

Musisz zwiększyć dawkę paliwa , przesuń minimalnie nastawnik w stronę podszybia.

Co do telepania przy hamowaniu to może być:

- zwichrowane tarcze

-luzy w przednim zawieszeniu (drążki , trzpień wahacza , itp)

Opublikowano

Na pompie wtryskowej u góry jest taka jakby puszka,luzujesz 3 torxy (ale tylko troszke) i czwartą śrube (nasadka 7) i minimalnie delikatnie przesuwasz ów nastawnik.

Jaki komp.nie chce sie połaczyc?

Kupiłeś auto już z takimi problemami?

Poczytaj to forum,zajrzyj również na bmw-diesel.pl .

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
szukałem nastawnika dość długo, ale go niestety nie odnalazłem. Pojechałem do mechanika i stwierdził, że w tej pompie nie ma nastawnika i regulacja pompy(ustawienie początku wtrysku) będzie kosztować 150zł. Stąd moje kolejne pytanie, czy znacie może albo czy jest tu ktoś kto zrobi to w Warszawie lub w Radomiu za mniejsze pieniądze?
Opublikowano
Na pewno masz 2.5 td czyli M51? Jeżeli tak,to możliwe że ktos robił swapa na mechaniczną pompe-ponieważ nie ma fabrycznych M51 (td i tds) na pompie bez nastawnika.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak chcesz mieć to zrobione porządnie to musisz podłączyć TDS do kompa- interfejs MUSI być pod fizyczny port COM i najlepiej DIS.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.