Skocz do zawartości

problem EWS-ECU (DDE/DME)


JanekLDZ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Dane:

BMW e39

rok produkcji:2000 (2001),

silnik: 2.0d oznaczenie M47

immobiliser:EWS3

 

Przeglądałem już różne fora, jeżeli znalazłem podobny problem osoba zaczynająca wątek wymieniała cały zestaw(kluczy-ews-dde) albo pisała, że już sobie poradziła i nie pisała nic o rozwiązaniu problemu

 

Problem:

Po przekręceniu kluczyka i próbie uruchomienia auta nic się nie dzieje, kontrolki się zapalają i nic poza tym.

Podłączałem się do kompa za pomocą INPY (kabel ODBII-usb) i w samym EWS nie ma błędu, natomiast łącząc się z silnikiem jest jeden błąd:

45 Electrical immobilisation system (EWS)

Error frequency:50

not EWS-Signal avaible

W miejscu gdzie są informacje o numerze ISN i password jest informacja ERROR ECU REJECTED.

Próbował zrobić synchronizację ale wyskakuje błąd połączenie ECU REJECTED.

 

Czy wie ktoś jak rozwiązać ten problem, bez wymiany kluczyka-ews-dde?

Czy jest to możliwe z poziomu laptop-samochód?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zrobic synchronizacje DISem, sprawdź czy EWS widzi kluczyk...

reszte to juz tylko ludzie co zajmują się immo ogarną

 

W miejscu gdzie są informacje o numerze ISN i password jest informacja ERROR ECU REJECTED.

to standard w Inpie, zresztą ten program nie nadaję się do sprawdzania ISN i hasła, albo pokazuję to co piszesz albo np trzy znaki a kazdy ISN ma cztery....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrobisz tego DISEM, INPA zapomnij... tylko wyczyszczenie do zera EWS i wgranie nowych kluczy ISN a dopiero wtedy "aligment EWS-DDE"

BTW. jak chcesz to mam namiar na kolegę z okolic Poznania co Ci to ogarnie za rozsądne pieniądze :)

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie mogłem dłużej czekać i oddałem auto do specjalistów.

Okazało się, że padł EWS (wymieniony na nowy). Z tego co udało mi się ustalić to bez odpowiedniego sprzętu samemu się tego nie zrobi (przy podłączeniu auto<->komputer). Jak już ktoś pisał w innym poście trzeba wziąć EWS na stół, zaprogramować go pod ECU i kluczyk.

Teraz mam nowy immobiliser, a auto śmiga jak przed awarią ;)

Samochód oddałem do warsztatu specjalizującego się w BMW w Łodzi na ulicy św. Teresy 41, polecam.

 

 

Dzięki za zainteresowania moim problemem,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.