Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tym narzędziem to wyciągniesz uszczelniacz ale najpierw trzeba sciągnąć skrzynie ,rozpołowić ją żeby wyciągnąć dzwignię. Ja mam za sobą remont skrzyni kapitalka w środę zakładałem .


IMG-20200902-153455.jpg

IMG-20200902-153505.jpg

Opublikowano

kolego jak to? z tego co pisali tutaj na forum i z tis wynika tak,że :



https://zapodaj.net/d57a23429ef24.jpg.html


rozpina się blokadę,wybija swrzoeń i w tym momencie gdy nie ma oleju w skrzyni wyjmuje się dźwignie?? bo jak inaczej przyrząd wkręci się w simering a potem go wyjmie skoro ośka jest zamontowana i przechodzi przez niego? przecież nie nałoży się raczej tego ściągacza na ośkę..

Raczej nie ma opcji by skrzynię rozpoławiać.


https://zapodaj.net/23c621a08a653.jpg.html

Opublikowano
Zgadza się poczytałem trochę i faktycznie godzina roboty i uszczelniacz wymieniony , bez ściągania skrzyni tylko trza trochę opuścić. Także działaj z wymianą . :D
Opublikowano
samemu bez kanału to chyba rady nie dam chodz wózek i wszystko inne zdjąłem na kobyłkach :roll: wczoraj odkręciłem wydech końcowych,osłonę termiczną i miałem goły wał na wierzchu :roll: odkręcenie wału przy dyfrze to pikuś tak samo i podpora gorzej przy skrzyni.Bo żeby odkręcić śruby które przechodz przez łącznik elastyczny wadzi wspornik skrzyni biegów na którym są poduszki.Przez co nie ma jak klucza przełożyć oczkowego z drugiej strony.A boje się odkręcać wspornik bo jak skrzynia pierdzielenie? a z wałem też nie wiem czy wtedy wystarczy odkręcić dwie śruby trzymające podporę+wał przy skrzyni i opuścić na ziemię a przy dyfrze nie odkręcać? bo samemu na kobyłkach i wózku raczej całego wału nie zdejmę sam.. :roll:
Opublikowano
Ja skrzynię wymieniałem na najazdach na leżąco ,przy skrzyni nie ma problemu żeby wał odkręcić. Tylko trochę chęci . Lewarek pod skrzynie, sciągasz mocowanie skrzyni i opuszczasz ją na dół.
Opublikowano
Oki kumam a czy jeśli podeprę skrzynię żabką :roll: odkręcę wspornik skrzyni to wtedy mogę opuśćić powoli skrzynię i wyjąć żabę i tak moze zostać na czas naprawy? nic się nie oberwie/uszkodzi? i nie wiesz moze czy wał trzeba cały odkręcać czyli skrzynia i dyfer czy wystarczy tylko skrzynia + podpora i go opuścić na ziemię? tylko wtedy on będzie złamany leżał.. a samemu cały wał zdjąc? to cieżko ciut
Opublikowano
Możesz na klocku podeprzeć .wał to nie problem cały zrzucić wygodniej jest robić. Kup książkę za pare zeta i będziesz miał problem z glowy . :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.