Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Takie oto "coś" pojawiło sie na otomoto: http://otomoto.pl/bmw-335-335i-C26781164.html

 

VIN: WBAPM51070A998346 - prośba o rozkodowanie

 

W ogłoszeniu nie ma oznaczenia "bezwypadkowy", więc już wiadomo skąd tak niska cena ;)

 

Z tego co się dowiedziałem, to był "walnięty" z przodu (znajomy sam się nim interesuje i podpytał u sprzedawcy).

 

Jestem ciekaw, czy dać sobie spokój, czy też jeżeli samochód był dobrze zrobiony (przez ASO w Mikołowie), to może nie ma sie czym przejować (dają gwarancję na naprawę)?

 

Może ktoś coś więcej wie na temat tego egzemplarza? Może ktoś już go oglądał?

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

150 kola to jest niska cena ? nie wiem czy 328 f30 nie sa dostepne po 170tys ? ten sam diler http://otomoto.pl/bmw-328-nowy-model-f30-245km-rabat-C24574553.html

Wyposażenie

 

Składanie Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAPM51070A998346

Kod typu PM51

Typ 335I (EUR)

Typoszereg E E90 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N55

Pojemność skokowa 3.00

Moc 225

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor SPACEGRAU METALLIC (A52)

Tapicerka LEDER DAKOTA/SCHWARZ KONTR.BLAU (LCNL)

Data prod. 2011-03-21

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Selekcja COP ważnych pojazdów

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S230A EU SPEZIFISCHE ZUSATZUMFAENGE Zakres dodatkowy, charakteryst. dla UE

S258A BEREIFUNG MIT NOTLAUFEIGENSCHAFTEN Ogumienie zdatne do jazdy po uszkodzeniu

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S459A SITZVERSTELLUNG, ELEKTR.MIT MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S464A SKISACK Worek na narty

S465A DURCHLADESYSTEM System załadunku

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber

S4NEA BLOW-BY-HEIZER Nagrzewnica Blow-By

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Instalacja sieci internet

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S688A HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6NFA MUSIC-SCHNITTSTELLE FUER SMARTPHONE Złącze muzyki do smartfona

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S6VCA STEUERUNG COMBOX Sterowanie Combox

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7HEA CONNECTIVITY PAKET Pakiet Connectivity

P7MFA EDITION SPORT Wydanie Sport

P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S8TLA TAGFAHRLICHT FRONT UND HECK AKTIV Dummy-SALAPA

S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S497A MITTELARMLEHNE IM FOND Podłokietnik środkowy na kanapie

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Opisywana 335i kosztowała w tej specyfikacji ok 300kzł, więc po roku 50% ceny to jest okazja. Poz tym doposaż f30 328i w to co ma ta 335i też zamkniesz się ok 250kzł.... Z drugiej strony z całym szacunkiem, ale wolałbym 100 razy e90 335i niż f30 328i.

 

Co do samego auta to bardzo fajnie skonfigurowany egzemplarz, na pewno wart uwagi. Myślę, że porządne sprawdzenie pod kątem naprawy powypadkowej powinno wiele wyjaśnić. Jakbym szukał 335i w sedanie to n pewno bym do tematu podszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za rozkodowanie. :D

 

Beemka jest świetna, ale (według mojej oceny) cena jest na tyle atrakcyjna, że miałem spore obawy co sie mogło z nią dziać wcześniej.

 

Oto zdjęcia (przepraszam za jakość), które prezentują "bum-bum":

 

http://imageshack.us/a/img248/1575/screenshot20121117at102.png

 

http://imageshack.us/a/img341/1575/screenshot20121117at102.png

 

Ciekawi mnie, czy tego rodzaju "dzwon" może być naprawiony bez szkody dla przyszłości pojazdu, czy też za rok lub trzy lata nagle zacznie się wszystko sypać. Kasa nie jest mała, więc obawy są spore ;)

 

Dzięki za wszelkie sugestie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
We łbie moim się nie mieści że auto po takim dzwonie gdzie np.wyskoczyła pościel i konkretnie skasowany został przód stoi w autoryzowanym salonie, to czego tu wymagać od szubrawców w plocku czy radomiu co za popieprzony kraj :mad2: Mam chęć tam pojechać i wytknąć im wszystko to co nie jest zrobione tak jak to robi fabryka, nie wierzę aby ktoś przy tym aucie klęczał dniami i nocami żeby każda spinka wróciła na swoje miejsce. Kwestia owej gwarancji to już łapanie się brzytwy żeby tylko zgolić ten samochód . Ale z drugiej strony jest na forum np taki "prezes" :mrgreen: dla którego to uszkodzenie to stłuczka parkingowa. Tak myślę i wymyśliłem że chyba czas dać sobie spokój z tym forum i tym ciągłym szukaniem normalności :( :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zaczynam wchodzić na to forum w celu takim, żeby już tylko pisać teksty w tym tonie. Miało być coraz lepiej, a jest odwrotnie. Ale z drugiej strony lubię czytać i prowadzić "dyskusję" Niestety, niektórym nie da się już pomóc i ich uratować. Ale to oni sami tego nie chcą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem "prezezesem" i dla mnie jest to większe uszkodzenie niż stłuczka parkingowa. Aczkolwiek według mojej oceny (tak, jestem laikiem w tych kwestiach) nie ma tragedii. Oczywiście mogę sie mylić, dlatego też sięgam po radę tych, którzy mają większe doświadczenie w ocenie skali "zniszczeń".

Dopiero przymierzam się do BMW, więc nie mam pojęcia co znajduje się zaraz za atrapą (zwłaszcza po prawej stronie - patrząc z fotela kierowcy), czy silnik i/lub turbo mogło zostać naruszone, itp., itd.

 

Może rzeczywiście ulegam złudzeniu, że skoro pojazd został zrobiony przez firmę bezpośrednio związaną z marką tegoż pojazdu oraz jest wystawiony na sprzedaż przez ASO, to powinno być wszystko zrobione na tip-top.

Oczywiście można by długo dyskutować nad ogólnie pojętą rzetelnością autoryzowanych serwisów (jest od tego odzielny dział - czytałem zanim sie zarejestrowałem), ale tutaj pytam o opinię i radę "starszych" kolegów w kwestii konkretnego samochodu.

 

Nawet się zastanawiam, jak można zweryfikować takie naprawy - przecież nie zabiorę BeeMWicy do ASO na oględziny? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak szukasz opinii to lepiej u dobrego blacharza bo na tym forum są osoby które by złomowały samochód za żarówkę bez znaczka bmw :) po tych zdjęciach nie da się ocenić czy podłużnice są proste itp ... ajco do ASO to w ogłoszeniu nic nie napisali , że dą gwarancję na cokolwiek :) duży plus , że nie wypisują bezwypadkowy :) przy kontakcie telefonicznym wspominali o naprawie blacharskiej ? jak jaśki wyskoczą to nie znaczy , że auto jest do kasacji
Kamil
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
jak szukasz opinii to lepiej u dobrego blacharza bo na tym forum są osoby które by złomowały samochód za żarówkę bez znaczka bmw :) po tych zdjęciach nie da się ocenić czy podłużnice są proste itp ... ajco do ASO to w ogłoszeniu nic nie napisali , że dą gwarancję na cokolwiek :) duży plus , że nie wypisują bezwypadkowy :) przy kontakcie telefonicznym wspominali o naprawie blacharskiej ? jak jaśki wyskoczą to nie znaczy , że auto jest do kasacji

Myślę że po zdjęciu oceniając prawa podłużnica została prosta :mad2: Wskaż koledze tego "dobrego" blacharza cokolwiek to dla Ciebie oznacza. Takie coś nie powinno się znaleźć pod dachem ASO BMW ale uważają tak pewnie tylko Ci od żarówek ze znaczkiem BMW, dla tych co Depo i Hella to to samo auto jest istną rewelacją na rynku. :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy zboczeńcy tacy jak ja uważają , że nawet daty produkcji reflektorów muszą być zgodne z tym co wyjechało z fabryki. Dajmy jednak innym żyć tak jak chcą. Takie uszkodzenia to dla serwisu "pikuS" Każdą najdrobniejszą częśc blacharską można przynitować/kleić , zmierzyć laserowymi miernikami i doprowadzić do stanu, który gwarantuje bezpieczeństwo.

Skoro technologia naprawy blacharskiej przewiduje w ASO taką naprawę to dlaczego serwis ma się wstydzić tej uslugi?

Ja bym go nie kupil bo jest po prostu w mojej opinii przewartościowane....ale jak ktoś nie widzi w cenie nic złego i nie przeszkadza mu przeszłość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie sądzę żeby ASO jakoś specjalnie się wysilało. To też handlarze i zależy im na szybkim zarobku jak najniższym kosztem, poza tym mają do utrzymania ogromne hale ze szkła i aluminium, oraz armię ludzi. A sprzedaż nowych aut idzie jak krew z nosa. Potrafią umiejętnie, wykorzystując szyld ASO i ogólne zaufanie do tego skrótu, robić ludzi w ch... Było już wiele takich przykładów. Według mnie, jeżeli to ASO jest takie świętojebliwe to dlaczego od razu nie napisali, że auto powypadkowe( sam brak zaznaczenia tego faktu w opisie już nie wystarcza) do tego opis uszkodzeń, sposób naprawy, częsci do tego używanych, oraz zdjęcie przed uszkodzeniem. I jak na ASO to tylko w takiej formie byliby 100% wiarygodni.Ale oni mają oczywiscie klienta w dupie. Pewnie gdyby nie wrzuta zdjęć z widocznymi uszkodzeniami, nikt nigdy by się od nich nie dowiedział jak wyglądały naprawdę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bynajmniej nie chcę tutaj nikogo bronić, ani wybielać, ale...

 

Nie do końca są tacy "źli". Rozmawiałem ze znajomym, który poważnie się zastanawia nad tym samochodem (choć rozważa jeszcze nowe 328i z wyprzedaży 2012) i ... podczas pierwszej rozmowy telefonicznej otrzymał informacje o wydarzeniu z przeszłości, a potem dosłano mu zdjęcia (te 2 oraz 6-8 innych) jak to BMW wyglądało po wypadku.

 

Auto podobno cały czas jest na gwarancji producenta oraz ma 2-letnią gwarancję na (jak on to określił) "blacharską".

(aha, według ASO podłużnice nie były ruszone, jak i silnik oraz turbiny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto jest jeszcze na gwarancji producenta? Jakiego producenta, chyba że ASO. :lol:

 

Może jest tu problem samego słownictwa i nie wiem jak to jest z BMW, ale w swoim życiu kupowałem już 2 nowe (prosto z salonu) pojazdy i za każdym razem miałem gwarancję "producenta"/ASO - jak coś się działo, to mogłem zarządać naprawy w dowolnym ASO. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nowe auta są tak konstruowane, ze nawet niewielkie uderzenie powoduje przemieszczanie podluznic. Belka zderzaka przykrecona jest do podluznic, więc resztę sami sobie dopowiecie:)

Auto nie jest jakoś strasznie uszkodzone,ale jak to bywa podczas uderzenie w przód praktycznie większość elementów jest uszkodzona.Jesli naprawę przeprowadzono profesjonalnie to auto będzie jeździć prawidłowo jak każdy pelnowartosciowy pojazd bezwypadkowy. Ludzie boja się auto po wypadkach bo większość napraw to druciarstwo robione po taniosci...niestety. Wtedy samochód nie bangla jak powinien i mamy sporo postów na forum z dziwnymi awariami, objawami itd.

Bardzo często do autoryzowanych salonów pojazdy wystawiają handlarze. Osobiście oglądałem kilka BMW w jednym z wielkopolskich salonów BMW, które nie dość, ze były po wypadku to jeszcze fatalnie naprawione. Salon musi zarobić a auta Uzywane w 100% bezwypadkowe to jakiś mit i kompleks polskiego klienta. Pojazd służy do jeżdżenia, a maszyny w ruchu maja to do siebie, ze często spotykają się na tzw kolizyjnym i nie ma w tym nic dziwnego. Np na francuskich aukcjach samochodowych w raportach rzeczoznawców nie ma nawet słowa o grubości lakieru-dla nich jeśli auto jest naprawione to nie ma o czym pisać:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profesjonalna naprawa w ASO...? Rok temu też dałem się uwieźć magii takiego warsztatu i dziś nie oddałbym samochodu w takie ręce. Przykład z brzegu, gdzie uszkodzony w sedanie był tylny błotnik, konkretne wgniecenie. Klient otrzymuje alternatywę: wymiana poszycia albo klepanie i szpachlowanie :duh: Nie rozróżniają migaczy m-pakietowych od zwykłych ze srebrną obudową nawet po założeniu na samochodzie. Brak myjki ciśnieniowej, czyli mycie starą gąbką, płukane w jednym wiadrze i starą ściągaczką "jann niezbędny". Cieniowanie błotników przednich odbywa się na zasadzie niechlujnego maskowania sąsiednich elementów, a osłona plastikowa nadkola nie jest zdemontowana, tylko zawinięta za błotnik, przez co później zostaje zdeformowana. Wymiana nerki na masce odbywa się za pomocą śrubokręta zamiast specjalnych narzędzi z tworzyw sztucznych itd, itd. Jakość lakieru jest oczywiście słabsza niż oryginał, nie wspominając o jego "rozlaniu", czyli charakterystyczna łuska zastępowana jest polerką na lustro z mikro rysami i hologramami. Zachowanie wielkości szczelin elementów blacharskich wg producenta jest fikcją i dowolnością montażysty. Na pytanie dlaczego migacz wystaje poza płaszczyznę błotnika w stosunku do lewego, pracownik stwierdził że tak jest lepiej, bo chroni to blachę prze odpryskami :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Nowe auta są tak konstruowane, ze nawet niewielkie uderzenie powoduje przemieszczanie podluznic. Belka zderzaka przykrecona jest do podluznic, więc resztę sami sobie dopowiecie:)

:cool2:

w pełni się zgadzam.

byłem na dniach po samochód i po udanym zakupie wybrałem się na place w sondowaniu cen dla znajomych.

oglądałem pewną 335 w kupejce.

strzał z wyglądu ten sam tylko lewy róg i mniejszy niż ta na zdjęciach.

puszka pochłaniająca uderzenie to dokręcana do podłużnicy wyrwana do góry a podłużnica pęknięta aż na kielich poszło.

na pewno cały układ napędowy przemieszczony i ponadrywany na poduszkach bez żadnych ekspertyz.

wrzucę dwa zdjęcia bo zrobiłem z tajniaka zanim mnie turasy nie pogoniły.

czarna z brązową skórą vinu nie mam ale jako że sprzedana do polski więc niedługo wyjdzie :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przyznam szczerze, że nie byłem świadomy, że takie szkody mogą powodować problemy z podłużnicami.

 

Poza tym ciągle nabieram coraz to większych wątpliwości, gdyż poczytałem jeszcze o tzw. podróbach (choć głównie aut z US) :(

 

Jedyne pewne wyjście byłoby wzięcie tego BMW na kanał w jakimś serwisie, a na ASO raczej nie mam liczyć - chyba, że podjadę z kimś obeznanym.

 

Dziękuję za wszytkie komentarze!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

dobry blacharz lakiernik zrobi i podłużnicę tak że nie poznasz.

ale na pewno lepsze wspawanie niż wyciąganie starej.

bez dobrego fachury w tym temacie nie działaj sam.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Auto jest jeszcze na gwarancji producenta? Jakiego producenta, chyba że ASO. :lol:

 

A jaką inną gwarancję masz jak kupujesz nowy samochód? Na serwis gwarancyjny jedziesz do fabryki czy do ASO? :lol:

 

Nie wiem jak to auto zrobili w ASO ale histeryzujecie jak stare baby. Takie uszkodzenia jak te ze zdjęcia to pikuś bo można wydać nawet 100kzł na naprawę jak będzie trzeba i TU to pokryje bo musi. Jaki problem zrobić przy tak drogim samochodzie naprawę na tip-top na częściach z serwisu?

 

Z miesiąc temu bracik trafił sarnę volvo przy może 50km/h, naprawa w ASO z AC, uszkodzenie minimalne, /prawa lampa, gril, zderzak, pas, pare plastików,/ gdyby nie lampa to ciężko by było ocenić, że w coś wjechał. Wymienili wszystko co się dało i miało jakiśdefekt, FV ~10kzł, na aucie nie ma śladu. w/g waszych kryteriów to się kwalifikuje na żyletki. :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

podłużnice występują jako część zamienna?

a taki strzał w miękką sarnę i powierzchowne szkody to nie pudło stalowe w drugie pudło przy dużej prędkości gdzie się podłużnice gną i kielichy.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.