Skocz do zawartości

X-DRIVE - SLYNNA ZEBATKA CENTRALNEGO DYFRA


darjez

Rekomendowane odpowiedzi

Ja miałem na myśli wersje 2litrową 150 km.

Nie wiem jakie skrzynki są w 3 litrowych silnikach z przed lutego 2005 roku..

 

Wy tu gadu gadu a ja dzisiaj przysiadlem na spokojnie do roznic pomiedzy skrzynka 530xd a X3 3.0d :) Niestety musze przyznac,ze ta z 530xd jest mniej awaryjna i bardziej zywotna... Niestety nie da sie jej zregenerowac po przebiegu 200.000km jak ktos ignoruje stuki/puki :)

Rocziki te same :) No ale ja truskawki cukrem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale jest jakaś różnica w skrzynce ???

 

Znaczaca: w X3 jest lancuch, w 530xd jest planetarka + dodatkowe smaczki. :)

Silniczki tez sie roznia, w 530xd nie ma zebatki z plastiku tylko zebatka metalowa (inne kompletnie rozwiazanie sterowania/kontroli przeniesienia napedu). Niestety BMW spierdzielilo sprawe w skrzynkach X3 i poszli albo na latwizne albo na zmniejszenie wagi/kosztow... :/ Pompy oleju sa te same, tarczki slizgowe tez...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z moim samochodem na Bokserskiej w Wwie w piatek. Obrócili mi zębatkę i na razie jest ok. Zębatka była wytarta na około 1/4 powierzchni.

Trochę dziwne, ale powiedzieli, że takie obrócenie pomaga na krótko, max 2 miesiące.

Olej ze skrzynki rozdzielczej na szczęście nie miał opiłek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe.....2 m-ce.....dobre sobie :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: a skąd wiedzą,ze akurat 2 mce a nie 4 ???? Cóż.....mechanicy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

W jednym aucie jak obróciliśmy to od ponad roku nic się nie dzieje :D :D :D :D a zrobione ze 30.000 km

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

po wizycie u Pana Andrzeja w Robakowie wszystko jest ok:):):)

-zębatka odwrócona(była zjechana na powierzchni ok 30%)

-olej w skrzyni rozdzielczej wymieniony(stary od nowości nie wymieniany, opiłki były ale bardzo małe i śladowe ilości) Pan Andrzej stwierdził, że takie ilości to norma.

-przy okazji zmienione klocki

-gratis oględziny ogólne auta ;)

-GRATIS ramka pod tablicę rejestracyjną z nazwą serwisu Pana Andrzeja i nr telefonu :)

Ogólne wrażenie bardzo pozytywne:)

 

Trochę pojeżdżę i zobaczę czy będzie się coś działo, na razie szarpanie ustało, kontrolki zgasły:)

Edytowane przez dawidc1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wizycie u Pana Andrzeja w Robakowie wszystko jest ok:):):)

-zębatka odwrócona(była zjechana na powierzchni ok 30%)

-olej w skrzyni rozdzielczej wymieniony(stary od nowości nie wymieniany, opiłki były ale bardzo małe i śladowe ilości) Pan Andrzej stwierdził, że takie ilości to norma

-przy okazji zmienione klocki

-gratis oględziny ogólne auta ;)

-GRATIS ramka pod tablicę rejestracyjną z nazwą serwisu Pana Andrzeja i nr telefonu :)

Ogólne wrażenie bardzo pozytywne:)

 

Trochę pojeżdżę i zobaczę czy będzie się coś działo, na razie szarpanie ustało, kontrolki zgasły:)

 

heheh, mowilem,ze zebatka na dzien dobry ale daj znaka czy szarpanie masz nadal ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co szarpanie ustało:) ale trochę pojeżdżę i zobaczymy co będzie się działo :) jakieś opiłki były w starym oleju więc przypuszczam,że lada moment skrzynka będzie do robienia. Chyba, że lepiej już teraz ja rozebrać i zobaczyć co w niej siedzi:)????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co szarpanie ustało:) ale trochę pojeżdżę i zobaczymy co będzie się działo :) jakieś opiłki były w starym oleju więc przypuszczam,że lada moment skrzynka będzie do robienia. Chyba, że lepiej już teraz ja rozebrać i zobaczyć co w niej siedzi:)????

 

Na dzien dobry leca 2 male lozyska igielkowe. Opilki to norma, bo kazde lozysko sie zuzywa :D Za kilka dni sprawdz to szarpanie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Koledzy no to podpowiedzcie proszę - bo szlag mnie już trafia - jak zdjąć tą sprasowaną blachę, żeby sie dostać do wnętrza i wymiany zębatki. Zdjąć najpierw ten simering? A może po demontażu samego silniczka od środka ją wypchnąć? Macie jakiś patent na to?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy no to podpowiedzcie proszę - bo szlag mnie już trafia - jak zdjąć tą sprasowaną blachę, żeby sie dostać do wnętrza i wymiany zębatki. Zdjąć najpierw ten simering? A może po demontażu samego silniczka od środka ją wypchnąć? Macie jakiś patent na to?

 

Misiorr, Youtube (nie mylic z XXXtube) Twoim przyjacielem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie właśnie przerabiałem temat zębatki do BMW X3 została dorobiona w mojej firmie i puki co wszystko działa klient pojechał autem na wczasy.

Podaję link do strony.

Zainteresowanych proszę o kontakt:

 

http://allegro.pl/show_item.php?item=3488139272

 

Pozdrawiam

Szymon

Edytowane przez Simon51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.