Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam ! Panowie mam mały problem chce pomóc dla kolegi, który dostał po dupie od losu a mianowicie dla tego ze pożerował dla brata kredyt na auto a on go nie spłacił (nie będę opisywał co dalej zrozumiecie jak jest) ale za to ma samochód taki jak w opisie niestety jest kilka problemow żeby sprzedać auto i odzyskać cześć pieniędzy trzeba najpierw zrobić w inpie wywala mi ten błąd

http://images41.fotosik.pl/1832/ed3d922bbbad00e0m.jpg

 

W necie i na forum wszyscy pisza ze to jest pompka progowa z warsztatu znajomego pożyczyłem pompkę progowa która podmieniłem to praca jej była cicha ale nic nie zmieniła bo nadal ten błąd został i auto jeździ w trybie awaryjnym czyli zamulone ale jak zdejmę kostkę ta na filtrze paliwa to ciągnie dobrze. Dlaczego nie wolno jeździć na wypiętej kostce? bo jak odebraliśmy auto to własnie była wypięta kostka?

Druga sprawa to przerażają mnie korekty wtrysków

http://images50.fotosik.pl/1742/b532590e8df373edm.jpg

Edytowane przez klepa

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Wstępne ciśnienie jest bardzo słabe (tak, jak ten screen, z którego nie można odczytać pierwszej cyfry ciśnienia).

Ja bym stawiał mimo wszystko na regulator ciśnienia CR lub jeden z wtrysków.

Według samej korekty jest spora szansa, że wtryski równo leją.

Opublikowano

kolego przerabiałem ten temat :D żadnych czujników nie wymieniaj...

na 100% wtryski zacznij od najgorszego wymień najpierw 4 i zobacz co się będzie działo...

ale jestem pewien na 100% że to 4 wtrysk...

Opublikowano

Był kiedyś taki przypadek, że gość miał auto zamulone i właśnie winny był czujnik na filtrze paliwa, więc warto to sprawdzić.

Druga rzecz, że jak po zmianie czujnika na filtrze korekta na 4 wtrysku się nie poprawi to trzeba go wymienić.

Opublikowano
Dziś postaram się zrobić test przelewowy wtrysków i kilka zrzutów z inpy

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
No i miałeś racje robiłem test przelewowy i wszystkie równo dają,skanów nie mam bo uwaliłem końcówkę plastikową od powrotu ropy. Panowie czy z tego powrotnego przewodu od wtrysków powinna lecieć ropa? bo na zgaszonym aucie jak przekręcę kluczyk to leci z niego paliwo.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Był kiedyś taki przypadek, że gość miał auto zamulone i właśnie winny był czujnik na filtrze paliwa, więc warto to sprawdzić.

Druga rzecz, że jak po zmianie czujnika na filtrze korekta na 4 wtrysku się nie poprawi to trzeba go wymienić.

Dziś również zauważyłem, ze ktoś tam grzebał i łatał to silikonem, podkładał papier żeby docisnąć ostry bałagan kolego czy dostane sama płytkę czy muszę kupić całą podstawę filtra? I jeszcze jedno czy ten czujnik na filtrze ma jakąś oporność żeby przed kupnem go sprawdzić ?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

kolego z tego wężyka powinna lecieć ropa nie martw się o to :):)

a co do czujnika paliwa to mam taki do twojej BMW w 100% SPRAWNY...

wymieniaj 4 wtrysk i po kłopocie...

Opublikowano
kolego z tego wężyka powinna lecieć ropa nie martw się o to :):)

a co do czujnika paliwa to mam taki do twojej BMW w 100% SPRAWNY...

wymieniaj 4 wtrysk i po kłopocie...

 

Może i powinna, trochę to dziwne bo to powrót ropy i jakoś tak dziwnie wiele jest trójników wężyków od ropy zastanawiam się czy jacyś magicy nic tam nie pomieszali.

Nie chce wymieniać od razu wtrysków bo to koszta ostre najpierw muszę zacząć od tańszych rzeczy a potem najgorsze w pierwszej kolejności potrzebuje pompkę progowa i podstawę filtra z czujnikiem na okrągła wtyczkę apropo tych podstaw to czy w 2.5TDS szły takie same czy różniły się czymś bo na allegro różnica jest tylko w cenie?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
apropo tych podstaw to czy w 2.5TDS szły takie same czy różniły się czymś bo na allegro różnica jest tylko w cenie?

Od tdsa nie pasują-są bez czujników ciśnienia,może chodziło Ci o 2.5d? Te powinnny pasowac,ale upewnij sie na realoem.

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
apropo tych podstaw to czy w 2.5TDS szły takie same czy różniły się czymś bo na allegro różnica jest tylko w cenie?

Od tdsa nie pasują-są bez czujników ciśnienia,może chodziło Ci o 2.5d? Te powinny pasować,ale upewnij sie na realoem.

to chyba aukcje z allegro wystawiane sa z niewiedzy ludzi bo piszą ze jest od 2.5 TDS i wizualnie ma wejście na wtyczke

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
No ma wtyczke-ale to jest od podgrzewacza.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

http://images48.fotosik.pl/487/03c6ec00c41810fdm.jpg

 

Czyli mam rozumieć że zamiast czujnika ciśnienia tak jak na rysunku w TDS-ie jest podgrzewacz?

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Dokładnie tak. Z tym że nie wszystkie tdsy miały taki podgrzewacz.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Skany z inpy na wolnych obrotach analog 1 z wpięta kostka czujnika ciśnienia i wtedy auto jest w trybie awaryjnym i brakuje mocy

http://images43.fotosik.pl/1631/471db46911ef49bem.jpg

cd. analog 1

http://images37.fotosik.pl/1859/0f5d5c32b82fa79fm.jpg

Tu jest skan ist-air mass dodam tylko ze wszystkie filtry nowe ale jak wyjmę filtr powietrza to nie ma wykrzyknika czyżby przepławka się kończyła?

http://images43.fotosik.pl/1631/ab7d6e673f8e3688m.jpg

co to za parametr który odbiega od normy?

A tu skan na wypiętej kostce

http://images46.fotosik.pl/1853/e963c90ec75191ecm.jpg

A i przy okazji świeca się ABS-y

http://images37.fotosik.pl/1859/b59afe43c545f4f7m.jpg

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Panowie nikt się nie wypowie na ten temat? Dziś przyszła podstawa filtra to wstawię i zobaczymy co dalej.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano

Po wymianie podstawy filtra z czujnikiem auto w końcu ożyło ale zostaje s=jeszcze taki błąd co może być jego przyczyna dodam tylko ze jak zdjąłem rurę od EGR to zupełnie jest czysto tam elektrozaworem działa bo zasysa powietrze a EGR tez chodzi a wiec co może być?

http://images43.fotosik.pl/1635/1a79d4343f428475m.jpg

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Nie odpinałes przepływki? Bo to błąd dot.przepływki..
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano (edytowane)
Odpinałem ale na zgaszonym aucie i wszystkie błędy kasowałem ale ten błąd wraca wyżej masz kolego analog 2 air-mass przekroczony dodam ze jak wyjmę filtr powietrza to mieści się w normie co może być nie tak? Edytowane przez klepa

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
Panowie nikt nic nie wie? Potrzebuje pilnie pomocy proszę o wypowiedzi.

Odważni nie żyją wiecznie...ostrożni nie żyją wcale...

Nie kłóć się z idiotą, bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!

Opublikowano
A z samą przepływką coś wreszcie robiłeś? Po ostatnich zabiegach coś się zmieniło w Analog values 2?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.