Skocz do zawartości

Ogrzewanie przy zwiększaniu prędkości


piotrpom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem, jak sobie jadę spokojnie 80 km/h to wszystko jest ok. ale jak zwiększę prędkość i ją dłużej utrzymuję np na autostradzie ok140 km/h to w aucie nie grzeje. Jak tylko prędkość spadnie to znów jest ok. Czy to jakoś się reguluje - czy jakaś usterka.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura ok, 90 stopni, kiedyś jak miałem E34 to przez przednie kratki w ogóle nie dmuchało przez przednie kratki ciepłym, jak się pytałem w serwisie to mi powiedzieli że jest to takie zabezpieczenie przed zaśnięciem, ale na nogi i na szybę ciepło leciało, a w tej BMW przy wyższej prędkości jest po prostu zimno. Układ cały odpowietrzałem, szybko się nagrzewa to chyba układ jest ok. Mam jeszcze webasto, i czujnik temperatury zewnętrznej do wymiany - może jakieś pomysły???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy kielichu LEWEGO (kierowcy) amortyzatora. Mały srebrny, walcowaty moduł z wtyczką elektryczną. Możesz go zdemontować i sprawdzić pod zasilaniem 12V cz się otwiera i domyka po odpuszczeniu napięcia. Przy odpięciu węży spłynie pewna ilość płynu, więc po ponownym montażu musisz prawidłowo odpowietrzyć układ chłodzenia. Możesz także rozłożyć zaworek odkręcając 4 śrubki i zdejmując obudowę. Dzięki temu sprawdzisz jaki jest jego wewnętrzny stan, tj czy nie ma upalonej elektroniki, oraz czy zawór i cylinder nie są skorodowane oraz zakamieniałe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :cool2: Podkręcone moc i moment. Aktualnie jeżdżę na max modyfikacji. Wartości z rolek nie znam, bo nie wykonywałem pomiaru... wystarczają mi własne odczucia :twisted: Najlepszym dowodem mega modyfikacji są emocje towarzyszące pasażerom w trakcie przejażdżki. Awaryjności brak, spalanie pozostało na niezmiennym poziomie (oczywiście przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się :cool2: Podkręcone moc i moment. Aktualnie jeżdżę na max modyfikacji. Wartości z rolek nie znam, bo nie wykonywałem pomiaru... wystarczają mi własne odczucia :twisted: Najlepszym dowodem mega modyfikacji są emocje towarzyszące pasażerom w trakcie przejażdżki. Awaryjności brak, spalanie pozostało na niezmiennym poziomie (oczywiście przy zachowaniu dotychczasowego stylu jazdy).

 

Potwierdzam ze przejazdzka za kierownica tego auta to sama przyjemnosc :twisted:

Moje 150KM +(Bagor oczywiscie) :cool2: zrobiony delikatniej nie daje takiej samej frajdy :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiam nad chipem od BAGORA, tzn nie czy zrobić tylko czy delikatnie czy na maxa i chyba po wypowiedzi yoshumury że awarii brak chyba na ten max się zdecyduję. Szkoda że na rolkach nie byłeś, wiedział bym do czego dążyć :) W tym miesiącu wakacje więc trochę wydatków ale w następnym miesiącu ......:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
No i wyciągnołem i wyczyściłem ten zawór, odpowietrzyłem przy webasto, przy zbiorniczku i na przewodach do nagrzewnicy i nic to nie pomogło, jak przekroczę 3000 obrotów i chwilę tzak jadę to w aucie zimno jak cholera, jak zejdę do ok 2000 obrotów to miłe ciepełko leci. Jakieś inne propozycje???
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwólcie że sie dołącze u mnie zaś jest odwrotnie jak autko stoi na biegu jałowym to nie dmucha gorącym powietrzem jak tylko dodam lekko gazu na 1200obr zaczyna dmuchać ciepłe pow. temp ok termostat nowy wszystko sprawne co wy na to.?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobne objawy, przy większej prędkości ogrzewanie słabło, a po jakimś czasie w ogóle przestało grzać (wiało tylko chłodnym). Jedynie przy jeździe w korkach wiało letnim powietrzem. Problem, w ostateczności, rozwiązałem przez wymianę nagrzewnicy.

 

Pzdr,

Marcin

Po co jeździć jak można latać...BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
No i dalej walczę z tym ogrzewaniem. Zastanawiam się nad jedną rzeczą, dziś na rozgrzanym silniku i pracującym ściągnołem przewód doprowadzający chłodziwo do webasto- coolant inlet - i susza, żadnego płynu tam nie ma, przy wyjściu na odpowietrzniku wszystko gra, jak ściskam ten przewód na wejściu to nic się nie dzieje a jak ten na wyjściu to podnosi się poziom płynu w zbiorniczku, czy tak powinno to wyglądać????
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kolego sprawdź pompkę wody - albo masz przy zaworze wodnym albo przy podgrzewaczu. Jest ona w znacznym stopniu odpowiedzialna za dogrzewanie. Układ chłodzenia w BMW jest dość złożony, a ta pompka ma za zadanie trochę go wspomagać. Układ też może być zapowietrzony (układ w BMW bardzo trudno dobrze odpowietrzyć - sam się niestety tak jak piszą w instrukcji nie odpowietrza) - w okolicach nagrzewnicy z racji tego że jest najwyżej tworzy się coś w rodzaju poduszki powietrznej która niestety w znacznym stopniu wpływa na sprawność nagrzewnicy. Nagrzej porządnie silnik, ( podczas oostrej jazdy nie na postoju ). Znajdź wszystkie odpowietrzniki i do dzieła. Nie wiem jak w Ciebie w silniku, ale ja mam 5 odpowietrzników ( 320d )- z drugiej strony zastanawiam się dlaczego jeśli autor istrukcji twierdzi że tego silnika się nie odpowietrza to jest ich aż 5 :shock:

 

U mnie przy wysokich obrotach nie grzał, odpowietrzałem 3 razy, bo wymieniłej już wszystko co było odpowiedzialne za ogrzewanie ( poza webasto ) zmarnowałem z 10 l płynu ale udało się . teraz wszystko ok :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.