Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie po wymianie popychaczy sprawdzeniu walka i dzwigienek ktore sa w stanie db silnik klekocze tak samo jak przed wymiana popychaczy olej zalany MOBIL S 10-40 prosze o porade kolegow pozdro karol SILNIK M-40 1.8 91r
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano
moze panewki ci graja?czy ewidentnie rozrzad???a rurke doprowadzajaca olej do walka i popychaczey wymieniles/przeczyscicles?bo moze masz zapchana i olej nie dochodzi...albo na odwrot mechanik zaloyl rurke...
Opublikowano
rozrzad jest ok a stuk raz slychac u gory a jak sie zejdzie do kanalu to u dolu dziwna sprawa ale cos mi sie wydaje ze to panewka albo sworzen korbowodu moze ktos doradzi jak to sprawdzic na sto procent moze jakis warsztat w okolicy GLOGOW -LUBIN
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano
stukot jest jednakowy na zimnym czy cieplym silniku jest jednak moment gdy jest mniej slyszalny jak silnik jest pod wiekszym obciazeniem naprzyklad jazda pod wzniesinie
NIE MA JAK 192 KM
Opublikowano (edytowane)
stukot jest jednakowy na zimnym czy cieplym silniku jest jednak moment gdy jest mniej slyszalny jak silnik jest pod wiekszym obciazeniem naprzyklad jazda pod wzniesinie

 

 

no to moze byc sworzen bo go najbardziej slychac jak silnik nie ma obciazenia i jak schodzi do niskich obrotow. pewnie Kornelio chcial Ci ten pomysl podsunac :idea:

Edytowane przez ToLo
Opublikowano

Hm. Napewno to klekot a nie cykanie? W m40 są głośne wtryskiwacze i niekiedy może się wydawać że 'coś klekocze'.

Jeżeli to nie to to nie wiem.. tylko olej może mi przyjść do głowy. Do m40 najlepszy jest 5w40.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.