Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hełoł,

 

Tak wygląda porównanie ICka z 318d LCi z IC Performance (nr części: 17512162455):

 

http://i.imgur.com/lHlVj.jpg

http://i.imgur.com/rIkaj.jpg

http://i.imgur.com/U1hKx.jpg

http://i.imgur.com/c0wp0.jpg

http://i.imgur.com/HU0Sk.jpg

http://i.imgur.com/91KQc.jpg

http://i.imgur.com/vM68p.jpg

http://i.imgur.com/MKiaS.jpg

http://i.imgur.com/y0BHa.jpg

http://i.imgur.com/qkKCD.jpg

http://i.imgur.com/YYTyg.jpg

 

Pasuje bez problemów.

Dodatkowo trzeba wymienić rurę gumową z turbo do wlotu IC na dowolną od 320d - ta od 318d ma 55mm średnicy zewnętrznej a z 320d ma 65mm.

Wiatraka nie trzeba wymieniać, da się porządnie zamontować za pomocą opasek zaciskowych.

Wzrostu mocy nie zauważyłem ale da się teraz zmieniać biegi bez szarpnięć (skrzynia ręczna) na każdym biegu. Wcześniej na niskich przełożeniach, choć bym na głowie stawał, nie dało się szybko i płynie przełączać biegów. Albo płynnie albo szybko.

Moja teoria jest taka, że większa średnica na dolocie pozwala płynniej zmieniać prędkość obrotową wirnika turbiny.

Równocześnie wymieniłem filtr paliwa (po 27 tys km), więc może to z jego powodu?

 

Przyjrzałem się ostatnio IC w E60 N47 177 KM i F25 N47 184 KM i oba miały porównywalny rozmiar z IC Performance. Czyli przy planowanym chipsie na 170-180 KM będzie jak znalazł.

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano

Też jestem po takiej modyfikacji i według mnie warto , u mnie odczuwalna jest poprawa elastyczności silnika co bardzo fajnie wpływa na jazdę

Ja zmieniłem jeszcze wentylator dokładnie pasuje ( ten sam numer katalogowy co performance ) ma ten od 335d/i

Opublikowano

Przyjrzałem się ostatnio IC w E60 N47 177 KM i F25 N47 184 KM i oba miały porównywalny rozmiar z IC Performance. Czyli przy planowanym chipsie na 170-180 KM będzie jak znalazł.

 

Rozmiar IC w N47 177KM i Performance nie jest porównywalny, Performance (a de facto IC z 335D) jest o trzy cm wyższy, poza tym pasuje p&p, wiem bo zmieniałem.

Opublikowano
Czy IC Performance/335d/i pasuje P&P również do modeli pre LCI?

Jaki jest zakres prac/demontażu by taki IC wymienić?

 

 

W pre-lci chyba może być konieczność wymiany rury jak u kolegi Santa Cruz

Opublikowano
To nie jest wielki problem, bardziej miałem na myśli pozostałe elementy chłodnice etc. Nie wiem jak mocno lift zaingerował w te podzespoły.
Opublikowano
To nie jest wielki problem, bardziej miałem na myśli pozostałe elementy chłodnice etc.

 

No nie wiem, ta rurka kosztuje 700zł

Opublikowano
Wg realoem IC w 318d preLCI (M47N2 i N47) i LCI(N47 i N47N) jest ten sam.

 

Twój oryginalny jest węższy i niższy od performanca i ma mniejszą średnicę dolotu. Mój (2.0LCI) był tej samej grubości i tej samej średnicy dolot ale niższy od performanca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.