Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

Napewno wersje poliftowe sa bardziej dopracowane i zarazem lepsze.

 

a skąd taka informacja :)??? mi bardziej przed lifty się podobają ładniejsze światła i zderzaki z przodu mają ale to kwestia gustu.

co sie komu podoba to kwestia gustu, dla mnie przedlift jest tak paskudny ze patrzec nie moge ;) w polifcie m pakiet ratuje sytuacje i jako tako to wygląda....

 

W jednym zdaniu sam sobie zaprzeczasz :cool2: ale faktycznie wszystko kwestia gustu. Ja za swoją sześć lat temu dałem 18 tyś, jest z marca 2001 chwile przed liftem z silnikiem M54 już. Kwestia poszukania.

Ale za 98 rok nie dał bym 16 tyś na pewno ... za auto 15 letnie??? jak poszukasz na pewno znajdziesz kolego coś rozsądnego i zadbanego za 11 tyś. Stara prawda dziejów sprzedający chce drogo sprzedać, Kupujący jak najtaniej kupić. Ale rozsądek trzeba mieć bo niektórym się wydaje że auta ich to unikaty i za 10 letnie można krzyczeć i 27 tyś ostatnio na forum czytałem, nie wiem w jakim świecie żyją :) i na podstawie czego taka cena ... ale to ich sprawa. Poszukaj i nie napalaj się od razu na pierwszą w tej cenie masz budżet jaki masz i lepiej chwile poczekać i kupić coś pewnego. E46 jest już w tej chwili bardzo dostępnym autem za nie duże pieniądze i niestety dopadają do nich osoby których na te auta po prostu nie stać i je zarzynają i nie dbają o nie.

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdzie sam sobie zaprzeczam ? wskaz mi to prosze :cool2:

 

E46 jest już w tej chwili bardzo dostępnym autem za nie duże pieniądze i niestety dopadają do nich osoby których na te auta po prostu nie stać i je zarzynają i nie dbają o nie.
dokładnie tak, lepiej nie napalać sie, najgorsze co moze byc to auto po młodym gniewnym...

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie sam sobie zaprzeczam ? wskaz mi to prosze :cool2:

 

 

 

otóż tam gdzie mówisz, że na przed lifta patrzeć nie możesz.... a na po lifta tylko wtedy gdy ma m-pakiet :D.

Ale to kwestia gustu ja swoją trzymam w oryginale żadnych m-pakietowych dokładek itd. Auto mam takie jakie wyszło z salonu i takie mi się podoba.

Ale to co teraz się dzieje to jest straszne już są tak "zgwałcone" te samochody przez młodocianych ... a już najgorzej przez tych co nie mając kasy sami przy nich grzebią i upiększają. Ale nie oszukujmy się nasze auta, w tej chwili tak realnie ich cena to tych z początku produkcji to około 8 tyś do około 20 tyś za te z końcówki produkcji.... jeśli ktoś płaci więcej niż 20 tyś to albo kolekcjoner albo napaleniec, a jak ktoś chce sprzedać za więcej to kosmita :D

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie sam sobie zaprzeczam ? wskaz mi to prosze :cool2:

 

otóż tam gdzie mówisz, że na przed lifta patrzeć nie możesz.... a na po lifta tylko wtedy gdy ma m-pakiet :D.

zgadza sie tak uważam, ale nadal nie widze tutaj zaprzeczenia samemu sobie ;)

przedlift jest dla mnie zwyczajnie brzydki, nie ma smaku, przod mocno sie zestarzał, tylne lampy nie są spójne (biały kierunek względem białych lamp na klapie - o pomarańczach nie wspominając)

polift już lepiej ale zderzak przód nijaki, niby ok te małe halogeny, brak agresywności....

i dochodzimy do mpaka (ale mam na mysli calość, nie sam przedni zderzak ktory pasuje jak kur wie majtki) tylko jako całość, shadow, progi, felgi, obnizony zawias, przód/tyl zderzak, oczywiscie wnętrze, gruba kiera, czarny sufit, stołki SS, listwy alu itp....

wtedy taki polift wyglada jak tako, jak na bmw przystało ;) ale to jest moje zdanie a o gustach sie nie dyskutuje

---

jesli uważasz ze 20tys to max za e46 z koncowki produkcji to jesteś w wielkim błędzie

zadbane auto, takie gdzie wszystko jest robione na czas, nie ma druciarstwa, półsrodków to własnie 20k ++, a za pelnego m paka (ori) z koncowki produkcji to min 25++++

oczywiscie nasz rynek jest zalany ulepami za smieszne pieniądze, zawsze będzie bo u nas kupuje sie rocznikiem i ceną, reszta sie nie liczy, reszta przepłaca....

jak ktos chce jezdzic ulepem w ktorym swieci sie tylko znaczek bmw to droga wolna....

jesli myslisz ze masz racje to zapraszam, podjedziemy obejrzec dowolnie wybrane bmw na allegro, te perełki polifty za bagatela 20k, porównasz sobie i szybko zmienisz zdanie :nienie:

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TYLKO PRZED LIFT !!!!!!!!!!!

 

Poliftowe maja strasznie zrąbany przedni zderzak a M pakiet co to wo gule ma być.

 

Dla mnie M pakiet powinien być w M3.

 

Rozpierdziela mnie 320i albo 318i i Mpakiet to jak spojler w kaszlaku WIOCHA NA CAŁEGO

 

 

A teraz w temacie , za 11 tysi można kupić parcha i coś zadbanego , trzeba jechać i zobaczyć czy to wo gule ma koła.

Edytowane przez dziabi3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja lubię teksty nie dam tyle a tyle za 15 - letnie auto ...

Typowy tekst przyszłych nabywców octavi, ceed-a, peugeot i innych szmir.

Tak rzeczywiście 10 letni samochód to już nad grobem stoi ...

 

No ale jak jest bitwa o rok produkcji to wszyscy piszą, że co za różnica.

Zapamiętajcie, że bmw audi mercedes to nie jest to samo co vw, skoda, citroen, peugeot i inne pojazdy

Passat za 130 tyś to szczyt szaleństwa a 3er za 160 tyś to kwota wyjściowa dopiero - zakończyć można koło 300 tyś, a fajne się robi od 240 tyś, choć niestety nowe bmw już i tak staniały, co zresztą widać po 2005 roku, ilości świeżych bmw na ulicy i rankingach sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dziabi3

o własnie polać tobie

 

ideał

http://img12.tablica.pl/images_tablicapl/113444121_3_644x461_bmw-e46-320d-sedan-98r-okazja-zadbany-zamiana-bmw_rev002.jpg?iact=rc&uact=3&dur=392&page=2&start=27&ndsp=32&ved=0CFIQMygpMCk#ActualImage

 

vs kaszana na maxa

 

http://szybkooferty.pl/uploads/photos/full/928/sprzedam_bmw_3_e46_mpakiet_2004_1_928121.jpg?iact=rc&uact=3&dur=2992&page=1&start=0&ndsp=24&ved=0CCYQMygGMAY#ActualImage

 

a na ktorym az miło zawiesić oko każdy sobie sam odpowie :cool2:

 

(zdj przypadkowe z google images)

Lepiej pchać niż ciągnąć... | Bita Malowana Wy-szpachlowana...

http://oi59.tinypic.com/oqvqmr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba wiadomo, w czarnym jeszcze lepiej to wygląda.

Śmiem zauważyć, że coraz więcej przedliftów wygląda jak niegdyś kadety do zadań specjalnych - ludzie powkładali bóg wie jakie zawieszenia, fele z oponami o złym profilu mamy wozy drabiniaste w większości.

Ah ten piękny przód, jeszcze jak dymione kierunki ...

Nie bronie tego co mam, ale osobiście nie brałem pod uwagę przedlifta - tak samo e90 przedlift ma moim zdaniem choćby w sedanie tył taki, że można pawiana puścić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz na mape ludzi z interfejsami diagnostycznymi i skontaktuj sie z kims, ze swojej okolicy, na pewno ktos jest.

Na forum sa tez ludzie z http://www.car-connect.pl/pl/kontakt

Polecam ich, bo nie sa drodzy, a solidni.

 

Co jeszcze? Ja tam moze sie malo znam, ale na pierwszy rzut oka to 330d nie wyglada na zaniedbane.

Wez miernik, kogos z kompem, potem ewentualnie na stacje diagnostyczna i bedziesz wiedzial na czym stoisz.

Wcale nie uwazam, ze 13tys + 1000zl rejestracja to jakas super okazyjna cena za 2000r. i przedlifta.

 

Jakby ktos za tyle sprzedawal M57N, to bylby prezent...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TYLKO PRZED LIFT !!!!!!!!!!!

 

Poliftowe maja strasznie zrąbany przedni zderzak a M pakiet co to wo gule ma być.

 

Dla mnie M pakiet powinien być w M3.

 

Rozpierdziela mnie 320i albo 318i i Mpakiet to jak spojler w kaszlaku WIOCHA NA CAŁEGO

 

 

A teraz w temacie , za 11 tysi można kupić parcha i coś zadbanego , trzeba jechać i zobaczyć czy to wo gule ma koła.

 

Dokładnie.... nie zawsze poprawki wychodzą na dobre. Tutaj Bawarczycy się nie postarali bo co oni tak w ogóle zrobili? zmienili przedni zderzak, grill, maske i Lampy ( które wyglądają dla mnie jak laska po kolejnym naciąganiu brwi i ust). I dokładnie nie po to kupiłem Turasa by z niego robić odrzutowe kombi :D śmieszne to jest jak ktoś robi sobie M-packa ( ok ładnie czasami to wygląda) ale np. na hamulce już nie starczyło bo trzeba było chińskie felgi kupić heheh :duh: a jak odpala swoje 4 cylindry w gazie to już wioska totalna ( chociaż do gazu naprawdę nic nie mam ). Jak by mi było potrzebne M3 to bym poprostu poszedł i kupił a nie sobie taki marny substytut robił. Tylko to nie auto na Polskie drogi

 

Ja nie przeczę że może są modele które na swoją wyjątkowość są warte swojej ceny ale trzeba być realistą. Za wcześnie by e46 stało się kultowym autem jeszcze pare lat minie zanim zacznie być bardzo pożądanym autem na rynku kolekcjonerskim. Ja jak kupowałem swoje 6 lat temu to kierowałem się tym że to było auto o którym marzyłem jak miałem 15-16 lat czyli wtedy kiedy chłopak zaczyna się interesować motoryzacją. Ale bez kitu teraz nie dał bym 25 tyś za auto 10 letnie... dołożę 10 tyś i kupuje auto 4 letnie !!! A TO JUŻ BARDZO DUŻY PRZESKOK BO NASZE E46 ROBIĄ SIĘ JUŻ PRZESTARZAŁE. Obecnie auta tej samej klasy są większe wygodniejsze, silniki są ulepszone itd. Ale kończąc swoją wypowiedź E46 to auto które daje mi dużo przyjemności i nic tego nie zmieni.

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja lubię teksty nie dam tyle a tyle za 15 - letnie auto ...

Typowy tekst przyszłych nabywców octavi, ceed-a, peugeot i innych szmir.

Tak rzeczywiście 10 letni samochód to już nad grobem stoi ...

 

No ale jak jest bitwa o rok produkcji to wszyscy piszą, że co za różnica.

Zapamiętajcie, że bmw audi mercedes to nie jest to samo co vw, skoda, citroen, peugeot i inne pojazdy

Passat za 130 tyś to szczyt szaleństwa a 3er za 160 tyś to kwota wyjściowa dopiero - zakończyć można koło 300 tyś, a fajne się robi od 240 tyś, choć niestety nowe bmw już i tak staniały, co zresztą widać po 2005 roku, ilości świeżych bmw na ulicy i rankingach sprzedaży.

 

Zgodzę się z tobą że Bmw jest parę lat prze innym markami które wymieniłeś. Ale nie 10 czy 15 niestety... motoryzacja tak poszła do przodu że chyba powinieneś się przyjechać nową Octavią to zobaczył byś różnice tych lat. Czas przejrzeć na oczy po prostu bo tak było parę lat temu odnośnie e46 :D

BUNIA :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Jestem tutaj nowy, interesuje się zakupem BMW, nie byłem nigdy pasjonatem tej marki ale cóż w miarę jak człowiek nabiera lat to zmienia zdanie :) czyli mądrzeje. Nie szukam rakiety, ma to być wygodny dupo wóz raczej sedan lub kombi, ale składam się ku sedanowi.

Jestem z Warszawy i BMW które warto by się zainteresować jest na lekarstwo dlatego piszę tutaj.

Jak myślicie warto obejrzeć?:

http://otomoto.pl/bmw-318-bezwypadkowa-serwisowana-C33898322.html

lub

http://otomoto.pl/bmw-320-m-pakiet-pilnie-C33871174.html

lub

http://otomoto.pl/bmw-318-m-pakiet-318-ti-C33896534.html

lub

http://allegro.pl/show_item.php?item=4425484364

 

Wiadomo że, te auta mają więcej na szafie bo takie okazje nie są zbytnio przekonujące ale kto wie.

Porady i dykusja mile widziana choć i tak mnie odeślecie do czytania o aucie, to spokojnie zrobie to na pewno jak ogarne i oswoje się z forum.

 

Pierwszy , srebrny, wydaje sie byc najlepszy na pierwszy rzut oka.

 

320i lepiej odpusc - pali tyle co 323i-328i, a jedzie prawie identycznie jak 318i...

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, kazdy swoje poletko chwali. Jezdze BMW, uwazam, ze jego wlasciwosci jezdne sa nieporownywalne z wymienionym i30.

 

ALE o i30 zlego slowa nie powiem. Konstrukcja jest tak prosta, ze nie ma sie co specjalnie zepsuc. Fakt, 1.6 diesel 90KM na kolana nie rzuca, ale jako smaochod do przemieszczania sie z pkt A do pkt B jest super a koszty serwisowania, smialo stwierdze 2x nizsze niz E46. W cenie E46 z 2003 dostaniesz samochod 2008-2009 i nie dziwie sie, ze sporo ludzi wybiera takie rozwiazanie.

Nie ma sie co czarowac, w kraju gdzie dla wiekszosci pensja 2000zl na reke jest marzeniem, gospodarstwo domowe ma lacznie 4000zl na miesiac (przy malzenstwie) a 1600zl idzie na sam kredy + 600-800zl na oplaty, ciezko jest utrzymac BMW, seriwsujac je jeszcze regularnie na najlepszych czesciach.

 

Troche zrozumienia ludzie. Nie ma sie co smiac z innych, ktorzy jezdza golfem czy kia. To jest efekt ulomnosci naszego kraju a nie wina tych ludzi.

No i tak poza tym, mozna sie wybrac na zlot VAG-a i zobaczyc jak dopieszczone Golfy tam przyjezdzaja. Za Golfa 1 GTI cabrio, w super stanie oddalbym dwie E46 bez mrugniecia powiek.

 

Zeby nie bylo, osobiscie nie posiadam i30, ani Golfa, wiec to nie jest zadna reklama, ale dwoch znajomych ma i stad moja wiedza w temacie.

Generalnie jestem tez antyfanem tego, co sie dzieje w motoryzacji po 2006-2007r. Ekologia tak uderzyla ludziom do glowy, ze jakbym mial kupic BMW po tym roczniku, to chyba musialbym zrobic swapa na starszy silnik, zeby sie zaraz to nie rozkraczylo. Jak w ogole mozna puscic na droge ponad 300 konny samochod (*35i), w ktorym awarie ukladu smarowania rozwalaja silnik po 100tkm, a serwis nie chce robic tego na gwarancji...

 

W dodatku BMW robilo kiedys przemyslane samochody, o duzej mocy, super wlasciwosciach jezdnych, ktore dalo sie kochac, za ich sportowy charakter. Teraz chca zrobic samochod z napedem na przod, zmniejszaja ilosci cylindrow, zwiekszaja turbin i robia rozne dziwadla typu i3 itp. Generalnie ida w strone wszystkich innych koncernow.

Natomiast nigdy technologicznie nie bylo lepsi od innych. Common raila wymyslil zdaje sie fiat. Jako jedni z pierwszych stosowali go francuzi w 2.0HDI, kiedy BMW przerabialo jeszcze pompe VP44 a volkswagen pompowtryski... Takich przykladow oczywiscie jest duzo wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nową Octavią nie jechałem, ale jeździłem innymi nowymi samochodami 2011-2012 rok, w tym sam miałem parę nowych w rocznikach 2000-2004, żeby poświadczyć że nie jestem fanatykiem - do 2011r byłem zagorzałym przeciwnikiem bmw, do czasu jak się nie przejechałem osobiście w dłuższej trasie.

Za to mam obawy co będzie dalej z bmw ... nie wiem skąd w 2 letnich bmw przetarcia i zniszczone notorycznie pokrętła.

 

Nie śmieję się z ludzi, sam miałem golfa, passata, civica itd itd, ale to były przyrządy nie dające przyjemności z jazdy, chociaż z jakby jakieś g60 w mk2 się pojawiło to bym niepgardził, ale już nie przesiąde się z wyboru na nic innego niż bmw.

Do co 335i ... niestety się na niego nagrzałem i planuje w przyszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.