Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Co do Kosztów i porównywań moge sie wypowiedzieć o kosztach utrzymania i jazdy 330d m57 za długo nią nie jeżdżę lecz Miasto wychodzi w granicach 7-8L to jest minimum max nie wiem pewnie koło 10L na 100km Co do trasy podróż Polskimi ekspresowymi autostardami ( czyli drogami nie zdatnymi do jazdy w wieksza predkoscia niz 100/h) w porywwach do 140 na odcinku 950km oczywiście z przystankami na cygara oraz postój dłuższy na lotnisku około godziny spalanie mierzone wyniosło 5.2(3)L/100km. Prędkości na większości obszarów były od 70-140. W całej wyprawie mogę zaznaczyć że były też korki ok 1godziny w warszawie. Powrót był już przyjemniejszy bardziej płynny. Na odcinkach do 100km w moim przypadku trudno zejść poniżej 6.5L/6L. Więcej informacji co do spalania udzielę już niebawem gdy wybiorę się do UK nim. Ceny eklpoatacji tarcze i klocki przynajmniej 500zł. Opony minimum 17 ale bardzo przyjemnie sie na nich jeździ w porównaniu do 18 takie mam na lato. Szczerze powiedziawszy trasa tylko 3L przy 140 masz jeszcze tak duży zapas mocy że nie bedziesz myślał o niczym innym tylko lecisz lewym pasem bez stresu. Dwumasa sprzeglo ja zakupilem kmpl za 2300 Luk moze i dwumasa byla dobra ale promocja trwac dlugo by nie byla wiec zakup na + co do termostatu egr koszt ok 90zł org BEHR. Wracajac do tar w moim przypadku ponownie przetaczalem wczoraj przed wyjazdem juz do uk zaczely bic po miesiacu czyli ok 10tys km zrobione. Plyny ekspoatacyjne 8L oleju 7L do silnika 1L do schowka oczywiscie za filtry i olej to koszt kolo 500zl mozna wydac mniej jak poprzedni wlasciciel mojego auta i wcale nie dziwie sie ze nie mialo tyle jadu ile powinno. Ważne aby jedynie dobrze trafić ja wzorowo nie trafiłem ale marzenia sie spelniaja o m57 wiec je realizuje i zakupuje nastepne czesci aby go wyprowadzic do stanu perfekcyjnego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

330d 297 km 618 Nm trasa nad morze i z powrotem przejechałem 1180 km na pełnym baku z tym, że rezerwy zostało wg wskazań kompa na 50 km:) Prędkość przepisowa a poza ograniczeniami 120-150
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie ,a ja mam pytanie troche z innej beczki moze kogos to bedzie draznic ale nie znalazłem takiego tematu ,także pytanie brzmi : jaki kolor ?

tzn mam e46 coupe przed lift w kolorze srebrnym jezdze ok 2lat i juz od roku schodzi troche bezbarwny lakier trzeba poprawic dokładki progów itp itd ogólnie prawie całe auto mam do lakierowania i pytanie ,nie wazne juz o kase ale czy zostawic srebrny czy malowac odrazu na czarno ???????? powtarzam ze mam do lakierowania praktycznie całe auto srebrny jest ładny no ale bez szału wiec jaki kolor by był dobry >?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wściekły pomarańczowy jak w Lamborghini :norty:

A tak na poważnie to zostawiłbym oryginalny kolor.

Lecz to tylko moja opinia :)

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie sorry że może nie w tym miejscu to pytanie no ale tu sa porady i opinie wiec o kolor mozna spytac i przy okzaji to wszystkim miłośnikom bmw a w szczególności całej serii 3 życze Wesołych Świąt ! :)

kontynuując pytanie to dodam że mam srebrne listwy ,chromowane i środek fotele jasne także przy czarnym byłoby odbicie ,ale najgorsza sprawa z kielichami itp poniewaz podkład w srebrnym mam białawy ,prosze o opinie a apropo jakbym kiedys sprzedawał to spokojnie ,nowy własciciel po nr vin sprawdzi sobie ze była srebrna nic nie ukrywam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc mam już e46 coupe w kolorze srebrnym i wymaga lakierowania poniewaz lakier bezbarwny schodzi małe pęcherzyki też są ogólnie jak na auto 14letnie już prawie i czy teraz gdy zaprowade do lakiernika to nie dac jej koloru czarnego najlepiej chyba w perle ,pomóżcie ,ocencie ,jaki kolor z czarnego byłby dobry ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decyzja zapadła, szukam E46 w benzynie. (wcześniej szukałem E39).

Szczerze mówiąc to nie napalam się na jakieś super wyposażenie, bardziej zależy mi na stanie technicznym autka. Powiedzcie mi - czy jest sens za 15k PLN szukać czegoś innego przedliftowego niż 318i? (sedan/copue - ale to drugie raczej będzie ciężko). Bo w sumie to chyba 318i byłoby najlepsze - tania eksploatacja i spalanie, a mam zamiar wrzucić LPG. Tylko no właśnie - do tej pory jeździłem dieslem 163 KM i 340 Nm, więc chyba mogę odnieść wrażenie, że auto jest mulaste. Więc czy za 15k da radę znaleźć E46 320i M52TU B20/323i M52TU B25? (chyba 323i byłoby idealne) A może w tej cenie znajdzie się ubogo wyposażony sedanik 325i z motorem M54 B25 (roczniki od 2000 w górę)? - zwłaszcza, biorąc pod uwagę że te auta znowu pójdą w dół z cenami w przyszłym roku (kupować będę jakoś marzec/kwiecień)

Bo kurde, na prawdę irytuje mnie to, że w tym kraju bunię tak ciężko dorwać :evil: Na razie mam czym jeździć, więc nie spieszę się z zakupem. Ale chyba dojdzie do tego, że jak znajdę 318i zadbaną to wezmę, bo nie ma co spędzać roku na szukaniu auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak znajdziesz zadbaną 318i to bierz, bo nawet 318i zadbanych nie ma wcale dużo w Polsce.

320i oraz 323i mozesz szukac, ale sie nie napalaj i łatwo znalezc nie bedzie. Ja w lipcu sprzedałem sliczne, zadbane, doinwestowane 323i za 13 tys zł. Auto poszlo w 3 godziny od wystawienia. Takze kupić się da, ale nastaw sie na to ze 90% e46 w tej cenie to będą szroty.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz jeździł tak jak dieslem czyli do 3000rpm to nawet 330i nie pomoże - bo do 3000rpm nie ma nawet 300Nm. Benzynę musisz kręcić wysoko żeby poczuć moc a jak już jej nie potrzebujesz to zbijać obroty dla oszczędzenia paliwa, więc redukcja z 4 na 2 czy powrót z 3 na 5 to całkiem naturalne zjawisko, którego w dieslu w ogóle nie było.

 

Fakt ciężko znaleźć dobrą e46 bo ludzie zamiast serwisować dziadują na zamiennikach za 50zł (jeśli w ogóle) i potem pchają do żyda. Dlaczego? Bo serwis NIGDY nie zwróci się przy sprzedaży auta, bo jest drogi, więc większość ludzi dochodzi do wniosku "pomęczmy się z luzami w przeniesieniu napędu, unikniemy ogromnych kosztów serwisu, a sprzedamy tylko 1000zł taniej".

Auta szukaj od maniaka i licz się z wydatkiem ponad 20tys na dobrą 318stkę, albo kup tańszą i licz się z dwukrotnie większym wydatkiem na przywrócenie jej do życia. Możesz też kupić tanio i udawać że to dobrze jeździ. Wszystko zależy od progu bólu - czy lubisz jeździć trupem, czy drażni cie nawet najdrobniejszy szczegół.

 

I nie sil się na M54, bo one (te większe) mają problem z trzymaniem mocy i poborem oleju, nawet 2 litry na 100 kilometrów w skrajnych przypadkach. Wtedy potrzeba grube $ na remont samego silnika, a co dopiero całe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak chłopaki mówią ,ja kupiłem coupe za 15tyś rok temu całe do malowania ,robiłem zawieszenie oleje filtry ,różne pierdułki ,sprzęgło orginalne komplet i wiele innych rzeczy w tej chwili wynosi mnie już około 20tyś już nawet tego nie licze ,na całe szczescie silnik jest godny polecenia i dlatego ją kupiłem mam 2,5 192konie jedzdze na pełnym syntetyku wymieniam co ok 10tyś km i nie bierze mi ani grama oleju a km już troche natłukłem

nie jest tez powiedziane że jak kupisz auto za 20tyś to tez w super stanie a z drugiej strony kumpel kupił tanio i jest w naprawde dobrym stanie ,najlepiej jedz po auto z kims kto sie zna ,ja np biore faktury na wszystko co robię zeby kiedys jak bd sprzedawał udowodnic ile pieniedzy włozyłem nie licząc ile czasu i serca ,dlatego najlepsi są maniacy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem Bracia :)

Ze względu na to, że nie mam za bałdzo na kogo liczyć (uroki bycia singlem) przy doradzeniu którą wybrać, pytam Was którzy mają pojęcie dość mocne w temacie. Pozwolicie, że poniżej wrzucę dwa linki które mnie interesują. Proszę ładnie o wyrażenie opinii który wybór byłby lepszy. :oops:

http://allegro.pl/show_item.php?item=3803183014

http://otomoto.pl/bmw-330-330xd-lift-tempomat-xenon-C31044200.html

 

Pozdrawiam,

Kasia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@rudakasia Zanim otworzyłem twoje linki spodziewałem się dwóch praktycznie identycznych samochodów i jakże wielkie było moje zaskoczenie kiedy zobaczyłem drugie auto. Czyli ty w ogóle nie jesteś zdecydowana jakie auto chcesz mieć. Bo rozumiem, że mona się zastanawiać czy 2 czy 4 furtki, ewentualnie diesel czy benzyna, jeśli ktoś potrzebuje większego auta zamiast sedana rozważa kombi. Ale ty zastanawiasz się pomiędzy "sportową" 2 drzwiową wersją w benzynie z dużym silnikiem. A dieslem w kombi ? Sorry ale nie rozumiem cię absolutnie bo to są tak różne auta. Pomijając to co ci się podoba, czego potrzebujesz itd I jeśli to co pisze sprzedający jest prawdą to pierwsza opcja jest ciekawsza ale auto naturalnie trzeba gruntownie sprawdzić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie jeździłem benzyną Volvo S80 i nią też nie szarżowałem (140 KM, silnik 2,4 , katalogowo 10,5 sec do 100/h - podobnie jak 318i), więc w sumie jeśli mułowatość S80 mi nie przeszkadza to z 318i nie powinno być chyba inaczej :D

Więc chyba zdecyduje się na wzięcie 318i. Części o ile nie wylecą wszystkie naraz (tylko np wyjdą przez pół roku użytkowania) jestem w stanie przeboleć. Inna sprawa, że trupa po prostu nie zniosę. Plus jest taki, że nie spieszy mi się z zakupem, może do tego czasu trafi się jakaś laleczka forumowa w przystępnej cenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zbyszek80 :) potrzebuję mocnego silnika, blachy to tylko dodatek. Coś kiedyś obiło mi się o uszy, że coś tam lepiej nie kupować jakiejś tam pojemności... i dlatego wrzuciłam oba linki aut z roznymi pojemnościami. Co tu rozumieć... kobiety słyną raczej ze skrajności ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
330xd po lifcie w tej cenie musi być skarbonką bez dna..323i to dobry wybór, tylko takie oferty handlarzy do mnie nie przemawiają, rozglądaj się też za 328i :wink:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu rozumieć... kobiety słyną raczej ze skrajności ;)

Tak wiem, jedno myślą drugie mówią trzecie robią :roll: więc dlatego aż tak bardzo się nie dziwiłem ale jak facet by z tym wyskoczył to :duh: :mad2:

Tylko tutaj podałaś nie tylko różne pojemności a dwie różne opcje paliwowe. Każdy silnik inaczej pracuje i danym autem inaczej się jeździ. Ja zawsze kupowałem auta benzynowe i nawet się nie zastanawiałem, że mógłbym mieć diesla. Każdemu odpowiada coś innego. Ale ok jeśli jesteś młodą dziewczyną jeździsz sama bez pakunków i czasami podwieziesz koleżankę to myśl o wersji 2 drzwiowej, są to na prawdę fajne ładne auta. Jeśli planujesz jakąś rodzinę czy może przewozisz dużo klamotów możesz pomyśleć o kombiaku. Mnie osobiście podobają się bardzo cupe ale jestem takim praktycznym człowiekiem i mimo wszystko wybrałem sedana. Pierwsze auto wygląda na ładne i zadbane ale mimo wszystko trzeba je obejrzeć z kimś kto ma o tym pojęcie i jeśli dokumenty są takie jak pisze sprzedający to na prawdę duży +. Jeśli nie masz takiej osoby polecam wizytę w stacji diagnostycznej ale jakiejś konkretnej a najlepiej w ASO tylko taki szczegółowy przegląd przed zakupowy może kosztować ok 500zł i więcej (trzeba zadzwonić wcześniej i się umówić bo trwa to ok 3h). Ale auto przetrzepią dokładnie, każdą śrubkę dostaniesz dokładny raport o stanie auta, możesz pogadać z mechanikami i poprzyglądać się przeglądowi na życzenie powinni móc ściągnąć dokumentację z ASO w Niemczech i sprawdzicie czy pokrywa się to z tym co przedstawia sprzedający. Jeśli szukasz auta na dłużej myślę, że warto. Możesz się umówić ze sprzedającym, że jeśli wyjdą rzeczy całkowicie dyskwalifikujące auto od kupna (np poważna naprawa blacharska z naruszeniem ramy, podłużnic, wspawane ćwiartki itp, cofnięty licznik) on pokryje koszt przeglądu. Bo drobnych usterek/zużyć na pewno wyjdzie troszkę bo nie kupujesz auta z salonu i będzie to zupełnie normalne. Mechanicy też powinni ci ewentualnie coś doradzić, powiedzieć o co zadbać wymienić/naprawić jeśli już zdecydowała byś się na zakup. Zanim w ogóle pojedziesz oglądać auto możesz poprosić sprzedającego o VIN jeśli nie ma nic do ukrycia to spokojnie go poda, możesz powiedzieć, że chciałaś sprawdzić auto w systemie(nawet blefując). Jeśli masz jakiegoś kolegę który by pracował w bmw (a chyba nie masz) to może kolega kolegi i dowiesz się coś więcej o aucie. Bo na ładne oczy to nikt ci raczej nie poda takich danych. Jeśli wyszły by jakieś niezgodności z tym co podaje sprzedający (np przebieg) to można z góry sobie odpuścić wyjazd. Choć trzeba się liczyć, że wielu z nas jeździ z zadowoleniem autami z takim cofanym licznikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukaj 323i, 325i, 328i, 330i - najlepiej

 

wersja nadwozia - to juz zalezy od upodoban.

 

 

Diesla, jeszcze z napędem X - wg mnie odpusc.... chyba ze zamierzasz robic po 50 tys km rocznie... tak czy inaczej, w tej kasie, to juz będą mocno zmęczone samochody

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.