Skocz do zawartości

Chcę kupić. E46 porady,opinie pytania


barti801

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

gdybym nie byl dociekliwy to nie wyszla by ta wada.ktos kto ma silnik m54b25 tez mowi ze brakuje mu mocy.pewnie nie jedno wasze 2.0d nie ma pelnej mocy i nawet o tym nie wiecie.nie piszecie o tym bo nie macie pojecia ze auto ma 20 czy 30km mniej.dopiero gdyby wziasc wszystkie auta z forum na hamownie by wiele postow podobnych do moich sie pojawilo.ilu z was jezdzi na hamownie?garstka.dla mnie jeden i drugi temat i ma ze soba nic wspolnego.auto przed montazem i po jezdzi tak samo.jezdzi dobrze ale bedzie jeszcze lepiej.instalacja moim zdaniem to bardzo dobra rzecz i duzo lepsza niz kupno diesla.wystarczy przed podpisaniem umowy kupna nowego samochod, sprawdzic go jeszcze na hamowni jesli zalezy wszystkim na pelnej mocy.fakt jest taki ze kazde wasze 2.0d objade bez problemu.do tego mniej zaplace na stacji i ewentualnie w serwisie.to jest wazne i tylko to
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że my nie mówimy, że nasze auta się nie psują, trzymają pełną moc i objeżdżają 330i. Łapiesz różnicę?

Widzę, że dyskusja z Tobą nie ma sensu. Jak dla mnie jesteś kłamcą, który najpierw napisał, że super lalka, a potem jak mu udowodniono, że sam pisał na forum, że tragedia, to uparcie trzyma się wydumanych argumentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega zdecydował się na 320d i zapewne miał swoje powody aby wybrać - KLEKOTA

 

chcecie kolejny raz bezsensu udowadniać swoje tezy ?

 

więc może koledzy skupią się tu na doradzeniu aby nie władował się w minę a nie wychwalania swojego super auta na LPG - lub super autka bezawaryjny PB , dajcie sobie spokój z nami , przecież my jeździmy klekotami cieżarówkami , traktorami itp głupotami , mamy swoje racje dlaczego jeździmy klekotami - wy nigdy ich nie zrozumiecie .....

 

aggressive

 

ważne żeby autko było zadbane i serwisowane na oryginalnych lub dobrych zamiennikach , sprawdzić realny przebieg 200 tys dla klekota przy prawidłowej eksploatacji to tyle co nic , silnik bym brał nowszy, i koniecznie podpiąć go pod komputer i sprawdzić czy nie wywala błędów , jechać do autoryzowanego serwisu na przegląd . i tyle co mogę ci doradzić , zarówno klekot jak i PB mają swoje usterki , kupujesz kilkuletnie a nawet kilkunastoletnie auto , bierz pod uwagę że coś będzie trzeba naprawiać . gdybym miał wybór to jednak wolałbym autko nie z Polski (oczywiście to nie reguła bo w Polsce też są zadbane BMW ale jest ich zdecydowanie mniej - inna różnica zarobków - Niemca stać na serwisowanie autka na oryginalnych częściach - nas niestety nie zawsze :(( zarabiamy 4x mniej od nich a części niekiedy mamy wyższe od nich - przykra sprawa ale tak jest) no i też przykra sprawa ale prawdziwa - paliwo też mają lepsze , Taki kraj :(( .....

 

i powodzenia 320d jest najbardziej popularne BMW i jest mnóstwo szrotów ale napewno przy pewnej dozie cierpliwości znajdziesz zadbany dobry egzemplarz , nie kupuj pochopnie , jak widzisz że opony łyse lub jakieś badziewie jest włożone to raczej nie oczekuj że właściciel serwisował na oryginalnych częściach autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sylwester.

Tutaj nie chodzi o gaz w Twoim aucie, bo gdybym miał 330i i miał zamiar nią pojeździć kilka lat to też bym się zastanawiał nad dobrą instalacją.

Chodzi o to, że nie podchodzisz do sprawy obiektywnie. I nie roztrząsaj tematu na niepotrzebne wątki, bo nie o to tutaj chodzi.

 

Będziesz toczył wojnę benz vs diesel to temat poleci do kosza ( nie ja go wyrzucę ) i tyle doradzimy koledze.

Edytowane przez soda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, że my nie mówimy, że nasze auta się nie psują, trzymają pełną moc i objeżdżają 330i. Łapiesz różnicę?

Widzę, że dyskusja z Tobą nie ma sensu. Jak dla mnie jesteś kłamcą, który najpierw napisał, że super lalka, a potem jak mu udowodniono, że sam pisał na forum, że tragedia, to uparcie trzyma się wydumanych argumentów.

 

:) zielo nie ma sensu , rok jeżdżę po chipie na 240 KM (tyle wyszło na hamowni) - i jestem mega ale to mega zadowolony z autka ,

 

aggressive pamiętaj że zawsze jeszcze możesz z chipować swoje 320d i naprawdę różnica po chipie jest wyczuwalna na + a nie na -

 

wy chipujecie autka na LPG :) , komplikujecie silnik , ładujecie jakieś butle itp. i macie ciągłe problemy z LPG ale jak się zapyta was to wszystko super cacy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matt, ja nie udowadniam żadnych tez. Żeby była jasność. Mnie nie obchodzi, czym kto jeździ. Tym bardziej, że ja dzielę auta na zadbane i niezadbane, żadnych innych podziałów.

Obchodzi mnie natomiast, żeby radzić innym zgodnie z prawdą.

Co do porad, najważniejsze rzeczy zostały już napisane. Zresztą wystarczy zadać sobie trochę trudu i poczytać na forum.

Jeśli autor nie poda, jakimi dysponuje funduszami, to i tak nie ma sensu zabierać głosu. Bo jeśli posiada 20k, to nie wiem, czy na Twoim miejscu dalej bym mu radził, żeby brał nowszy silnik 150KM.

 

Soda dobrze rzecz ujął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego nie za bardzo mi się chce wchodzić w tą dyskusje , każdy ma swoje racje , ja z LPG miałem masę problemów i nigdy więcej nie chce w to się bawić i to są moje racje

 

zielo ja dalej będe namawiał na silnik nowszy , akurat w tym modelu nowszy = lepszy i warto może poczekać i dozbierać kasy , no chyba że ktoś ma ciśnienie na zakup , ale jak ma ciśnienie to raczej dobrego autka się nie kupi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim bmw tredns bylo podsumowanie silnika 2.0d po okolo 10 latach kiedy wyszedl.przeczytajcie zanim kupicie.tyle dla mnie.ja w tym temacie chcialem tylko pokazac ze moje koszty za benzyne sie zmienily o polowe, na serwis wiecej nie place i przez 20tys km nic sie pod tym wzgledem nie zmienilo.nie wiem po co podpinac tutaj temat o mocy jesli to zupelnie inna bajka nie zwiazana kompletnie z instalacja.jedyny minus instalacji jaki moge podac po przejechaniu 20tys to brak miejsca na kolo w bagazniku.to jedyny minus i to calkiem spory bo duzo fajniej byloby miec wszystko schowane pod podloga.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dalej to samo. Nikt nie mówi, że diesel w BMW jest bezawaryjny. Czyli nikt nie kłamie. Prawie nikt.

Wycofaj się z kłamstwa i będziemy mieli 100%.

Choć obawiam się, że zaraz temat poleci.

Z mojej strony koniec, możesz teraz pisać, co chcesz.

 

EDIT: DO MODÓW! - zauważcie zamykając temat lub sypiąc ostrzeżenia, że dyskutujemy o zwykłej uczciwości forumowej. Nie o odwiecznych nudach diesel vs benzyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytajcie sobie moj temat bo to wy bez sensu podpieliscie go tutaj.tam jest napisane ze auto nie ma zadnych objawow negatywnych w jezdzie jak i po podlaczeniu pod kompa.jesli chodzi o ciebie matt662 to moze zalozyles z zlym miejscu instalacje.przez takie miejsca jest taka opinia na temat lpg.ja zanim zalozylem przez 3 miesiace siedzialem na forach lpg i bmw.zalozylem to u osoby ktora robi tylko bmw pod wzgledem lpg jak i mechaniki.jest to osoba majaca studia pod tym wzgledem.taka osobe moge w 100% polecic i pisze ze po zalozeniu nic sie u mnie nie zmienilo.napisze wam ponowanie jak przejade 50tys i 100tys.zobaczymy co wtedy sie u mnie zmieni i czy poniose jakies dodatkowe kosztu zwiazane z instalacja,szczerze to w to watpie.

 

polecam przeczytac ostatnie bmw-trends przed podjeciem decyzji o zakupie m47.silnik 3.0d jest duzo lepszym silnikiem i mozna tutaj sie bawic w podnoszenie mocy.kazdy to wie ze to jedna z lepszych jednostek jesli chodzi o diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ci tylko powiem tak LPG miało być taniej u mnie wyszło niewiele taniej za to dodałem sobie mnóstwo problemów , już pominę ciągłe problemy z LPG , zwyczajnie albo mi sknocili instalacje albo zwyczajnie niektóre silniki nie nadają się na przeróbkę LPG - zawsze coś będzie nie tak i nigdy nie będzie chodził i miał taką moc jak na PB , miałem zbiornik 35 l w koło do którego wchodziło mi 30l gazu i na tym robiłem w porywach od 200-300 km - czyli tyle co nic , ciągłe wizyty na stacjach - proszenie się o to by ktoś łaskawie przyszedł i zatankował :) w rezultacie często się trochę jeździło na PB bo LPG trzeba było tankować w "sprawdzonych stacjach" itp problemy z gazem , nie chce do tego wracać , jak na razie w klekocie leje i jeżdżę , i paliwo chłopie mam w podobnej cenie co ty LPG :) więc nie chciałem sugerować wcześniej ale pewnie kolega ma podobnie i dlatego klekota wybiera - więc jak pisałem trochę bez sensu te wasze wyliczenia

 

wy przeliczacie różnicę w cenie PB do LPG - a tak nie jest i doskonale o tym wiesz że nie jeździsz o połowę taniej od PB ,w klekocie też przeliczacie i bierzecie pod uwage najczarniejsze scenariusze - opowiadacie historie o turbo , wtryskach , pompach , dwumasach itp i wyliczacie jak jesteście na +

 

sami natomiast wywalacie na przywitanie na dobrą instalkę LPG 3500 kafla , komplikujecie silnik , butlę wkładacie - bez obrazy ale ja nie widze w tym sensu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam butle 55litrow i podniesiona jakas czesc dzieki czemu wchodzi 49litrow.moglem u siebie wlozyc 60litrow butle bo mialem inna podloge w 330i.zadnych problemow nie mam z checkami czy czyms podobnym.auto wciskam non stop i nie mysle o tym ze spali litr czy 3 wiecej.do tej pory zadnych komplikacji z sama instalacja.jak napisalem zobaczymy co bedzie po 50tys i pozniej.tak czy inaczej 2.0d nie jest tak dobry juz po przebiegu pow.200tys.moga byc komplikacje.chyba ze tak jak ty masz gosc dojscie do ropy wtedy to inna bajka.gdybym sam mial tez moze pomyslal bym o dieslu.nie mam wiec wybor byl dla mnie prosty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

śmiać mi się chce kolego sylwester111 z Ciebie. nie przerównuj 330i do 320d. jeżeli jesteś taki mocny to próbuj swych mocy z 330d :) ostatnio łyknąłem moim dieselkiem taką 330i tylko dymek wąchała ;)

 

kolego aggressive

jest wiele rzeczy do sprawdzenia. nie pisze tu już o blacharce i wnętrzu ale chodzi mi o silinik, skrzynie most.

co do silnika to fajnie byłoby gdybyś podpiął pod kompa i sprawdził parametry i błedy. patrz rówineż na koło pasowe czy nie lata, pompa vp czy sie nie poci, najedz na kanał jak jest możliwość obejrzyj silnik od dołu czy nie cieknie olej itp, sprawdz tylne sanki od mostu czy nie wyrwane.

skrzynia czy dobrze wchodzą biegi, czy nie wyskakują. drążek napewno nie będzie wracal idealnie na pozycje środkową tak że z tym się musisz liczyć.

pojedz na stacje diagnostyczną niech sprawdzą zawieszenie koszt około 20zł a bedziesz wiedział co szykuje się do wymiany.

napewno będzie coś musiał dołożyć jak kupisz (odma, filtry. olej, może węzyki od podciśnienia) i coś się jeszcze znajdzie.

ja osobiście polecam wymiane oleju w skrzyni biegów i tylnym moście. duża róznica jest naprawdę. biegi wchodzą lżej, nie wyskakują i mniej puka.

jak bedziesz szukał auta w woj, Mazowieckim lub Świętokrzyskim to pisz. mam kompa chętnie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak chcesz kupić BMW to wybierz taki silnik jaki będzie ci pasował diesel to tylko 2.0 150 km ja mam 136 i śmigam już 3 lata i jak na razie nie narzekam wymieniłem już dwumas i robiłem turbo ale jeszcze mnie nie zawiódł jak jest potrzebny a robi dzień w dzień 200-250 km oprócz niedzieli ma wolne od jazdy.

Więc wybieraj pozdrowienia :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz ja dorzucę swoje 3 grosze jako użytkownik R6 i M47N nie będę pisał o zaletach bo każdy może sobie je znajdzie to napisze o wadach

 

R6

-koszt dobrej instalacji gazowej koło 4 tyś zł

-6 garów czyli 6 świec i 6 cewek mi sie spaliła jedna cewka to koszt nowej 180 zł firmy BERU

-w tym silniku po kupnie pasuje wymienić odme i wszystkie węże od niej idące

-szybciej sie zużywają tylne opony heheheh taki żarcik :lol:

 

M47N

-klapki w kolektorze lubią wpaść do komory spalania

-dwumas lubi padnąć i nawet może uszkodzić wał korbowy

-najmniejszy rozmiar opon to R16 ja to uważam za wade choć wiaże sie to z duża tarczą hamulcową a to jest akurat zaleta

-nieszczęsny egr który lubi sie popsuć ale alternatywą jest jego zaślepienie

-lubią paść wtryski ale wydaje mi się że jak ktoś tankuje na dobrej stacji to mu to nie grozi

 

Wspólne wady

-może rozszczelnić sie zgrzew zbiorniczka wyrównawczego mimio iż układ jest sprawny (miałem taki przypadek u klienta któremu naprawiałem furke)

-padają przekaźniki modułu komfortu

-nie wymienne sworznie na wahaczach, ale jest na to także alternatywa czyli wahacze meyle HD i tam masz wymienne sworznie ja mam je w R6 i w M47N

-słynny jeż dmuchawy ogrzewania też lubi paść

 

To by było tyle co pamiętam w każdym razie gdybym miał kupić jeszcze raz auto to dalej było by to E46 ja jestem zwolennikiem gazu i wybrał bym R6 która bym zagazował tak jak to mam teraz i możecie mnie za to nawet wieszać ale lubie dźwiek R6 a że nie jestem bambrem i nie sram kasą to mam ją w gazie a mój ojciec zwolennik diesla to ma M47N i sobie bardzo chwali.

Co złego to nie ja pozdrawiam Przemek

 

A jeszcze jedno nie ma nie psującego sie egzemplarza ale jak dbasz to masz i kupuj auto bez emocji :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 330i + gaz to jak cię stać na BMW 330i to tankuj benzynę a co do objechania to zmierz się z 330d to inaczej będziesz śpiewał fachowcu od mocy. Kozak z BMW na GAZ

Pozdrowienia Sylwester 111

 

 

jak dla mnie to to co napisales swiadczy tylko o tym ze jestes prostakiem.to czy mnie stac na beznyne to jedno (a stac mnie) a to czy chce za nia przeplacac to drugie.Nie jezdze jak ty pewnie co druga niedzie.Od koncowki maja zrobilem ponad 20tys km.auto ma sluzyc do jazdy a nie do wiecznych kosztow.jak zmienie auto na m3 to nie zagazuje go nigdy.to auto kupilem jak napisalem do jazdy.robie min.3500km miesiecznie co daje przy benzynie kwote około 2300zł.na gazie jest to około 1400zł.więc jak widzisz to okolo 900zl (tyle pewnie wynosi twoja pensja) w kieszeni).Auto jest doinwestowane tak ze bys sie zdziwil jak wyglada i jezdzi.Nie oszczedzilem na instalacji i kazda czesc wymieniona to oryginal bmw.Jedni jezdza parchami na gazie bo ich nie stac a inni jezdza dobrymi autami z instalacja lpg bo nie zamierzaja zostawiac grubych tysiecy na stacjach benzynowych.Auto kupowalem z orzeznaczeniem pod instalacje.Szukalem go przez rok i od razu wiedzialem czego chce i gdzie bede montowal gaz.Kolejna rzecz to zeby zalozyc gaz nie pojechalem do pierwszego lepszego zakladu tylko 250km dalej do czlowieka ktory ma o tym pojecie.Nie znasz ani mnie ani mojego auta ale wiedz ze w odroznieniu od Twojego parcha moje auto robi ogromne wrazenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 pierwszych tematow na tej stronie o awariach e46 dotyczy silnika m47.jesli ktos ma dojscie do ropy za jakies 3zl to bym myslal o zakupie.jesli ma tankowac na stacji to uwazam ze sa lepsze auta, lepsze diesle.teauta byly fajne ale kilka lat temu z mniejszymi przebiegami.dzis bedzie ciezko znalezc cos ciekawego.kolejna rzecz to problem jakosci sprzedawanego paliwa u nas w kraju.to auto nie lubi zlego paliwa a takie wlasnie jest u nas sprzedawane.dobrze przemyslec dokladnie zakup tego autka , chyba ze ma sie naprawde pewna sztuke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 pierwszych tematow na tej stronie o awariach e46 dotyczy silnika m47.jesli ktos ma dojscie do ropy za jakies 3zl to bym myslal o zakupie.jesli ma tankowac na stacji to uwazam ze sa lepsze auta, lepsze diesle.teauta byly fajne ale kilka lat temu z mniejszymi przebiegami.dzis bedzie ciezko znalezc cos ciekawego.kolejna rzecz to problem jakosci sprzedawanego paliwa u nas w kraju.to auto nie lubi zlego paliwa a takie wlasnie jest u nas sprzedawane.dobrze przemyslec dokladnie zakup tego autka , chyba ze ma sie naprawde pewna sztuke

 

kolego ale co ty sam się tutaj przekonujesz że dobrze że masz benzynę i LPG ??? masz swoje racje a my mamy swoje i raczej się nie dogadamy , wpakowałeś na przywitanie 3500 na instalkę a wypominasz dislowcowi "ewentualne usterki" a o swoich usterkach pewnie zapominasz a czy klekot czy benzyna jak jeździsz to i się psuje i trzeba inwestować w autko :) w LPG jeżeli chodzi o jakość paliwa jest bardziej wrażliwe od klekota i nie bez kozery pisałem że jak jeździłem na LPG to tylko tankowałem w sprawdzonych albo "renomowanych" stacjach przez to często wyjeżdżałem PB itd po co do tego wracać

 

usterkę masz od samego początku bo ci benzyna za dużo pali - przecież gdyby nie chodziło o "kasę" to kto by się ładował w LPG ?

 

klekoty mają wyższe przebiegi i zwyczajnie jest ich więcej - więc kolejny raz bawią mnie tego typu porównania i znowu na siłę udawadnianie czegość , fakt jest bezsporny że napewno PB kupisz z mniejszym przebiegiem niż klekota , PB + LPG nie kupisz z porównywalnym przebiegie do klekota i awaryjność tych też jest spora

 

można też kupić PB z małym przebiegiem i na przywitanie władować 3,500 kafla :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aut dużo w swoim życiu nie miałem, ale są takie którymi o 23:00 jedziesz na myjnię i każdą wolna złotówkę poświęcasz na to, żeby jeździły lepiej. Po robocie nie możesz się doczekać kiedy będziesz wracał do domu, a przed każdym większym wyjazdem wieczorem odkurzasz i zakładasz nową choinkę zapachową, żeby rano przyjemnie się jechało. Inne to zwykłe przemieszczaki.

 

E46 zaliczam do tej pierwszej kategorii i powiem Ci, że jak już kupisz swoje pierwsze BMW i później w chwili słabości wejdziesz na allegro, żeby poszukać ewentualnego następcy, to zobaczysz że ta lista z markami samochodów wyda Ci się jakaś taka... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aut dużo w swoim życiu nie miałem, ale są takie którymi o 23:00 jedziesz na myjnię i każdą wolna złotówkę poświęcasz na to, żeby jeździły lepiej. Po robocie nie możesz się doczekać kiedy będziesz wracał do domu, a przed każdym większym wyjazdem wieczorem odkurzasz i zakładasz nową choinkę zapachową, żeby rano przyjemnie się jechało. Inne to zwykłe przemieszczaki.

 

E46 zaliczam do tej pierwszej kategorii i powiem Ci, że jak już kupisz swoje pierwsze BMW i później w chwili słabości wejdziesz na allegro, żeby poszukać ewentualnego następcy, to zobaczysz że ta lista z markami samochodów wyda Ci się jakaś taka... ;)

ŚWIĘTE SŁOWA NIEZASTĄPIONE UCZUCIE :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli off-topy zniechęcają Cię do kupna marki, to chyba nie tędy droga. Wszystko najważniejsze podał Balugass, do tego lektura forum i jesteś wyposażony w sporą wiedzę. A jeśli ktoś tam czegoś nie może przeżyć, to to możez olać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.