Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie do forumowiczów: czy jest jakiś czasookres wymiany łańcucha rozrządu w jedynce? Moja ma już przejechane 140 tyś i zastanawiam się kiedy przewidziana jest wymiana. Z paskiem to wiedziałem co i jak no a teraz od kiedy mam moją BMW mam dylemat:)

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano

Producent nie przewiduje wymiany lancucha.

 

Poza tym z tego co wiem to w innych markach lancuch ma 3x taka zywotnosc jak zwykly pasek rozrzadu, tak wiec nawet jesli bys sie uparl na wymiane to i tak jest na to za wczesnie. :)

Opublikowano

Hey!

Dzięki za pomoc. Coś tam w silniku tyka:) ale to chyba normalne odgłosy wtrysków, paska, altenatora itd. Pewnie łańcuch daje jakiś specyficzny dźwięk? Jeśli producent nie przewiduje wymiany to chyba mogę spać spokojnie:)

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Caly czas tak tez myslalem,lecz okazalo sie ze nie jest tak do konca,poniewaz znajomy wymienial ostatnio uszczelniacze (fakt ze silnik jego to N42,lecz to praktycznie ten sam co N46) i okazalo sie po zdjeciu oslony zaworow iz slizgi boczne sa cale popekane.Ja mam na dzien dzisiejszy 223kkm przebiegu i w tym tygodniu bede robil uszczelki podstawy filtra i takze uszczelke pokrywy zaworow,wiec sprawdze jak wygladaja u mnie slizgi i lancuch. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano

Hey!

To napisz co i jak - Ty masz też silnik N46? Ciekawe jak te ślizgi będą wyglądać. Ja mam przejechane 140k.

Pozdrawiam!

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
Auto kupilem 6 miesiecy temu z przebiegiem 209k km , zakupione od pierwszego wlasciciela w bardzo dobrym stanie do tego stopnia ze nawet opony mial wszystkie cztery nowe bridgestony co w angli sie nie zdarza czesto. Pelny serwis oczywiscie, jesli chodzi o autko to nie liczac moich modow to wymienilem filtry olej EDGE sport 0W40 i przeplywomierz, kolejne naprawy jakie mnie czekaja to uszczelki podstawy filtra oleju lub chlodniczka w zaleznosci co bedzie walniete oraz uszczelka pokrywy zaworow i najprawdopodobniej oringi na pompie vacum, oczywiscie o odmie nie musze wspominac bo to podstawa w tych autach. W kazdym badz razie nic kosztownego same pierdolki ktore maja prawo juz sie sypac przy takim przebiegu. Autko smiga az milo oleju nie bierze no chyba ze konkretnie je zbutuje to na 11k km poziom oleju zjechal mi z max na polowe. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano

ja od lutego zrobilem 14kkm (teraz ma 169500km). Z rzeczy z silnikiem zwiazane, robilem juz:

- silnik valvetronic (a wiec i uszczelka zaworow wymieniana)

- olej kapal spod pompy vaccum wiec oring do wymiany i znowu uszczelka pokrywy :)

- po zrobieniu 1500km okazalo sie, ze sama pompa sie jeszcze delikatnie poci. Znajomy mechanik przerabial temat w swojej trojce i ma patent na zrobienie tego "od dolu" wiec i koszty mniejsze. Bynajmniej nie zbiera sie tego oleju na tyle zeby kapac wiec na razie temat odlozylem na potem

Opublikowano

Hey!

Czy możecie powiedzieć w którym miejscu znaleźć tą pompę vacum i jak ona wygląda? Gdzieś wyczytałem że jak jest valvetronic to pompa jest a jak jest zwykły vanos to nie ma...

Pozdrawiam.

Mam do sprzedania 2 szt. felgi M-pakiet WZ 400 R18 9Jx18H2 IS 42
Opublikowano
Pompa vacum jest od strony grodzi , umieszczona z tylu glowicy ze tak powiem. Jesli chodzi o pompe vacum to nie tylko zmienia sie oring zewnetrzny ale takze drugi umieszczony w pompie. Trzeba pompe rozkrecic i w srodku zmienic drugi. Nie rozumiem po co sciagac pokrywe zaworow do wyciagniecia pompy vacum. Mozna spokojnie to zrobic bez sciagania pokrywy zaworow. Przy zkrecaniu uwazac na srubki laczace pompe z glowica, lubia sie zrywac. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

Opublikowano
Oczywiscie jak najbardziej ,kiedy ja rozkrecisz w srodku jest drugi oring. Pozdrawiam

Damian3619


Ze wzgledu iz nie ma zadnej stronki poswieconej Polskim wielbicielom BMW w UK. Zapraszam na profil facebooka Bmw anglia.


GG 43888118

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
według najnowszej pumy na ten temat pompa jest często niepotrzebnie zmieniana, wycieki w tamtym rejonie spowodowane są nieszczelnością mostka pompy, przy wymianie uszczelki kapy zaworowej trzeba również zdemontować i na nowo wkleić ów mostek. także do uszczelki kapy jest specjalna procedura klejenia w newralgicznych miejscach, istotne jest użycie właściwych środków i przeprowadzenie tej naprawy w ściśle określony sposób - inaczej bez końca będziemy zmieniać pompy, uszczelki itp

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.