Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam Mam BMW 525i Vanos. Po załorzeniu gazu auto zaczeło mi plywać na obrotach na gazie, a na bęzynie pomimo tego, że wskazówka obrotomierza stoi w jednej pozycji to na wolnych obrotach czuć jak rzuca silnikiem(traci swój takt). Wymieniłem świece i nic nie pomogło. Co może być przyczyną?
Opublikowano

Sprawdz jeszcze kabelki wysokiego napiecia,przy gazie insalacja el. to podstawa. :!:

Jesli to nie pomoze to smigaj na regolacje

2FST4U
Opublikowano
Sprawdz jeszcze kabelki wysokiego napiecia,przy gazie insalacja el. to podstawa. :!:

Jesli to nie pomoze to smigaj na regolacje

 

tylko ze w silniku M50 nie ma kabelków , są cewki na kazdej świeczce

a pływające obroty po zagazowaniu to podobno norma

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
a pływające obroty po zagazowaniu to podobno norma
Nie, to nie jest norma, bardzo ważna jest jakość gazu. Tankowałem na KrakGazie i trochę falowało, przerzuciłem się na gaz Shella i jest dobrze, tzn. było dobrze, bo na razie nie jeszcze na gazie [niech się wtryskiwacze przedmuchają :]
Opublikowano
Masz silnik bardzo wymagający w stosunku do instalacji LPG. Zwykłe instalacje dosyć często sprawiają problemy.Jaką Ty masz instalację?
Opublikowano
cześć panowie. w mojej pierwszej beci małem podobny problem z ty, że miałem instalację 1G/ czytaj śruba/ przy silniku M50. gdy zaczęły pływać obroty na gazie w serwisie gdzie instalowali gaz załozyli mi klapkę z blachy, która miała ograniczyć przepływ powietrza POMOGŁO podobno przy takich instalacjach w kolektorze musi się wytworzyć odpowiednie podciśnienie aby gaz był dozowany odpowiednio
Opublikowano
Moja inst gazowa to omvl dream

 

Witam,

 

też mam instalację tej firmy i wszystko działa b.dobrze. Obroty nie falują i dobrze się wkręca. Kłopot może pojawić się przy źle dobranych dyszach - na listwie fabryczne są fi 2 a żeby dobrze wszystko chodziło powinny być fi 3. Innym powodem może być źle zaprogramowana mapa wtrysku. Możesz sprawdzić również ciśnienie na listwie - przy brudnych filtrach może tak się zachowywać.

U mnie silnik nie miał mocy - dosyć charakterstycznie trzesło min jakby nie pracował jeden tłok - dosyć podobny efekt jak u Ciebie, obrotomierz stoi w miejscu a dziwnie auto wibruje - okazało się że przewód łączący listwę wtryskową z dyszą był zagięty...

Ostatnio walczyłem prawie 2 miesiące z gazownikami i chyba na obecną chwilę wiem o tej instalacji więcej od nich...

 

pozdrawiam

tomek

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam raczej pływa na lpg ale byłem dwa dni temu na warsztacie z zawieszeniem i przy okazji okazało się że mam złamaną sonde a stało sie to przez poluzowany układ wydechowy. Mam pytanie czy opłaca sie kupowac sonde na szrocie.[/code][/i]
Opublikowano
Nie bardzo sonda i tak wytrzymuje ok. 100-150tys.km a cena nowej jest do przyjęcia.
Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.