Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem przed zakupem E60 i mam pytanie odnośnie DPF. Czy wszystkie e60 mają go fabrycznie montowane, czy to od jakiegoś rocznika zależy?

Trochę boje się tego wynalazku z uwagi że obecnie mam 407sw i przez okres roku nikt nie potrafił mi usunąć faze wypalania FAP.

Kolejna sprawa to jaki silnik wybrać wiadomo 3.0 d to dużo lepsze osiągi, akustyka silnika kosztem minimalnie większego spalania od 2.0.

Pomiędzy silnikamia 520d, 525d, 530d jaki według was jst najmniej awaryjny i tańszy w naprawach.

Interesują mnie roczniki 2004-2006 oczywiście skrzynia automat z racji nie przejmowania się sprzęgłem i kołem dwumasowym

Opublikowano

kolego w zależności ile chcesz jezdzić i jak jeżdzisz , na pewno 2 litrówka oszczędniejsza, osiągi wydaje mi się ze wystarczające , a co do awaryjności zależy od egzemplarza, 3 litrówki również mają dużo wad , tylko kto jeżdzi 3 litrówka nie poleci ci 2 litrówki

 

a tak na marginesie bardzo fajnym jak dla mne silnikiem pod każdym względem jest 1,6diesel w mini cooperze od 2007r ( jest to francuski silnik ) ze nie tylko bmw robi fajne diesle bo jest ich duzo na rynku ,

Opublikowano

Dobrze że mi doradziłeś z tym wydechem, ale większość piątek z allegro ma wydech na wprost. Więc niestety większosć ma DPF-y :/

Przechodziłem to z peugeotem i ne chce więcej takich wynalazków w samochodzie. Jak to wygląda z usówaniem fap? jest on kłopotliwy czy można go zaliczyć do standardowej i bez problemowej usługi?

Faktycznie 530d będzie najlepszym wyborem jeśli chodzi o silnik

Opublikowano
Jak szukasz e60 530d 218 ps to większość nie ma dpf :)

 

Jak dlamnie to fajna sprawa. Zero dymu i wydech czysty :)

większość nie ma ? moim zdaniem mało jest 530d bez dpf nawet 218ps

 

co do silnika, sam jakiś czas temu stałem przed takim wyborem i zdecydowałem się na 3.0, spalanie niewiele większe a osiągi nieporównywalnie lepsze niż 2.0,

2.5 spali tyle co 3.0 a gorzej jedzie,

Opublikowano

530d 218ps nie miały dpfa z początkiem produkcji 2003 - 04r i to tez nie wszystkie.

 

w 2.0d 163km to raczej nie rozrząd jest wadliwy ( chyba bardziej w 177km ).

 

W dieslu wszystko sie może popsuć turbo wtryski itd, i nie ma znaczenia jaki silnik, tymbardziej, że to E60 218ps to już nie jest młode auto

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w 163 też może wystąpić problem z napinaczem, wałem - potwierdzone info. nie tak często jak w 177KM ale możesz trafić
  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kup 520i z automatem, te auto jest duzo mniej awaryjne niż diesle, to dobry sprawdzony silnik montowany w wielu modelach. Nie ma ządnych DPF ani innych wynalazków typu turbiny, drogie wtryski itp...

 

W dodatku do 45 tys zł kupisz pewne i dobre 520i, moze nawet z sensownym udokumentowanym przebiegiem. O dobrym 530d (czyli dobry stan + dobre wyposażenie) w tej kasie to zapomnij raczej.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.