Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

Panowie od jakiegoś czasu zastanawiam się co jest powodem tego iż różnica w koniach mechanicznych miedzy jednostkami benzynowymi 2,5 i 2,8 jest taka znikoma , a z kolei między 2,8 a 3,0 już taka znaczna????

chciałbym zwiększyć osiągi mojego silnika 2,8 i zastanawiam sie nad sposobami ... czy któryś z Was podejmował sie tych czynności i jakie sa najskuteczniejsze i zarazem najmniej obciążające tę jednostke ????

er'senior
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wymiana tłoków na doprężające + kpl dolotowo-wydechowy z osprzętem M54B30 dadzą pożądany efekt.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
anjinsan orientujesz się czy nie będzie żadnych problemów ze zmianą(z dopasowaniem) kolektora mojego fabrycznego od m52b28 na m54b30 np.uszczelki
er'senior
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Może być problem w dolnej części za katalizatorem. Tam były różnice to znaczy szpilki przesunięte o około30 stopni.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Z tego, co się orientuję, to ludzie do m54 montują właśnie kolektor wydechowy od m52, nie odwrotnie. Za to do m52 montuje się kolektor ssący od m50... Ale o tym pisał nie będę, bo w sieci duuużo materiałów na ten temat :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.