Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem auto które już fabrycznie ma pakiet '' Sportowe dostosowanie nadwozia''.

Dodatkowo całość jest dopełnona felgami 19 Cali i wiadomo jak to jest z komfortem..

 

Tutaj powstaje pytanie - Czy zmiana felg na 17 znacząco poprawi komfort przy tym zawieszeniu, czy nadal będzie bardzo twardy?

 

1. Czy jest możliwość wymiany zawieszenia na te od wersji normalnej ( tylko amortyzatory ze sprężynami, czy coś więcej ? )

2. Czy oprócz zawieszenia, ten sportowy pakiet daje coś innego ? tzn. zauważyłem że tylną lampę mam trochę inną, jest ciemniejsza i ma ciemne kierunkowskazy niż w normalnej.

Opublikowano

Ja zmieniłem ostatnio zawieszenie sportowe (eibach) na normalne, wymieniłem amortyzatory na Bilstein oraz sprężyny na kyb.

Początkowo chciałem kupić używane, lecz stan używek to loteria. Koszt amorków to ok. 1000 oraz sprężyny 600.

Co do lamp to masz zapewne black - przydymiane.

Opublikowano

Jak zejdziesz na 17 na normalnej oponie odczujesz roznice. Jak chcesz jeszcze bardziej miekko zejdz na normalna 16" opone, unikaj ROF.

Masz ladne alu 19 to podeslij mi priv bo ja wlasnie ide w 2ga strone i chce twardo.

Acha i zawieszenia nie ruszaj, opony/felgi mozesz zmieniac a z zawiecha wiekszy problem jakbys chcial pozniej isc w strone wiekszych srednic.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Opcja 226A to super zawieszenie i gdybyś przeszedł na standardowe, to możesz poczuć się rozczarowany.

Nie napisałeś na jakich oponach jeździsz.

Ją mam koła R17 (opony tył 255/40) i przeszedłem z opon RFT na zwykłe XL. Na zawieszeniu 226A komfort w zupełności wystarczający.

Gdybyś kupił jakieś "komfortowe" opony R19, to myślę że jeździło by się całkiem dobrze.

Jeździłem kiedyś E92 z zawieszeniem M-pakietowych z kołami R19 (opony zwykłe Continental SP2), i nie było tak źle.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Kolega wyżej ma rację, raczej zmieniałbym opony niż zawieszenie. Ja ma sportowe zawieszenie i opony 17 ROF. Jest twardo, ale to kwestia przyzwyczajenia. Mi zresztą to odpowiada. Najgorzej jest na śpiącym policjancie. :mad2:
Opublikowano

Panowie pytanie czym się różni zawieszenie kolegi 226A od mojego S704A?

U siebie mam też 17, z przodu zwykłe tył ROF i jeździ mi się na nich dobrze:)

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie pytanie czym się różni zawieszenie kolegi 226A od mojego S704A?

U siebie mam też 17, z przodu zwykłe tył ROF i jeździ mi się na nich dobrze:)

 

M Podwozie sportowe - S704A

Sportowe dostosowanie podwozia - 226A

...to inne amortyzatory i inne sprężyny. Dodatkowo na tylnej osi jest trochę innych i dodatkowych elementów w zawieszeniu.

Porównaj:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VU91&mospid=48836&hg=33

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

M Podwozie sportowe - S704A

Sportowe dostosowanie podwozia - 226A

...to inne amortyzatory i inne sprężyny. Dodatkowo na tylnej osi jest trochę innych i dodatkowych elementów w zawieszeniu.

Porównaj:

http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=VU91&mospid=48836&hg=33

 

Dzięki:)

Ale czy można rozumieć to w ten sposób, że sportowe dostosowania podwozia jest łagodniejszą wersją M?

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

Witam.

 

Moje Opony to Pirelli P Zero ROF.

 

Co do samego zawieszenia, gdy droga jest w dobrym stanie, to jeździ się świetnie.

Niestety, jak to w naszym kraju jest dużo dziur, progów i innych niebezpieczeństw :)

Opublikowano

S704A == 226A

 

Sprawa jest bardzo prosta. M-pakiet, nie był oferowany od początku produkcji. Marketing moi drodzy, S704A zaczęło wychodzić wtedy co M-pakiet. Trochę dziwnie by to wyglądało, że można wziąć zawieszenie a pakietu nie.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
S704A == 226A

 

Sprawa jest bardzo prosta. M-pakiet, nie był oferowany od początku produkcji. Marketing moi drodzy, S704A zaczęło wychodzić wtedy co M-pakiet. Trochę dziwnie by to wyglądało, że można wziąć zawieszenie a pakietu nie.

 

Pozdrawiam

 

S704A to zawieszenie M Pakietowe, które jest dostępne tylko z kompletnym pakietem M (moim zdaniem osobno nie jest oferowane jako opcja - jeśli się mylę, to mnie poprawcie).

Inne warianty zawieszenia, min 226A są dostępne jako opcja.

S704A i 226A to dwa (choć podobne) inne zawieszenia. Części (amortyzatory) oferowane w serwisie Bmw, oraz zamienniki np Sachsa czy Bilsteina, to też nie te same części.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Cofam co napisałem wyżej, sprawdziłem w oficjalnych katalogach producentów i faktycznie są różnice, w błąd wprowadzają różni sprzedawcy w tym również na allegro.

Jednak patrząc na parametry zawieszenia, wnioskuję, że bezkarnie można przełożyć komplet amortyzatorów z S704A do 226A i na odwrót, z uwagi na taką samą długość sprężyn.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.