Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam mały problem dotyczący licznika wskazującego ilość przejechanych km.

Dokładnie tego który można zresetować..

Chodzi o to że nie mogę nigdy precyzyjnie sprawdzić ile spalił mi samochód bo często sam się resetuje ale nigdy w czasie jazdy

po prostu czasem rano odpalam auto a to 00.00

wkurza mnie to bo czasem zatankuje gaz i nie wiem ile jeszcze mogę przejechać km

co może być przyczyna i jak to naprawić....?????

Opublikowano
brak prądu , przy kręceniu rozrusznikiem masz duży pobór , może kończy się akumulator . Ja też tak miałem , podłącz miernik do aku i zakręć , zobaczysz do ilu ci spada napięcie , mi dochodziło do 7 V
BÓG MIŁOŚĆ WYGODA
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zegary do wymiany.Mam to samo ale się już przyzwyczaiłem :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

to nie akumulator wiosną wsadziłem nowy więc to nie to.

może komputer wariuje i se resetuje.. wymiana licznika jest ryzykowna bo przecież jest ich na allegro na pęczki ale skąd mam wiedzieć że będzie działał i wyglądał lepiej skoro ma ok 18 lat..

myślałem że może jakiś bezpiecznik lub coś prostszego może ktoś miał taka sytuacje i przyczyna była inna

wkurza mnie ten licznik więc czekam na jeszcze na jakieś sugestie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam niby powinien być jakiś akumulatorek do podtrzymania pamięci ale rozebrałem zegary na części pierwsze i nic nie znalazłem.Może jakiś kondensator jest odopowiedzialny ale nie zagłębiałem się w temat.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
akumulatorki były montowane w starszych licznikach tzw bębenkowych i miały za zadanie podtrzymać pamięć "inspekcji". w nowych licznikach z elektronicznym wyświetlaczem nie ma żadnych akumulatorków ;)
http://img571.imageshack.us/img571/2675/57735638496931821246812.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teraz wiem czemu nie mogłem ich znalezc. :D
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
akumulatorki były montowane w starszych licznikach tzw bębenkowych i miały za zadanie podtrzymać pamięć "inspekcji". w nowych licznikach z elektronicznym wyświetlaczem nie ma żadnych akumulatorków ;)

 

Dokładnie. Z resztą te akumulatorki były odpowiedzialne za awaryjność tych zegarów. Spora masa + drgania, mało który licznik wytrzymał te 20lat. Moje mały ślady kilku lutować, a i tak były rozlutowane.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.