Skocz do zawartości

Dziurawa odnoga gumowej rury przepływomierza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj zauważyłem, że mam dziurawą małą rurkę wychodzącą z dużej gumowej rury za przepływomierzem.

Powinienem mieć jakieś objawy podczas jazdy? Nic nie zauważyłem.

Wymienia się całą dużą gumową rurę czy tylko ta małą?

 

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/1-3.jpg

Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem, że mam dziurawą małą rurkę wychodzącą z dużej gumowej rury za przepływomierzem.

Powinienem mieć jakieś objawy podczas jazdy? Nic nie zauważyłem.

Wymienia się całą dużą gumową rurę czy tylko ta małą?

 

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/1-3.jpg

ja bym wymienił na pewno nie zaszkodzisz to jest króciec do silniczka krokowego trzeba wymienic cale to giete kolanko ale jak nie masz żadnych objawow to mozesz miec padniety silniczek krokowy no takie jest moje zdanie,powodzenia. :cool2:

Opublikowano

Dzisiaj rozpocząłem czyszczenie.

Na początek przepustnica. Aż tak źle nie wyglądała.

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/100_0420.jpg

 

Później silnik krokowy, trochę zaczadzony:

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/100_0446.jpg

 

Czy w środku ta obrotowa "zatyczka" ma się ruszać przy ruszaniu silniczkiem? Po wyczyszczeniu środek wyglądał tak. Ma być mały prześwit patrząc przez silniczek czy środek powinien być zasłonięty przez ten obrotowy bolec?

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/100_0452.jpg

 

Co to jest i do czego służy?

http://i1246.photobucket.com/albums/gg607/ratovnik/Zdjeciatechniczne/100_0415.jpg

Opublikowano
silniczek krokowy powinien sie ruszac jak go np:wezmesz w palce i pokieloczesz na boki tak jak bys wkrecal srube mozna go wyplukac nitrem nalewajac do srodka wyleci z niego taki "syf" czarny myjesz go kilka razy az wyleci czysty rozpuszczalnik ja tak robilem kilka razy i pomagalo,a jak sprawdzic czy krokowiec dziala to bardzo proste na zapalonym silniku odepnij wtyczke i za chwilke ja wepnij i obserwuj objawy ,jak silnik sie zachowuje i jak bedzie chodzil bez zmian to znaczy ze silniczek krokowy jest zepsuty lub jakis kabelek urwany czy inna przyczyna jego nie dzialania (w tedy go przemyj i ponow prube jak wczesniej) jesli jest dalej to samo po przemyciu to by bylo fajnie miec drugi taki zeby go wpiac na prube pozytywny objaw to taki: ze silnik zacznie gubic obroty ,bedzie falowal i lubi zgasnac po podlaczeniu wtyczki i przygazowaniu ewentualnym odpaleniu silnika powinno wrucic wszystko do normy a jesli podepniesz wtyke i dalej bedzie tak samo to tak jak juz pisalem silniczek jest zrypany lub cos co nim steruje. ja to juz przerabialem w kilku bemkach i sie sprawdzalo :norty:
Opublikowano
Witam.Czy taki objaw jak znaczne spadki obrotów podczas wbijania biegów R i D ale tylko jak auto się dobrze rozgrzeję może to być wina krokowca? Już nie mam pomysłu na to .Szukam pomocy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.