Skocz do zawartości

528i Zapala się ładowanie z rana


mus102

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio gdy rano zapaliłem auto nie zgasła mi kontrolka ładowania, dziwne bo po trzeciej próbie problem zniknął i nie było go ponad tydzień.

Dzisiaj rano to samo lecz trochę inaczej.

Zapaliłem auto z rana, kontrolka zgasła normalnie a po chwili się zapaliła i świeciła przez może min i zgasła i znowu jest ok. Problem jak na razie nie wystąpił.

Czego to może być przyczyna. Szczotki ? jak szybko do tego dojść.

Z góry dzięki za pomoc

Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli najlepiej poczekać aż padnie całkiem i kupić jakiś używany od razu wymienić w nim szczotki i założyć
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mimo wszystko sprawdź szczotki :!: Jeśli jeździsz blisko miejsca zamieszkania a padnie alternator to dojedziesz później na akumulatorze ale problem będzie gdy pojedziesz dalej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyciągnij alternator i wręcz go komuś dobremu do regeneracjii.W benzynowej e36 328 mialem ten sam problem w 320 tez ten klopot.Z doswiadczenia wiec wiem ze problem ten wystepuje w tych silnikach poraz pierwszy przy przebiegach miedzy 330/390tys km./w obu przypadkach po zdemontowaniu okazywalo sie ze alternatory byly fabryczne.

W obu przypadkach po wymianie łożyska szczotek i diód i powrotnym zamontowaniu alternatora po kilkuset kilometrach szlag trafial uzwojenie wiec moja dobra rada zregeneruj sobie caly w komplecie zaplacisz za to maks 200zl w Zielonej Górze moge poleic ci zaprzyjaznionego dobrego i zaufanego fachowca...wiem ze on tez dziala na wysylke... ale wtedy to niestety trwa... :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pora na regeneracje...wez tez po uwage ze jezeli zregenerujesz caly alternator z lozyskam to albo rolka napinajaca albo prowadzaca albo pompa wody jesli byla dawno nie robiona to sie wysypie....przynajmniej tak bylo u mnie...rozchulane rolkki i pompa dostana wiekszy opor po zregenerowanym alternatorze i najslabsze ognisko sie wysypie...polecam wiec jednorazowo zajac sie calym przodem silnika w komplecie tzn alternator rolki termostat z pompa wody....chyba ze cos niedawno robiles i to alternator okazal sie slabym ogniwem...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.