Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Mam nadzieje że mi ktoś pomoże z moim problemem ponieważ nie będzie dla was on trudny do rozwiązania a dla mnie jak się okazuje tak. Mam pytanie do posiadaczy bmw 525 tds. A mianowicie w silniku na plastikowym kolektorze dolotowym pod spodem pomiędzy czwartym a piątym dolocie do silnika wychodzi cienki parciany wężyk i tu się nasuwa właśnie moje pytanie, DO CZEGO TEN WĘŻYK WYCHODZĄCY Z KOLEKTORA DOLOTOWEGO POWINIEN BYC PODŁĄCZONY ?????????????? . Mam nadzieję że ktos będzie tak uprzejmy i znajdzie z 10 minut i spojrzy u siebie w aucie i napisze mi do kąd on powinien iść od tego kolektora. Z góry dziękuje za zainteresowanie moim problemem i pozdrawiam
Opublikowano
Ten wężyk jest bardzo ważny bez niego auto będzie mułowate,najlepiej wymień na nowy,sprawdż drożność króćca pod kolektorem i podłącz go jeden koniec do tego właśnie krucca a drugi do czujnika ciśnienia doładowania ,to taka kostka z wtyczką 3 pinową i od spodu z króćcem na wężyk.
Opublikowano
witam. kolega cichy525 zrobił mi fotkę i przesłał gdzie on ma być podpięty, wcześniej miałem problem z rozpędzaniem auta na 4 biegu , osiągał max 140km a na 5 max 160 km i odcinało dawkę paliwa. Po podłączeniu wszystko wróciło do normy, już nie odcina dawki paliwa, jedzie ile fabryka dała :D problem rozwiązany dzięki za pomoc
  • 1 rok później...
Opublikowano
ale tam mi juz wuchodz 3 wezyki i tam juz nie ma miejsca a co to jest ten filterek bo on u mnie nie jest do niczego podpiety co z nim zrobic jestem tu nowy wiec nie wkurzajcie sie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego, nie chodzi o "to" z czego wychodzą 3 wężyki, to jest coś innego, "to" o ile dobrze pamiętam steruje zaworem EGR, jeden wężyk od vacum pompy, drugi do tego filterka (za filterkiem nie ma nic, ma wisieć luźno) i trzeci wężyk do samego zaworu.

Ten trzeci koledzy piszą że do czujnika doładowania ma iść.

Cytuję post kolegi z góry:

Ten wężyk jest bardzo ważny bez niego auto będzie mułowate,najlepiej wymień na nowy,sprawdż drożność króćca pod kolektorem i podłącz go jeden koniec do tego właśnie krucca a drugi do czujnika ciśnienia doładowania ,to taka kostka z wtyczką 3 pinową i od spodu z króćcem na wężyk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.